mille1981

Langt slør, kort slør

30 indlæg i dette emne

Jeg har lige prøvet kjolen en sidste gang... Men har lige brug for jeres input til slør og smykker...

Her får I lige et billede hvor I kan se kjolen ordentligt, samt med perlekæde:

post-39816-1281642605.jpg

Her med enkelt perle:

post-39816-1281642838.jpg

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og hvor ville det dog give nogen pænere billder hvis jeg havde en til at stramme kjolen, samt tage billederne så man ikke skal tage dem i et spejl ;) Men I må abstrahere fra diverse buler i kjolen, og se på smykker og slør ;)

Men jeg havde slet ikke lyst til at tage det af igen... Blev dog nødt til det, da jeg havde låst manden inde i stuen imens jeg prøvede tøj... ;)

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

stemmer for hele perlekæden, men er osse en sucker for perler :) Ellers kæden med den enkelte perle, syns klart det er pænest når der er et smykke..
Og der stemmer jeg for 2 lags :cheerleader3:

Tak for input - vi er enige i det ene, men ikke i det andet ;) Men det andet er også det jeg er mest i tvivl om, så vil lige høre hvad folk synes...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hehe, jeg synes så det er flottest uden halskæde, eller med den lille perle, hvis der skal vælges mellem halskæderne. Jeg synes, at kæderne skærer din hals "over", fordi de er så korte. Så hvis du vælger den med perlen, synes jeg du skal vælge en lidt længere kæde... Lidt svært at vurdere med slørerne, men jeg synes umiddelbart det ser bedst ud med det lange :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er svært at vurdere, da billederne ikke er taget på samme afstand...

Først tænkte jeg klart perlekæden - den er rigtig flot!

Bagefter tænkte jeg - ej, måske ikke noget - så får du en længere og smukkere hals?

Tilsidst tænkte jeg - enkelt vedhæng - så er der et fint smykke uden det bliver for meget!

Så der er jeg ikke til megen hjælp!!

Mht sløret, så har Miss-Lena overbevist mig om at lange slør er pænest - dog er det RET svært at vurdere længden i forhold til din kjole - er sløret længere eller kortere end slæbet? Jeg er ikke så meget til de to-lags, men kjolen kan nu sagtens bære det...

Og rigtig fin kjole og brud i øvrigt! Jeg kan rigtig godt lide dine briller! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du tosset en masse svar! Tak for det tøser :cheerleader3: Kom gerne med flere!

Det var sløret jeg var mest i tvivl om. Det korte slør havde jeg jo købt til en anden kjole, men havde egentlig regnet med at bruge det til denne også. Men da jeg prøvede kjolen forleden hos min søster, og hun holdt en rulle tyl op og lavede det til et langt slør, så synes jeg det så sååå fint ud... Og kan høre at mange af jer er enige, selvom billederne ikke er så tydelige.

Perlehalskæden kan blive lidt længere (total bling, men har prøvet flere ægte kæder, der bare ikke passede til kjolen...), så det kan være jeg skal prøve det. Må nok også hellere tage den lille perle med. Det bliver altså svært at bestemme sig!

0

Del dette indlæg

Jeg er helt klart mest til det lange! :)

Du bliver en meget smuk brud!

Jeg synes det er svært at vurdere, da billederne ikke er taget på samme afstand...

Først tænkte jeg klart perlekæden - den er rigtig flot!

Bagefter tænkte jeg - ej, måske ikke noget - så får du en længere og smukkere hals?

Tilsidst tænkte jeg - enkelt vedhæng - så er der et fint smykke uden det bliver for meget!

Så der er jeg ikke til megen hjælp!!

Mht sløret, så har Miss-Lena overbevist mig om at lange slør er pænest - dog er det RET svært at vurdere længden i forhold til din kjole - er sløret længere eller kortere end slæbet? Jeg er ikke så meget til de to-lags, men kjolen kan nu sagtens bære det...

Og rigtig fin kjole og brud i øvrigt! Jeg kan rigtig godt lide dine briller! :cheerleader3:

Og tak for de pæne ord forresten ;)

Sløret er længere end kjole. Tror der ligger ca 1 meter på gulvet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer