dyndegaard

Bryllup M&M´s

223 posts in this topic

Til "receptionen" skal der skiftevis på bordene stå disse

post-39170-1292241454.jpg post-39170-1292241473.jpg

Til festen skal man sidde i grupper af 10 og der skal disse være på bordene

post-39170-1292241570.jpg

Servietterne skal være sorte, dejlig prsktisk syntes vi, for så ser man ikke hvad man tidligere har spist :bestwishes: Der skal vi finde et bånd til i lilla, gul, sort eller hvid (eller flere af farverne) Så det kommer til at se sådan her ud (bare uden blomsten)

post-39170-1292241821.jpg

ej hvor er det bare nogle fantastiske ting du har fundet :) ELSKER dine farver :cheerleader3:

Må jeg spørge hvor du har fundet de søde lanterner til bordene??...så skal jeg da nemlig måske ud og shoppe lanterner :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Jeg kan ikke finde ud af hvilken kage jeg skal vælge!! Vi har valgt én sammen, min kæreste har valgt en og nu skal jeg vælge en, men hvilken?? Der er jo så mange.. :) har fundet lidt..

post-39170-1292242208.jpg post-39170-1292242239.jpg post-39170-1292242443.jpg post-39170-1292242312.jpg post-39170-1292242339.jpg

Jeg er vild med den brune med gerbera...elsker gerbera...

Syntes os det er nogle fede kontraster :cheerleader3:

0

Til "receptionen" skal der skiftevis på bordene stå disse

post-39170-1292241454.jpg post-39170-1292241473.jpg

Til festen skal man sidde i grupper af 10 og der skal disse være på bordene

post-39170-1292241570.jpg

Servietterne skal være sorte, dejlig prsktisk syntes vi, for så ser man ikke hvad man tidligere har spist :a1093: Der skal vi finde et bånd til i lilla, gul, sort eller hvid (eller flere af farverne) Så det kommer til at se sådan her ud (bare uden blomsten)

post-39170-1292241821.jpg

ej hvor er det bare nogle fantastiske ting du har fundet :) ELSKER dine farver :cheerleader3:

Må jeg spørge hvor du har fundet de søde lanterner til bordene??...så skal jeg da nemlig måske ud og shoppe lanterner :bestwishes:

Jeg var så heldig at Kvickly havde både fade og laterner for nogle uger siden på tilbud 2 for 50,-.. :denmarkflag: men mon ikke de kommer igen. De ligner ikke helt, men vi tager hanken af, putter lidt vindue-film på og sætter dem på enten hvide sten eller noget så det ligner dem på billedet..!

0

:jul12: "Kom til" at købe en kjole over ebay :cheerleader3:

Hvor galt kan det være?? :) den kostede 800kr. og min kusine købte sin det samme sted, som var rigtig flot. Jeg ved dog ikke om det bliver den, men nu prøver jeg den når den kommer

post-39170-1292523297.jpg

Ellers tror jeg at jeg er kommet frem til at de bliver en af disse to, også fra ebay

post-39170-1292523315.jpg post-39170-1292523368.jpg

Eller denne fra Lilly

post-39170-1292523332.jpg

Men syntes det er svært.. :denmarkflag: Skal ud og prøve i Januar og forhåbentligt kan det hjælpe lidt!!

0

Annonce ♥

:jul12: "Kom til" at købe en kjole over ebay :bestwishes:

Hvor galt kan det være?? :denmarkflag: den kostede 800kr. og min kusine købte sin det samme sted, som var rigtig flot. Jeg ved dog ikke om det bliver den, men nu prøver jeg den når den kommer

post-39170-1292523297.jpg

Ellers tror jeg at jeg er kommet frem til at de bliver en af disse to, også fra ebay

post-39170-1292523315.jpg post-39170-1292523368.jpg

Eller denne fra Lilly

post-39170-1292523332.jpg

Men syntes det er svært.. :a1093: Skal ud og prøve i Januar og forhåbentligt kan det hjælpe lidt!!

SMUKKE kjoler :cheerleader3: Lige min stil :)

0

Annonce ♥

Jamen jeg er altså bare helt vild med din stil!! :thumbsupsmileyanim:

Vi er vist ret ens tror jeg :cheerleader3: Kjolerne er fantastiske, borddækningen fænomenal og de sko der...jamen det bliver ikke meget mere cool end det :cheerleader3:

Godt valg hele vejen igennem :)

0

Annonce ♥

:wink: JUHUU jeg fandt dem

Herhjemme koster de 700kr. og jeg har nu bestilt dem til ca 350 kr. Så fedt.. nu håber jeg bare at jeg har regnet rigtigt mht str. for det var i UK og jeg hader at gamble med str. Men krydser fingre :) Det reddedet lige denne uge :griner:-

Jeg er glad for at høre du fandt skoene, for de er altså bare super fede :)

Håber de passer dig. Jeg kender selv det med str., jeg synes nemlig selv det kan være svært at bestille sko.

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

.. Skoene er kommet ind af døren :back2topic: og de passer ikke og portoen er blevet vild dyr.... ØV men der er jo også masser af tid. Dét er bare de sko jeg skal have på.. så jeg må bestille nogle nye. Men øv øv øv.. tror jeg har prøvet at komme i dem i 3 dage nu og må opgive efter at havge dem på i 5 min og når min fod begynder at krampe :)

Derudover har vi lige haft barnedåb, så med alt det overstået kan vi ligge lidt mere i planlægning af bryllup.

Syntes lige i skal se vores datter i sit (ualmindelige) dåbstøj :bearhug:

post-39170-1297793553.jpg

:)

Vi fandt ud af at der var nogle der ikke kunne den først-satte dato, så vi har nu ændret den og besluttet os for at blive gift allerede 27 aug. Puha.. jeg syntes pludselig ikke der er længe til.. det er jo om kun 6 mdr. også selv om at det kun er en mdr vi har fået mindre, så var det lige en mdr i min planlægning der røg sig en tur!!

Kirken er blevet ændret til Sct. Mariæ kirken i Helsingør, den ligger kun 5 min fra vores lejlighed, og er også der vi døbte vores datter Thilde.

Maden har jeg en veninde der laver

Feststedet fik vi overtalt til at flytte datoen

Frisøren ligger godt nok i Gilleleje, men jeg køre gerne for at få sat håret hos min egen frisør der har sat mit hår før..!

Og godt nok er der 6mdr tilbage, men syntes pludselig at det går hurtigt.. er ikke længe siden at vi kiggede på hinanden, besluttede os for dagen og at der var over 1 år til..!

Edited by dyndegaard
1

Forresten..

Kjolen jeg bestilte på ebay var ikke lige hvad jeg havde forestillet mig.. Den får Thilde lov til at lege med når hun bliver stor ;)

Så vi skal ud og kigge brudekjoler den 26 marts med min mor, moster og kusine.. Glæder mig som et lille barn :bearhug:

0

Annonce ♥

:cheerleader3: Så gik endnu en dag med at sidde og kigge på alle de fede bryllupsplanlægninger I har.. Jeg blev i så godt humør at jeg måtte fiske mine brudesko frem fra skabet og sidde og kigge på dem :)

Ønskelisten er næsten lavet færdig, men jeg syntes det er svært.. Man finder ting man ønsker sig når man er ude, men glemmer dem selvfølgelig når man kommer hjem og skal til at skrive ned!

Hende der skal lave maden har lovet mig en mail i løbet af ugen så jeg kan se den endelige menu.. :) tror jeg har tjekket mailen 8 gange i dag :)

Får helt kriller i maven :cheerleader3:

Tror jeg må ned og tage nogle billeder af kirken en af dagene!

Edited by dyndegaard
0

Annonce ♥

:loveboard: Mere romantisk bliver det ikke.. eller..! Vi har fundet ud af at det kun kan betale sig for os at blive gift så hurtigt som muligt.. Så vi smutter på rådhuset. Vi fandt ud af det søndag aften, jeg ordnede det hele igår og i løbet at 14 dage er vi mand og kone!! :) Hold da op.. Så i går aftes sad jeg pludselig med sommerfugle i maven. Selv om at vi alligevel skal holde bryllup om et halvt år.. så er det bare lige pludselig meget syntes jeg!

Det bliver bare Min kæreste, jeg, vores datter og et vennepar der skal derned og bagefter giver vi middag og lidt asti tror jeg :) Så jeg glæder mig..! :)

Det er helt vildt!! Jeg ved slet ikke om man tager andet end bare noget pænt tøj på den dag?? har aldrig været til et rådhus-bryllup! :)

Nå men udover det så har vi fået menuen :) Mums...

Forret:

Tomatiseret hummersuppe med croutons,cremefraiche og revet ost

Buffet:

Peberstegt kalveculotte

Svinemørbrad stegt som vildt rullet i parmaskinke

Svampesauce

Rødvinssauce

Broccolisalat den klassiske

Tomatsalat med rødløg, frisk mozzarella små oliven og hjemmelavet persillepesto

Cremet pastasalat med semi tomater, friske asparges, springløg, og sukkersnaps

Ristet små kartofler med sesam

Små kartofler vendt i dijon/honningmarinade med friske krydderurter

Spinat/spæd salat med jordbær/melon/ristet pinjekerner og basilikumglace

Kold hævet brød og smør

Dessert:

Fragalite roulade med nougat creme

Marzelchokoladekage med hvid chokolademousse

Frisk frugtsalat

rørt iscreme med makroner og chokolade

Natmad:

biksemad med spejlæg og div tilbehør

:)

Er rigtig glad for menuen, det er lige os..

Fandt også nogle billeder af kirken og da vi inviterer ca 120 personer skal vi nok kunne fylde den op

post-39170-1298357308.jpg post-39170-1298357333.jpg post-39170-1298357345.jpg

Det er et gammelt kloster og vi tænker lidt at bruge gangene til nogle af bryllupsbillederne, det ligner næsten noget fra en film :)

post-39170-1298357360.jpg post-39170-1298357372.jpg

0

Mums en lækker menu! :)

Og hvor er det vildt i smutter på rådhuset!!! :o Nu ved jeg ikke om jeg er gået glip af noget, men hvordan kan det være I gør det? :wink:

Nej, du er ikke gået glip af noget.. jeg ved heller ikke lige om jeg helt ved hvad jeg er gået med på ;) Vi fandt ud af at det kan betale sig for os økonomisk og at hvis der sker min kæreste eller mig noget arver vores datter det hele og den der er tilbage kommer så til at sidde med røven i vand-skorpen mht lejlighed osv!! Så vi kiggede søndag aften på hinanden og smilede lidt.. To tosser samme tanke

Men jeg tror først det er hvor vi holder festen at vi rigtig kan forstå at vi er gift.. :)

0

Og hvor er det vildt i smutter på rådhuset!!! :o Nu ved jeg ikke om jeg er gået glip af noget, men hvordan kan det være I gør det? :wink:

Nej, du er ikke gået glip af noget.. jeg ved heller ikke lige om jeg helt ved hvad jeg er gået med på ;) Vi fandt ud af at det kan betale sig for os økonomisk og at hvis der sker min kæreste eller mig noget arver vores datter det hele og den der er tilbage kommer så til at sidde med røven i vand-skorpen mht lejlighed osv!! Så vi kiggede søndag aften på hinanden og smilede lidt.. To tosser samme tanke

Men jeg tror først det er hvor vi holder festen at vi rigtig kan forstå at vi er gift.. :)

Hehe. Det lyder jo meget fornuftigt. :)

0

Hehe. Det lyder jo meget fornuftigt. :)

Bare lidt spontant.. og sådan er jeg ikke helt!! Så jeg kan ikke finde hoved og hale i det hele nu :blush: Men glæder mig

0