NatasjaW

Bryllup på drømmedatoen <3 23/7-2011

868 indlæg i dette emne

Sidder ogsaa stadig i morgenkaabe og er paa bryllupsklar. Samtidig finder jeg inspiration og drikker relax-te. Og Wedding TV koerer med masser af bryllupper ...

Du er langt fra den eneste :back2topic:

Dejligt at høre.. :):bearhug:

Wow, wedding tv.. What a dream world.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tabt min selvdiciplin... Den er pist borte .. væk.. puf.

Jeg burde sidde og læse en helvedes masse hjerte-fysiologi, men det er som om bogen bliver mere og mere kedelig for hvert ord..

Og så er jeg i bryllups-humør. Har meget mere lyst til at finde inspiration på nettet og herinde, skrive lister over ting jeg snart kan gøre, prøvelave bordkort osv osv.. :bearhug:

Eller snige mig hjem til svigermor og kigge på min kjole igen og måske prøve sløret. :)

Begynde at prøve mig frem med kage og blomster er også langt mere tiltrækkende..

Hvorfor skal man dog også have sig en uddannelse :back2topic:

Hehe måske er den stukket af sted sammen med min!! har en aflevering til det kursus til i morgen tidlig, men kan ikke rigtig komme igang... har i stedet meldt mig på et andet kursus her i dag inde i københavn som lyder lidt spændende (læs: håber der er gratis kage)... men den anden aflevering skal jo også laves... men lige nu er bk bare lidt sjovere, så håber jeg at jeg kan tage mig sammen i aften...

Snigeren selcdiscipliner vi har.. sådan at gå på tidlig weekend sammen :)

Uhh gratis kage..!! hihi så kan man sgu godt knibe et kursus ind.

Mit problem er at jeg i aften skal lave tun-mousse til imorgen (det er kaspers fødselsdag)

FUCK.. han skal have en gave.. Hmm den må koste ca -117 kr.. Det er det der på min konto.. nogle ideer??

:)

0

Del dette indlæg

hmm en gave til 117 kr hehe, jeg tænker umiddelbart :bearhug: haha men det er nok for nemt sluppet... Hvad med at gavekort til en oplevelse (hjemme hos os er Comedy zoo altid et hit) eller noget hvor du selv laver gavekortet, så kan man altid håbe på at han venter med at indløse det til næste måned ;)

0

Del dette indlæg

hmm en gave til 117 kr hehe, jeg tænker umiddelbart :) haha men det er nok for nemt sluppet... Hvad med at gavekort til en oplevelse (hjemme hos os er Comedy zoo altid et hit) eller noget hvor du selv laver gavekortet, så kan man altid håbe på at han venter med at indløse det til næste måned ;)

næ næ du.. en gave til -117 :bearhug:

Men jo havde overvejet det. Mine forældre giver ham nok gavekort til biffen (han er kæmpe film-entusiast) og ved ikke hvad jeg ellers skulle finde på..

på den anden side går :) aldrig af mode.. (hører tit en klapsalve hvis jeg smutter nøgen gennem stuen) :):back2topic:

Jeg tror det ender med en t-shirt med et fedt print fra en billig butik og så en tur ud og spise (evt inden bif-turen) når vi rammer marts :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmm en gave til 117 kr hehe, jeg tænker umiddelbart :) haha men det er nok for nemt sluppet... Hvad med at gavekort til en oplevelse (hjemme hos os er Comedy zoo altid et hit) eller noget hvor du selv laver gavekortet, så kan man altid håbe på at han venter med at indløse det til næste måned ;)

næ næ du.. en gave til -117 :bearhug:

Men jo havde overvejet det. Mine forældre giver ham nok gavekort til biffen (han er kæmpe film-entusiast) og ved ikke hvad jeg ellers skulle finde på..

på den anden side går :) aldrig af mode.. (hører tit en klapsalve hvis jeg smutter nøgen gennem stuen) :):back2topic:

Jeg tror det ender med en t-shirt med et fedt print fra en billig butik og så en tur ud og spise (evt inden bif-turen) når vi rammer marts :hug:

aha -117... ja så kan jeg godt se den bliver lidt svær hehe

0

Del dette indlæg

Så blev kæresten overtalt til at vi selvfølgelig er NØDT til at komme ud på sonnerupgaard på søndag ;) vi mangler både at se efter plads til evt fotovæg, mulighed for at placere bordende som vi ønsker og ikke mindst lige få tjekket på meget køleskabsplads der er... skal lige se om der både er plads til min kage plus kokkens råvarer :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jubii hvor godt.. Jeg er så heldig at blive hentet kl 12 af min søde mor OG far.. :bearhug:

Så jeg regner med at være deroppe omkring kvart i et.

Jeg håber på at se dig deroppe og så lyder det altså lidt spændende med den fotovæg. :)

0

Del dette indlæg

Jubii hvor godt.. Jeg er så heldig at blive hentet kl 12 af min søde mor OG far.. :bearhug:

Så jeg regner med at være deroppe omkring kvart i et.

Jeg håber på at se dig deroppe og så lyder det altså lidt spændende med den fotovæg. :)

fedt! vi er der nok heller ikke lige fra kl 11 kunne jeg forestille mig, så mon ikke vi ses :back2topic:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hyggeligt lige at se dig in real life i dag :)

Synes dog godt liiige de kunne have haft nogle flere smagsprøver, især fordi jeg gik glip af kagen fordi vi snakkede hehe... men det der lakse noget var rigtig godt... og så måtte jeg altså over og stå i kø til slush ice maskinen sammen med alle børnene hehe...

Har fuldstændig glemt det, er det også hovedbygningen I skal være i eller et af de andre "lokaler" ?

fik du stjålet et glas med hjem hehe??

0

Del dette indlæg

Haha jeg skulle også over og have slush ice bagefter :)

Følte ærligt talt ikke rigtigt at jeg var en voksen kvinde der kiggede på lokaler til hendes bryllup, som jeg gik rundt der med rød og blå-blandet slush ice med mor og far :wink:

Men nej vi skal være i fest fløjen. Jeg var ret vild med hovedbygningens stemning og især terressen men Kasper kunne bedre lide det "rene" look i festfløjen og vi vil også gerne sidde i heste-sko så det passer bare bedre der.

Og så får jeg jo stadig den skønne natur med.. Faktisk tænkte jeg lidt på billeder da jeg var deroppe, også med miss-lenas nye billeder i tankerne. Jeg tror man kunne få nogle ret fede rå billeder henne ved de gamle slidte stald-bygninger..

Og nej stjal ikke noget glas, da jeg kom tilbage til køkkenet stod der en kok.. :):o

Men Kasper vil gerne med derop en gang og jeg vil gerne se ALLE værelserne (hvis jeg må) så vi bedre kan fordele folk.. :blush:

Mht 3. så skal jeg i hvert fald have lavet bordkort. Men skriver så grimt at jeg må få en anden til at skrive på dem :)

Havde lidt overvejet at klippe tyl og bånd til risposer også, men det er måske lidt tidligt..

Og så selvfølgelig udnytte dig helt vildt, med dine kreative evner. :tunge:

0

Del dette indlæg

Også mig altså..

Der er så mange af jer søde zillaer der viser så mange fine ting frem i øjeblikket.. Jeg synes det er skønt at se og blive inspireret. Men jeg vil også vise noget.. Har bare ikke rigtig noget at vise :)

Jeg er hele tiden herinde, på etsy, ebay osv men jeg mangler ikke noget. Eller jeg kan ikke lige finde på noget. Andet end undertøj - men det vil jeg ønske mig i fødselsdagsgave (til maj) så ingen grund til at kigge nu.

Vi er desværre gået en del over budget, ikke fordi vi har brugt flere penge end planlagt, men fordi vi desværre har haft vildt mange ekstra uforudsete udgifter så vi ikke har kunne spare så meget op som vi havde tænkt.

Så kan ikke rigtig købe flere pynte-hygge ting før jeg ved om vi får sparet mere op. :o

Men det hele skal nok gå og jeg er sikker på at vi max ender med at skylde en 5000 når alt er betalt og så må vi jo bare ønske os lidt kontanter i bryllupsgave :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal du nu ikke fundere så megt over Natasja. Jeg har det på samme måde. Jeg er stort set færdig med alt - og føler ikke, jeg kan gøre noget mere mht. pyntning af lokaler før jeg har været derude igen. Og det skal vi ikke endnu. :-)

Vi har lige måttet få helt ny forrude i vores brandspanking nye Chevrolet Spark Life+. På trods af, vi købte den for nogle uger siden. Bilen i sig selv er ikke en uforudset udgift, for den har vi regnet ind i vores store budget (som inkludere brylluppet, men også husholdningen, osv).. men at en lastbil med et læs af sten kom kørende i for høj fart i modsatte vejbane forbi os.. og dermed kom til at smide en skovlfuld sten ned på vores bil - navnligt ruden... det var uforudset. Så der skulle lige 6000 kroner postes i en ny rude, for den begyndte at sprække. Og det blev 6000 fordi TopGlas i Toftlund er nogle krejlere, som lavede bæ i vores rude, da vi skulle ha' dem til at udbedre stenslagene.. de gjorde det bare værre og ville ikke være ansvarlige omkring den yderligere skade. :-s

0

Del dette indlæg

haha ja man er altså virkelig voksen når man går rundt med slush-ice :)

Ja tror også der er gode fotomuligheder ved de gamle bygninger og den lidt slidste bro der også var. var I inde i de gamle bygninger?? det var jeg nemlig ikke.. så måske jeg er gået glip af noget godt??

Spændende med bordkort! og synes da hvis tiden er der så kan du da lige så godt lave alt det andet også hehe, så er det overstået. Men så har du da i hvert fald noget at vise frem efter d. 3. :o vores online undervisning ligger den. 1.marts, så har helt fri d. 3 :D skal selvfølgelig lave afleveringer, men mon ikke jeg kan få det meste overstået d. 2. og så måske om aftenen d. 3. det skal nok gå!!

0

Del dette indlæg

MILEPÆL !!!

Så er der kun 150 dage !! eller præces 5 mdr.. Ihh altså hvor synes jeg bare at det lige går vildt hurtigt.

d. 3. skal jeg hjem til Metteholm og holde DIY dag og forhåbentlig suge noget af al hendes kreativitet og træningsenergi op :)

I weekenden var jeg oppe på Sonnerupgaard gods for at se det igen. Da der var åbent hus og rigtig mange menneser fik jeg ikke set alt hvad jeg skulle og glemte også nogle ting :)

Så vi bliver nok nød til liige at tage derop igen snart og få de sidste ting på plads :o

Og så sad jeg lige i toget idag og lavede en liste over de ting jeg kan få styr på i god tid:

• Bordkort
    Bordplan
    Servietter
    risposer
    takkekort
    CD-holdere
    kirkehæfter
    sangvalg til kirken
    værelsesfordeling
    Ansvarsedeling på dagen

Så er der vist også lidt at gå i gang med den næste tid..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

haha ja man er altså virkelig voksen når man går rundt med slush-ice :)

Hihi ja super voksen :o

Ja tror også der er gode fotomuligheder ved de gamle bygninger og den lidt slidste bro der også var. var I inde i de gamle bygninger?? det var jeg nemlig ikke.. så måske jeg er gået glip af noget godt??

Nej vi var ikke inde i dem, men har gået rundt om dem. Tror ikke man kan gå ind alle steder, men udenfor kan man helt sikkert finde nogle fede steder at tage nogle lidt anderledes billeder

Spændende med bordkort! og synes da hvis tiden er der så kan du da lige så godt lave alt det andet også hehe, så er det overstået. Men så har du da i hvert fald noget at vise frem efter d. 3. :wink: vores online undervisning ligger den. 1.marts, så har helt fri d. 3 :D skal selvfølgelig lave afleveringer, men mon ikke jeg kan få det meste overstået d. 2. og så måske om aftenen d. 3. det skal nok gå!!

Super :) jeg glæder mig.. men måske er det optimistisk at få lavet mere end bordkortene.. Nu må vi se.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal du nu ikke fundere så megt over Natasja. Jeg har det på samme måde. Jeg er stort set færdig med alt - og føler ikke, jeg kan gøre noget mere mht. pyntning af lokaler før jeg har været derude igen. Og det skal vi ikke endnu. :-)

Vi har lige måttet få helt ny forrude i vores brandspanking nye Chevrolet Spark Life+. På trods af, vi købte den for nogle uger siden. Bilen i sig selv er ikke en uforudset udgift, for den har vi regnet ind i vores store budget (som inkludere brylluppet, men også husholdningen, osv).. men at en lastbil med et læs af sten kom kørende i for høj fart i modsatte vejbane forbi os.. og dermed kom til at smide en skovlfuld sten ned på vores bil - navnligt ruden... det var uforudset. Så der skulle lige 6000 kroner postes i en ny rude, for den begyndte at sprække. Og det blev 6000 fordi TopGlas i Toftlund er nogle krejlere, som lavede bæ i vores rude, da vi skulle ha' dem til at udbedre stenslagene.. de gjorde det bare værre og ville ikke være ansvarlige omkring den yderligere skade. :-s

Ej hvor surt med den rude!! ihh altså.. Sådan noget er altså bare ikke sjovt.

:o

Jeg glæder mig til at føle at jeg helt fuldstændigt foran og bare kan tage tingene som de kommer med masser af overskud og en krop der er 5 kg lettere (og mange cm strammere) .. Men så igen, dream on Natasja .. Haha jeg kommer bare til at stresse rundt de næste fem måneder og trøstespise i fritiden :):)

Og tak for dit tillykke med milepælen :wink:

0

Del dette indlæg

Kirkebesøg

Så har jeg været inde og se kirken igen. Var til højmesse kl 10.30 hvor der tilfældigvis var dåb = 1000 mennesker og så var der et pigekor der sang..

Og woow hvor var det bare vanvittigt flot. Fik bare gåsehud med det samme de åbnede munden. :thumbsupsmileyanim:

Jeg SKAL of MÅ bare have en solist til brylluppet. Det ville være helt genialt med sådan en smuk stemme der kan fylde rummet ud. Kirken har simpelthen så god aukustik. :loveboard:

0

Del dette indlæg

fedt med kirken! god ide med en solist :) Håber du finder en god en!! fedt og se den når der er så mange! har kun set "min" kirke helt tom hehe. men har tilgengæld lige skrevet en mail til kirken og hørt om vi må høre hvem vores præst er :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer