dyndegaard

Bryllup M&M´s

223 posts in this topic

Så er det til August 2011 siger vi ja til hinanden.. og så må jeg hellere gå igang med planlægningen :griner:-

Meget kort: Vi mødte hinanden april 2009. Vi flyttede i lejlighed d. 13 november 2009 og d. 13 november 2010, lidt efter vores 1½års dag, har jeg termin. Så det hele er kommet lidt hurtigt... :cheerleader3: Så hvorfor ikke holde bryllup året efter...

Jeg elsker at vise billeder istedet for at beskrive, så der kommer nok rigtig mange billeder på.

:ilovebryllupsklar: Håber nogle måske kan få gode idéer udfra billederne...

Lige en huskesedl for at kunne følge med:

Ordnet

Kirke: Sct. Mariæ kirke kl. 13.00

Festlokale: Blistrup Medborgerhus

Fotograf: Min dejlige kusine og Brian Bach

Gæsteliste: 118 pers

Bordkort: Ænder til damerne, Fck-kort til mændende

Ægteskabserklæring

Vidner

Prøvelsesattest

Navneforandring

Gæstebog

Vielsesringe

Risposer

Brudepige: Thilde

Forlover: Mortens far

Bryllupskage

Kok: Ven fra arbejde

Bordpynt

Ta-selv-bord..-pynt

Kurve til toiletterne og risposerne

Invitation

Ønskeliste

Transport

Kjole, sko, øreringe, armbånd

Kageskåle

Kageopsats

Servietter til kage

Toastmaster:Mor og far

Serveringspiger

Brudebuket: (pink,sort og hvid)

Knaphulsbuket: (pink, sort og hvid)

Servietter til middag

Duge

Pynt til lokalet

Vin, øl, sodavand,

Morgengave

Udvælge salmer

Videofilm

Snak med præsten

Håndbuket til Thilde: (Lave selv)

Gave til hjælpere

Menukort med velkomstsang

Bordplan

Vielseshæfter

Oppynting i kirke: Rose med tyl-bånd

Småkager, kys og fruens kys (lave selv)

Drikkelse: Filur, Asti

Velkomstdrinks: Fanta og hvidvin med appelsin og melon

Musik: anlæg

Edited by dyndegaard
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har talt lidt om farvetemaet og er kommet frem til at det bliver

Sort

Hvidt

Guld

Lilla/blå

Grunden til at den blå-farve er kommet med er at min kæreste er FCK-fan og jeg syntes at det skal være så personligt som muligt og derfor har han fået lov til at bestille FCK-bordkort til mændene..

:griner:-

post-39170-1280486167.jpg

så skal jeg bare finde ud af hvad damerne skal have af bordkort..

Temaet til pyntningen er strand, da vi begge er født og opvokset i Gilleleje og elsker stranden og derudover prøver vi at få lidt kinesisk/Hawaii over det. :cheerleader3:

Her lidt billeder

post-39170-1280486177.jpg post-39170-1280486183.jpg post-39170-1280486190.jpg

0

Har kigget lidt efter bordkort til damerne. :griner:-

Jeg har lidt i tankerne at gå i diverse genbrugsbutikker og finde store Cognac-glas, der skal fyldes med vand, hvor jeg vil ligge sten, muslinger eller sand ned i og derpå ligge en stor sten/musling med navnet skrevet på øverst. -virker det helt rodet??

Jeg må lige prøve mig frem en af dagene..

Ellers kunne det være noget ligende det her...

post-39170-1280487257.jpg post-39170-1280487266.jpg post-39170-1280487273.jpg post-39170-1280487280.jpg post-39170-1280487287.jpg

Er selv helt vildt med strandstolen, kjolerne og badesandalerne.. :cheerleader3:

0

Så har jeg fået købt karton i Kvickly. 5 kr. for 10 ark... Sååå billigt!! :cheerleader3:

Invitationerne kommer til at se ca sådan her ud

post-39170-1280606798.jpg

-Jeg har fundet idéen herinde fra nogle STD kort, Så nu er det bare at begynde at skære og tage billeder (gerne i løbet af sommeren)

0

Annonce ♥

Mht til buket har jeg valgt hvilke billeder jeg giver min kæreste med til blomsterhandleren..

Buketten må gerne komme til at se sådan ca ud som denne

post-39170-1281204876.jpg

Og i disse farver

post-39170-1281204890.jpg

Og min kæreste er selv helt vild med denne her til knaphulsblomst

post-39170-1281204860.jpg

Edited by dyndegaard
0

Synes det lyder spændende med cognacglas ideen, men kan du finde så mange ens glas, eller skal de ikke være ens?

Jeg tror så bare jeg vil prøve at finde nogle glas der er næsten ens. For der skal inviteres 115 pers til brylluppet. Så nok hvertfald 50 glas skal der bruges!

Men kan godt være det kommer til at se skørt ud hvis de ikke er ens..

0

Og så kommer håret..

Jeg ved at det hele kan blive ændret når jeg finder kjolen.. Og det kan jeg jo først gøre når jeg har født og tabt mig alt hvad jeg skal inden brylluppet..

Men jeg tror jeg er ret sikker på frisyren!

post-39170-1280608361.jpg post-39170-1280608367.jpg

Man kan vist godt sige at jeg har for megen tid lige nu til at sidde og finde billeder :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Synes det lyder spændende med cognacglas ideen, men kan du finde så mange ens glas, eller skal de ikke være ens?

Jeg tror så bare jeg vil prøve at finde nogle glas der er næsten ens. For der skal inviteres 115 pers til brylluppet. Så nok hvertfald 50 glas skal der bruges!

Ellers er IKEA din ven!!! http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/46315600

0

Ellers er IKEA din ven!!! http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/46315600

Ej perfekt.. :cheerleader3: Havde jeg overhovede ikke tænkt over.. Dem vil jeg tage ind og se på!!

0

:cheerleader3:

Så fandt jeg da os lige en bryllupskage..

Jeg skal selv lave den og kan heldigvis øve mig til både fødselsdage og barnedåb inden brylluppet..

Selve bryllupskagen

post-39170-1280648072.jpg

Og fordi vores familier er lidt store havde jeg tænkt at man kunne lave en ekstra eller to af denne her til at stå ved siden af.. (bare UDEN Per 50 :griner:- )

post-39170-1280648060.jpg

Edited by dyndegaard
0

Annonce ♥

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé det der med forskellige og meget personlige bordkort til mænd og kvinder :cheerleader3:

Den idé vil jeg liiige have lov til at stjæle :pokey:

Og ellers tillykke med det kommende bryllup og barn.. :griner:-

0

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé det der med forskellige og meget personlige bordkort til mænd og kvinder :cheerleader3:

Den idé vil jeg liiige have lov til at stjæle :pokey:

Og ellers tillykke med det kommende bryllup og barn.. :griner:-

Ja, ikk. Jeg fik den fra mine forældres sølvbryllup hvor der var henholdsvis små rådyr til mændene og små søde fisk (lidt tøjdyr agtige) i forskellige farver til damerne da min far fisker og jæger meget :pokey:

Tak.. der bliver nok at se til..

0

Annonce ♥

Er lige kommet hjem fra Sverige hvor jeg fandt de fedeste "fyrtårne" lidt laterne agtige til fyrfadslys...!

Jeg putter lige et billede ind så snart jeg kan..

Jeg fik nemlig idéen at de skal stå på ta´-selv-bordet sammen med en bowle med en guldfisk.. :thumbsupsmileyanim: Min far har nemlig akvarium og vil gerne have fisken efter festen.. Så det bliver noget ligende det her

post-39170-1281203388.jpg

0

Et - lidt forsinket - velkommen til :D

Du ser ud til at have nogle vildt gode ideer :thumbsupsmileyanim: også er det rart at se at jeg ikke er den eneste der er så langt i planlægningen, min familie griner ind i mellem noget af mig fordi jeg allerede planlægger selvom der er over et år til.. :grin2:

0

Et - lidt forsinket - velkommen til :D

Du ser ud til at have nogle vildt gode ideer :thumbsupsmileyanim: også er det rart at se at jeg ikke er den eneste der er så langt i planlægningen, min familie griner ind i mellem noget af mig fordi jeg allerede planlægger selvom der er over et år til.. :grin2:

:cheerleader3: ja der er os masser der ryster på hovedet af mig.. Men plejer at sige til min kæreste at han så slipper for en kæreste der stresser til sidst :cheerleader3:

Og så kan man altså sparer masser af penge på at være i god tid.. :griner:-

0