AmalieAmalie

Ikke i tvivl mere ;)

32 indlæg i dette emne

Der var lige en før herinde der sagde at denne frisure er for konet til mig :cheerleader3:

Er den det???

Synes selv den er smuk og lidt royal - men vil da ikke havde mit hår sådan hvis jeg ser gammel ud???

Fik lavet denne prøveopsætning - og synes da ikke jeg ser gammel ud?? Men.. hmm.... nogengang kan man jo ikke selv se det??

Hjælp :unsure:

post-39686-1281463085.jpg

Redigeret af AmalieAmalie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må gerne være lidt diademagtig, for jeg blev godtnok fladhovedet med den anden frisure synes jeg.... og ps. Brillerne bliver på til brylluppet... kontaktlinserne får mine øjne til at klø og svie for tiden :cheerleader3:

Så nu er jeg helt i tvivl.. :unsure: Gider ikke lige en gammel dame... :pokey:

Men synes bare selv at frisuren er meget flottere end den med lav knold, da min hoved ser så fladt ud....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved sgu ikke... Altså du ser smuk ud og ja - det kan måske være svært at abstrahere fra trøjen, selvom du har prøvet med det hvide slør :cheerleader3:

Jeg tænker bare... Med alt andet har du gjort noget "specielt" enten i form af farver, pynt eller anden dekoration, men håret er "bare" en klassisk bryllupsknold? Og det er der INTET galt med... ender nok selv med en :unsure: Men jeg ville bare skyde dig som noget mere sprælsk/vovet med håret...

Men håret ER fint! Det er ikke grimt!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror måske det er min besked du hentyder til og det er bestemt ikke ment som om at du ser gammel ud, men derimod at du ikke er "gammel nok" til den frisure... det lyder forkert igen, men håber du forstår hvad jeg mener... det var bare når der skulle vælges mellem de 2 at jeg personligt ville vælge den lave knold da den i mine øjne er mere "ung" og den høje mere "moden". Tror jeg graver et dybere hul til mig selv her.. hehe.

Men i sidste ende skal du jo bare vælge den frisure du selv synes bedst om. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har da set flere brude hernde med en høj knold her i sommer :cheerleader3: - kan da tænke på 3 stk (så anderledes er det ikke. Faktisk synes jeg slet ikke en friseret knold er voldsomt brugt i forhold til krøller, snoninger mm.

Jeg synes du skal vælge ud fra hvem du er og den stil du vil have - er det royalt/prinsesse, er det moderne og cool, er det sødt og romantisk etc.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes det er en smuk frisure, især med hårsmykket - og også ret specielt - på den gode måde :cheerleader3: Jeg ville netop have sagt, at det er en ret royal frisure, og jeg kom også til at tænke på Mary da jeg så billedet første gang :unsure:

Det er tydeligt at du er forelsket i frisuren, så det er en selvfølge at det er den du skal have. Det ser også ud til, at du har besluttet dig for den - dejligt.

Og jeg tror da helt sikkert at du og de andre brude der vælger den høje knold kommer til at danne mode :pokey:

0

Del dette indlæg

Jeg er altså også mest til den høje, hvor dit fine smykke bliver lidt til et diadem... Det er så smukt og elegant og jeg synes det passer super til dig og kjolen og sløret... :cheerleader3:

Og uanset hvad, bliver du jo fantastisk smuk :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fuldt din planlægning og hvor er det bare flot at det du har lavet :cheerleader3:

Er du til den høje knold så nap den og giv det et tvist af din kreativitet så den bliver din egen og super trendy.

Har set et billede af en med et farvet bånd om knolden, sløret på toppen - dog uden smykket som du har- bare en tanke

og :unsure: med valget, som uanset hvad bliver fantastisk smukt

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er super flot til dig, synes ikke det er gammelt på nogen måde, og når du er så forelsket i den frisure som du tydeligvis er, så SKAL det da være den. :cheerleader3:

Iøvrigt synes jeg dine briller klæder dig rigtig godt.

0

Del dette indlæg

Hvis håret skal sidde sådan synes jeg sløret skal ned under knolden.

Men jeg synes det er ærgeligt du ikke kan bære linser. Jeg er ikke vild med brillerne til dig.

Knus Rikke

Fint med sløret, men helt ærligt..........

Det kan du ikke være bekendt :cheerleader3: Hun har lige sagt at hun ikke kan bruge linser for tiden(det er jo ikke for sjov, så havde hun jo bare gjort som hun ville) og nu har jeg snart set mange billeder af amalieamalie med briller ,og jeg synes de er fine, og går ud fra at det er hverdagsbriller(altså nogle hun er glade for!) som hun skifter til når hun ikke bruger linser. Så kan du da ikke sige at du ikke er vild med brillerne til hende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :griner:-

Man siger sgu da heller ikke til en der har brækket benet "jeg er ikke så vild med de krykker du går med...." der er sgu da ingen (eller ihvertfald få) der går med briller uden at have brug for dem, og man vælger dem der er pænest til en.

:)

Nu har du sikkert givet hende mere at spekulere over, og så endda noget hun ikke kan gøre noget ved.... come on, det er sgu lidt strengt.

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer