Sign in to follow this  
Followers 0
Guest deforlovede

Morgengave til manden

9 posts in this topic

Hjælp.. Jeg skal snart til at tænke på en morgen gave til min kommende mand. Vi har bestemt os for et fast beløb at købe gave til hinanden. Det er på ca. 500 kr.. Jeg ved bare ikke havd jeg skal finde på. Han har et rigtig flot ur, så det vil jeg ikke give ham. Jeg havde også tænke på at få taget bourdier (staves) billede, men det overskrider mine grænser. Ved virkelig ikke hvad jeg skal give ham. Han går meget op i fodbold.

Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe...

0

Annonce ♥

Til min kommende mand har jeg har købt manchetknapper med hans nye initialer, et ur og en Garmin cykelcomputer. Ved ikke om du kan bruge det til noget, men man ved jo aldrig :heart: Jeg var virkelig også i tvivl i starten, men så forsøgte jeg at tænke over i hverdagen, når han nævnte noget han synes der kunne være fedt at have.

Hvis det skal være noget med fodbold kunne det jo også være en oplevelse, mange mænd synes det er fedt at tage over og se engelske kampe, men det koster jo nok lidt mere end 500.

Håber du finder det helt rigtige til din mand :)

Edited by bayfoldager
0

Annonce ♥

Jeg er ude fra Ringkøbing af.. men er villig til at køre lidt efter det, men kan dog ikke køre for langt da jeg skal arbejde næsten hverdag fra kl. 15 af..

Men skriv endelig hvis i kender på disse kanter, der kan tage billeder på kort tid :heart:

0

Jeg gav min mand en FC Barcelona-trøje, en Barcelona rejseguide og en billet til en Barcelona-kamp. Så må han "selv" financiere rejsen og hotelophold og vi har så bestemt at tage en weekend til Barcelona sammen og så shopper jeg mens han ser fodbold :-)

0

Annonce ♥

Kan man få taget boudoir til 500 kr? Jeg synes, alle de steder jeg har set, at det har kostet ca. det dobbelte...

Jeg har lavet gavekort til oplevelser hver måned til min kæreste. Det overskrider ganske vist dit beløb, men man kan jo selv bestemme, hvilke oplevelser, der skal på. Fx har jeg af "gratis" fornøjelser; picnic, hovedrengøring i pikant outfit, jeg bager en kage efter hans valg... I den dyre ende ligger en minibryllupsrejse til London, og ellers er der en biograftur, bowling med et hold venner...

Se evt. mere i min tråd :heart:

post-37330-1280928101.jpg

Edited by pilgrim
0