Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ville så gerne skrive hvilken en jeg synes er bedst, men wow hvor er de bare flotte alle sammen.. Er helt vild med 1,2,4,6,7 og 8!

Hehe så det er ikke så stor en hjælp!! :cheerleader3:

hvornår skal du prøve dem og hvorhenne??

Ihh jeg glæder mig til at se dig i dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at få lidt forskellige meninger, om hvad i synes er godt :cheerleader3: Jeg ved ikke rigtig hvornår jeg skal prøve dem endnu. Det kan også godt være at jeg ender med at bestille en af dem, bare sådan, for jeg synes virkelig de er skønne. Men lige nu vil jeg lige vente og se, hvad de har i Lilly, når jeg skal derned i oktober :blink:

Men kom endelig gerne med meninger osv. omkring disse, for stod det til mig ville jeg gerne have dem alle sammen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Dejligt at få lidt forskellige meninger, om hvad i synes er godt :blink: Jeg ved ikke rigtig hvornår jeg skal prøve dem endnu. Det kan også godt være at jeg ender med at bestille en af dem, bare sådan, for jeg synes virkelig de er skønne. Men lige nu vil jeg lige vente og se, hvad de har i Lilly, når jeg skal derned i oktober :lol:

Men kom endelig gerne med meninger osv. omkring disse, for stod det til mig ville jeg gerne have dem alle sammen :cheerleader3:

HØRT!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at få lidt forskellige meninger, om hvad i synes er godt :blink: Jeg ved ikke rigtig hvornår jeg skal prøve dem endnu. Det kan også godt være at jeg ender med at bestille en af dem, bare sådan, for jeg synes virkelig de er skønne. Men lige nu vil jeg lige vente og se, hvad de har i Lilly, når jeg skal derned i oktober :lol:

Men kom endelig gerne med meninger osv. omkring disse, for stod det til mig ville jeg gerne have dem alle sammen :cheerleader3:

HØRT!!! :cheerleader3:

Altså, der er jo ikke ligefrem en regel der forbyder det vel??!! ;) Eller måske bare halvdelen af dem....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay tanker omkring dem :cheerleader3:

Nr. 1: Rigtig sød, kan godt li den assymetriske detalje ved skulderen

Nr. 2: Meget elegant, giver en fantastisk talje pga detajlerne

Nr. 3: Rimelig almindelig, men flotte detaljer der "løber" ned af den hele vejen, giver den lidt ekstra

Nr. 4: Ultimativ prinsessedrøm, tyl tyl tyl!

Nr. 5: Er vild med hjerteudskæringen, men ved ikke helt med den del af skørtet der er trukket op.. Tror først det kan bedømmes når man ser den på

Nr. 6: Igen lidt almindelig (hvis en brudekjole da kan være det :cheerleader3: måske original er et bedre ord), men med fantastiske draperinger

Nr. 7: Elsker den drapering der er trukket over maven..

Nr. 8: Så flot skørt..!!

Syns det er umuligt at "kritisere" en brudekjole, men her er ihvertfald den første indskydelse omkring dem..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Dejligt at få lidt forskellige meninger, om hvad i synes er godt :lol: Jeg ved ikke rigtig hvornår jeg skal prøve dem endnu. Det kan også godt være at jeg ender med at bestille en af dem, bare sådan, for jeg synes virkelig de er skønne. Men lige nu vil jeg lige vente og se, hvad de har i Lilly, når jeg skal derned i oktober :lol:

Men kom endelig gerne med meninger osv. omkring disse, for stod det til mig ville jeg gerne have dem alle sammen :cheerleader3:

HØRT!!! :cheerleader3:

Altså, der er jo ikke ligefrem en regel der forbyder det vel??!! ;) Eller måske bare halvdelen af dem....

Nej, ingen regler.. Men måske en utilfreds bankrådgiver? :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Okay tanker omkring dem :cheerleader3:

Nr. 1: Rigtig sød, kan godt li den assymetriske detalje ved skulderen

Nr. 2: Meget elegant, giver en fantastisk talje pga detajlerne

Nr. 3: Rimelig almindelig, men flotte detaljer der "løber" ned af den hele vejen, giver den lidt ekstra

Nr. 4: Ultimativ prinsessedrøm, tyl tyl tyl!

Nr. 5: Er vild med hjerteudskæringen, men ved ikke helt med den del af skørtet der er trukket op.. Tror først det kan bedømmes når man ser den på

Nr. 6: Igen lidt almindelig (hvis en brudekjole da kan være det :cheerleader3: måske original er et bedre ord), men med fantastiske draperinger

Nr. 7: Elsker den drapering der er trukket over maven..

Nr. 8: Så flot skørt..!!

Syns det er umuligt at "kritisere" en brudekjole, men her er ihvertfald den første indskydelse omkring dem..

Tusind tak for din "kritik" :blink: Det er virkelig så svært, når man er vild med dem alle!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at få lidt forskellige meninger, om hvad i synes er godt :lol: Jeg ved ikke rigtig hvornår jeg skal prøve dem endnu. Det kan også godt være at jeg ender med at bestille en af dem, bare sådan, for jeg synes virkelig de er skønne. Men lige nu vil jeg lige vente og se, hvad de har i Lilly, når jeg skal derned i oktober :lol:

Men kom endelig gerne med meninger osv. omkring disse, for stod det til mig ville jeg gerne have dem alle sammen :cheerleader3:

HØRT!!! :cheerleader3:

Altså, der er jo ikke ligefrem en regel der forbyder det vel??!! ;) Eller måske bare halvdelen af dem....

Nej, ingen regler.. Men måske en utilfreds bankrådgiver? :blink:

Hehe ja, det kan der jo nok være noget om ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Dejligt at få lidt forskellige meninger, om hvad i synes er godt :lol: Jeg ved ikke rigtig hvornår jeg skal prøve dem endnu. Det kan også godt være at jeg ender med at bestille en af dem, bare sådan, for jeg synes virkelig de er skønne. Men lige nu vil jeg lige vente og se, hvad de har i Lilly, når jeg skal derned i oktober :lol:

Men kom endelig gerne med meninger osv. omkring disse, for stod det til mig ville jeg gerne have dem alle sammen :cheerleader3:

HØRT!!! :cheerleader3:

Altså, der er jo ikke ligefrem en regel der forbyder det vel??!! ;) Eller måske bare halvdelen af dem....

Nej, ingen regler.. Men måske en utilfreds bankrådgiver? :blink:

Og højst sandsynligt en meget forvirret h-t-b, når der hænger 5 dragtposer i skabet :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Dejligt at få lidt forskellige meninger, om hvad i synes er godt :lol: Jeg ved ikke rigtig hvornår jeg skal prøve dem endnu. Det kan også godt være at jeg ender med at bestille en af dem, bare sådan, for jeg synes virkelig de er skønne. Men lige nu vil jeg lige vente og se, hvad de har i Lilly, når jeg skal derned i oktober :lol:

Men kom endelig gerne med meninger osv. omkring disse, for stod det til mig ville jeg gerne have dem alle sammen :blink:

HØRT!!! :cheerleader3:

Altså, der er jo ikke ligefrem en regel der forbyder det vel??!! ;) Eller måske bare halvdelen af dem....

Nej, ingen regler.. Men måske en utilfreds bankrådgiver? :lol:

Og højst sandsynligt en meget forvirret h-t-b, når der hænger 5 dragtposer i skabet :lol:

Jeg regner med at opbevare dem hos min mor, da han er MEGET nysgerrig, så det ville han slet ikke vide :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eiii jeg har da helt glemt, at fortælle om de 2 feststeder vi kiggede på i weekenden!!!

Det første sted var Bybjerggaard. Det er en rigtig hyggelig går, hvor der er en rigtig fin gildesal til. Den er meget neutral i farverne, med bjælker i loftet og en pejs (hvilket jo er super fedt til et vinterbryllup). Vi må pynte ligeså tosset vi vil, og der er også en bar vi må bruge. Der hører 3 toiletter til gildesalen, og udenfor er der en fin terasse til rygerne. Der er også omkring 40 sovepladser, da stedet også fungerer som besøgsgård og B&B. Og der er runde borde :cheerleader3: Tilgengæld er anretterkøkkenet ikke rigtig noget at råbe hurra for. Der er kun én ovn, og ikke særlig meget køle/fryse plads. Der mangler også en del småting, som fx kaffemaskiner, vaser, serveringsfade/skåle osv. Det vil så sige, at der er en hel del vi skal ud og have fat i, hvis det skal være her. Vi kan bestille fredag med for 1000 kr., så vi har en dag til at pynte op i.

Det andet sted er festlokalet, som ligger i Skuldelev. Dette er mere forsamlingshus-agtigt, så der er ikke vildt skønne omgivelser. Derfor er det laaaaangt fra ligeså charmerende som det første sted. Tilgengæld er der et lokale, hvor gæsterne fx kunne få velkomstdrink og kaffe i, og et større lokale til selve festen. Der er to toiletter. Og der er det største mest pragtfulde køkken, hvor der virkelig er ALT!! Der er alt i service, vaser, lysestager, opvaskemaskiner, ovne, mange køle/fryseskabe osv. De har tilgengæld ingen runde borde, men hun ville meget gerne hjælpe med at bestille alt hvad vi havde brug for. Her har vi lokalerne fra torsdag til søndag.

Begge steder er fantastiske på hver sin måde, så det er virkelig svært at beslutte sig! Hjæææææææææælp mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh det er jo svært alt efter hvad man prioriterer.. Har I fundet ud af hvad I gør med mad? For hvis maden ikke skal laves på stedet, så gør det måske ikke så meget at der er lidt mangler i køkkenet på sted nr 1.. Men vil osse gerne se billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selv hvis maden kommer ude fra, er der jo ofte behov for at en del skal opvarmes osv. Så jeg har svært ved at se hvordan det skal fungere uden et ordenligt køkken, og så er det bare røv-dyrt at skulle og leje fade osv.

Men ja, kom med nogle billeder! :cheerleader3:

I skal ikke ud og kigge på nogle flere steder? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil give louisetina ret, hvis I får catering mad eller skal grille på medbragt grill så tag det romantiske på gården, men hvis I får en kok ud som skal lave maden, så vælg det andet.

Hvad vil h-t-b helst?

Mvh

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik kun tager billeder af det første sted (bare ikke det lille grimme køkken), men man kan se billeder af det andet sted, hvis man går herind. Og hvis man klikker i venstre side kan man se køkkenet.

IMG_2537.jpg

IMG_2538.jpg

IMG_2539.jpg

IMG_2540.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm tænke tænke.. Er helt vild med første sted, kan mærke stemningen bare ved at se billederne - tror det kunne blive helt fantastisk! Sted nr 2 har jeg det lidt sværere med, det ser ikke ud til at have samme slags "sjæl" og er umiddelbart rimelig plain, men så kan man jo pynte det super fint op.. Men allerinderst inde så stemmer jeg på nr 1 :cheerleader3: så krydser fingre for at I kan få det til at fungere med køkkenet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner med at få mad udefra, men hvis noget af det skal varmes op, så kunne vi vel godt få lidt problemer, når der kun er en ovn? Min kære kommende mand er ligeså meget i tvivl som jeg er :blink:

Så må I jo finde ud af med leverandøren hvad der kræves. :cheerleader3: Jeg ved bare fra min storebrors restaurant, at når de leverer ud af huset, så er der altid noget, der skal varmes op. Sådan er det ofte - især til større selskaber også.

Men jeg synes nu begge steder ser rigtig fine ud.. Umiddelbart er jeg fest til festlokalet med det store fine køkken. Jeg synes lokalet ser flot ud - men jeg kan godt forstå at I vil have runde borde. Men kunne det måske skaffes der til? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi regner med at få mad udefra, men hvis noget af det skal varmes op, så kunne vi vel godt få lidt problemer, når der kun er en ovn? Min kære kommende mand er ligeså meget i tvivl som jeg er :lol:

Så må I jo finde ud af med leverandøren hvad der kræves. :cheerleader3: Jeg ved bare fra min storebrors restaurant, at når de leverer ud af huset, så er der altid noget, der skal varmes op. Sådan er det ofte - især til større selskaber også.

Men jeg synes nu begge steder ser rigtig fine ud.. Umiddelbart er jeg fest til festlokalet med det store fine køkken. Jeg synes lokalet ser flot ud - men jeg kan godt forstå at I vil have runde borde. Men kunne det måske skaffes der til? :cheerleader3:

Vi kan sagtens leje runde borde, så det er ikke rigtig det der skal bestemme det :blink: Men ja, det største problem er jo det med maden...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har forresten modtaget billeder af 2 af de kjoler jeg prøvede i lørdags, men det viser sig at min svigerinde ikke mestrer den svære kunst det er at fotografere, så det er totalt rystede og lidt slørede billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har forresten modtaget billeder af 2 af de kjoler jeg prøvede i lørdags, men det viser sig at min svigerinde ikke mestrer den svære kunst det er at fotografere, så det er totalt rystede og lidt slørede billeder :cheerleader3:

Jamen, jamen - vi vil se alligevel :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer