dyndegaard

Bryllup M&M´s

223 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Bordplan.. Som jeg vil prøve at få lavet til vores store dag

post-39170-0-72310000-1300785277.jpg

Og vil helt klart også bruge denne

post-39170-0-51842700-1300785292.jpg Jeg vil bl.a skrive navnene på vores begges morfædre som ikke kan være med den dag. Så de stadig på en eller anden måde er med.. syntes det er en sød lille detalje som kun jeg ved.. og selvf dem er kigger når vi knæler.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh.. :) glæder mig til i morgen..

Skal ud og prøve kjoler med min mor, moster og kusine.. og så har min mand taget hende den lille!! :) så jeg kan bare slappe af og hygge. Nu vil jeg tage hjem til de gamle og lave invitationer.. Glæder mig til de er sendt afsted, så er det som om at vi virkelig skal holde fest :) (selv om jeg godt ved det i forvejen)

Derudover har jeg lige fundet en gammel veninde som jeg har serveret med og hun ville rigtig gerne hjælpe på dagen sammen med hendes veninde :) så perfekt.. elsker når det er folk der ved hvad de laver :) Tænk at jeg aldrig har tænkt på at kigge facebook igennem for at finde folk : jeg skal helt klart hjem og kigge listen igennem i aften :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så er alle invitationer lavet og der mangler kun at blive sendt 3.. ud af 52 :) Mega skønt..

Så kom man lige til kjolen!! Jeg har jo lagt en til side inde i Lilly, fordi hun sagde at ellers ville den nok blive solgt til en anden, det var den sidste i den str.

Nu har jeg været nede i :cheerleader3: Fuhrmann Brudekjoler :cheerleader3: kan virkelig anbefales. Hun er skide sød og forstår virkelig hvad man vil og ikke vil.. Jeg prøvede 6-7 total forskellige kjoler, lige noget man har brug for når man ikke aner hvad man er til..!

Så nu har jeg jo fundet 2 kjoler dernede som jeg gerne vil have en af.. og derfor ved jeg jo ikke hvad jeg gør med den inde i Lilly..!!? For jeg googlede det lige igår og ifølge købeloven har vi faktisk pligt til at købe kjolen.. Dét fik vi jo så ikke lige afvide derinde og vi fortalte at jeg skulle ned og prøve kjoler et andet sted!! mærkeligt... Men min far skal alligevel til københavn idag og vil gå ind og spørge hvad vi gør med den.. forhåbentlig kunne vi evt få lov til bare at købe derinde for det dep. på 2000kr af forskelligt tilbehør osv..!!

Nå men jeg smider da lige et billede på af kjolerne nede fra Fuhrmann :thumbsupsmileyanim:

Nr. 1

post-39170-0-24554000-1301298687.jpg post-39170-0-54421800-1301298729.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikker nogle flotte kjoler :cheerleader3:

Meeeeen som de andre er jeg mest til nr. 1 :wink:

For resten din ide til bordplan ser rigtig godt ud, hvor har du fundet den?

For jeg ville gerne se et større billede, det kunne jo være man kunne låne lidt :)

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Jeg tror jeg er mest til nr. 1... men ved helt sikkert at alle i kirken forventer at se mig i noget ligende nr. 2..

:cheerleader3: Og min far har lige ringet.. De betalte dep. tilbage uden noget som helst..! Så perfekt :cheerleader3: Så nu kan jeg slappe lidt af igen :) Juhuu..!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For jeg ville gerne se et større billede, det kunne jo være man kunne låne lidt :)

5178921e1d4fb9c9.gif

Den er fra et tysk bryllupsblad.. men hvis du ligger din mail kan jeg sende billedet til dig i stor format hvis det er.. Det er for stort til at lægge på her.

0

Del dette indlæg

Den er fra et tysk bryllupsblad.. men hvis du ligger din mail kan jeg sende billedet til dig i stor format hvis det er.. Det er for stort til at lægge på her.

Tak fordi vil vil gøre det, det er jeg glad for :)

Jeg har sendt din en PM med mailen.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

5178921e1d4fb9c9.gif

Den er sendt... :) Er også perfekt at man kan bruge andre farver til den..!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

5178921e1d4fb9c9.gif

Den er sendt... :) Er også perfekt at man kan bruge andre farver til den..!

Jeg har fået din mail :cheerleader3: :cheerleader3:

1.000 tak :)

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Det har været nogle hektiske dage..

Vi har fået lavet invitationerne og alle er sendt. Allerede 36 der har meldt at de kommer :thumbsupsmileyanim: Fantalastisk..!!

Vi måtte lige igennem en "måske gravid" fase i weekenden.. jeg gik rundt lørdag morgen kl. 7 for at finde en der havde en test jeg kunne tage og ingen havde en. Jeg var gået 5 dage over, havde glemt at tage to piller i sidste mdr. og det passede perfekt med hvornår jeg var mest modtagelig..! Men kunne ånde lettet op i morges :) kunne evt være stress over diverse ting (læs:bryllup :) ) der har sat det hele lidt i stå!! :rolleyes:

Derudover sad jeg lige på nettet i går og ville regne min BMI ud..! har jeg ikke gjort siden jeg blev gravid!! Den siger meget pænt at jeg er overvægtig.. HVAD??? jeg er squ da ikke overvægtig... SÅ NU er jeg startet projekt "omlægning af liv" :) min mand syntes jeg er lidt skør nogle gange.. og dette er vist en af gangene..! :)

Så jeg har været ude og skubbe barnevogn fra kl. 10 til 13 og gået 9 km. Fået sol i hovedet og os lidt frisk luft til (bryllups)-tankerne :)

Super dejligt.. !!

Så er mine sko endelig kommet. Jeg har været nede og købe ind til strømpebånd og bryllupsfigurer (tre stk., kan ikke vælge). Har bestilt fotograf. Fundet bil og måske kjole :) Love it.. Så der er da sket noget :cheerleader3:

Så nu vil jeg give mig selv et velfortjent ??knækbrød med honning?? Øv.. ja man er vel på "kur"...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer