NatasjaW

Bryllup på drømmedatoen <3 23/7-2011

868 indlæg i dette emne

Jeg fandt ud af igår at en fyr som jeg har betraget som min bedste ven har holdt stor fest uden os. Må indrømme at jeg blev rigtig ked af det, for jeg har forsøgt at holde kontakten igang, men de har åbenbart valgt os fra. Derfor er de også slettet fra gæstelisten nu. Selvom jeg er rigtig ked af det gør jeg ikke mere ved det, jeg vil IKKE tigge folk om at være venner med mig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nu ret sikker på at jeg vil forsøge at kontakte dem igen, og jeg ved jo heller ikke om det er rigtigt at de har sagt at de ikke vil deltage i vores bryllup.

De har altid givet udtryk for at kunne lide kasper og de har altid haft det sjovt sammen i byen og hjemme hos os. Så jeg kunne ikke forestille mig at det er ham der er problemet. Måske skulle jeg have ikke have givet dem plads i sommers, men bare kørt på.

På den side gider jeg heller ikke have et venskab jeg konstant skal kæmpe for. :)

Jeg har fået tre skønne veninder på mit studie og har stadig fire fra min barndom som jeg holder utroligt tæt med. Så det er selvfølgelig ikke den største venneflok, men det skal sgu heller ikke være sådan at jeg kæmper for at beholde nogle, alene for at "have mange venner"

Kasper synes det er svært og siger bare at han vil støtte mig uanset hvad jeg gør. :biggrin:

Jeg tror helt sikkert at jeg kunne have gjort nogle ting anderledes, men jeg tror ikke at man kan forhindre at man vokser fra hinanden (hvis det er det der er tilfældet her) ..

0

Del dette indlæg

Hvor er det synd for dig. Og ja, kvinder er sgu da for underlige nogle gange. Jeg er vokset fra flere veninder førhen, så har selv været igennem noget lign.

Du behøver ikke nødvendigvis at have gjort noget galt, trådt dem over tæerne osv, måske de selv ser det som den letteste måde at komme ud af Jeres venneforhold, altså ved at ignorere dig... puhhh det er så hårdt sådan noget, men de virker jo ærligt talt ikke interesserede. Og tro mig, i det lange løb er det bedst, hvis I alligevel er vokset fra hinanden... intet skal være til hinder for at I kan "finde" hinanden på et senere tidspunkt i livet(hvis folk altså ikke bærer nag). Men det lyder til at de har bakket ud, og ud fra hvad du skriver tror jeg ikke at du skal regne med dem.

Vil du egentlig stadig gerne have dem med? Har du ikke mistet tilliden til dem?

Det er trist trist trist at vokse fra hinanden, men måske nogle af dine nye veninder viser sig at betyde mere nu.

:)

0

Del dette indlæg

Det er bare så ærgeligt!! Håber i finder ud af det! Jeg havde selv sidste år en veninde, der ringede på min fødselsdag og sagde at hun ikke ville komme, fordi hun havde fået en ny veninde hun hellere ville være sammen med. Jeg besluttede at jeg ville lade hende komme til mig, og det har hun ikke gjort.. Så hun er strøget af "vennelisten". Jeg har ikke fortrudt at jeg har droppet forbindelsen med hende. Selvfølgelig er ja det ked af at det skulle være sådan, men vi er bare vokset fra hinanden..

Det virker lidt til at det samme er sket for dig. Det lyder som om du har gjort dit, så tror jeg ville lade dem tage kontakten op igen.. Hvis de har lyst til venskaber, skal de nok komme til dig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det bare øv. :)

Som du selv siger, hvorfor skal piger være så besværlige :( Kender det desværre selv lidt for godt :(

Det er en super svær situation, specielt fordi du har prøvet at kontakte dem flere gange. Men håber da at de snart finder ud af at det er dem der er forkert på den, så I igen kan få et super forhold

:sm::biggrin:GP:cheerleader3::):cheerleader3::) :) :((y):hug:GP

0

Del dette indlæg

Jeg har prøvet det samme med en veninde, der pludselig trak sig fra et tæt venskab, da hun fik ny kæreste. Jeg spurgte hende direkte en dag, hvorfor vi aldrig var sammen mere, men hun sagde bare, at alt var som vanligt, og at der ikke var noget galt (Hvilket der tydeligvis var)

Jeg droppede hende et par måneder efter. Jeg forstår stadig ikke helt, hvad der skete. Kæresten er flink og hilser, hvis jeg render ind i ham i byen, og jeg har ikke indtryk af, at det er ham, der ikke gad mig.

Det jeg vil sige er, at du bliver nødt til at tage konfrontationen. Det æder dig op, hvis du ikke får en afklaring. Og hvis de er ligeså meget kylling, som min veninde, vil de feje dig af, men så synes jeg, at DU skal tage magten og sige, at du ikke ønsker at de deltager i dit bryllup.

De lyder helt ærligt ikke som rigtige veninder...

0

Del dette indlæg

Nå ja.. Men så blev det altså sådan at jeg nu er to veninder fattigere.

Jeg lå vågen næsten hele natten igår og tænkt frem og tilbage henover det sidste halve år. Spekulerede på om der var noget jeg havde sagt eller gjort. Har gået rundt som en zombie på uni idag og selv ikke en god omgang biofysik kunne få mig på andre tanker.. :cheerleader3:

-Så jeg skrev en sms til den tidligere brudepige og spurgte om ikke hun kunne knibe mig ind i hendes (åbenbart) meget travle hverdag, inden for nær fremtid. Fik en sur besked tilbage om at jeg kunne vente til marts og at hun gerne ville være i fred i hverdagene. Hun fik mig til at føle at jeg trængte mig på ved at ville være social med hende..

Jeg mødte kasper til en klassisk valentines-date i bilka med toiletruller, sølvpapir og skinke på tilbud :biggrin: hvor jeg fortalte ham at jeg var blevet ked af den sms og vi gik så og snakkede om det hele. Han sagde så til mig at han synes jeg skulle indse at venskabet var slut og at jeg ligeså godt bare kunne glemme dem..

Jeg var stædig og sagde at jeg ville have en grund til at det er gået som det er.

Da vi kom hjem lå der et enkelt brev i postkassen..

Hej Kasper og Natasja

Tak for den fine invitation til jeres bryllup. Vi er glade for at I har tænkt på os til jeres store dag.

Vi synes at vi er gledet fra hinanden og efter lang tids tænken har vi besluttet at takke nej.

Vi håber dog at I får en fantastisk dag.

Mvh X og Y

BANG så mistede jeg lige dem.. Og nu ved jeg da at vi er gledet fra hinanden .. åbenbart.. :)

Jeg ville sådan ønske at jeg bare kunne sige fuck dem og glemme dem med det samme. Problemet er at jeg savner dem. Ihh altså.. Har dog slettet dem fra facebook med det samme så slipper for at læse om deres sjove weekender sammen.

Nå jeg tror jeg vil svælge mig i mine andre veninder det næste stykke tid. Virkelig mærke at jeg har skønne venner omkring mig. :cheerleader3:

Og så nyde at jeg skal giftes med min eneste ene om 159 dage !!

0

Del dette indlæg

hmm sikke da nogle piger!! Kan godt forstå du er ked af det, men dejligt alligevel at få helt styr på at de altså mener det er forbi. Dumme dem!! :biggrin:

Underlig måde at gøre det på også! som om man ikke lige må forstyrre ved at sende en sms en hverdag, gir jo ingen mening!

men jeg vil gerne være din ven :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det træls. Men i det mindste fandt du da ud af hvad deres problem var og nu kan du komme videre med alle dine andre dejlige veninder.. Og så må du være sur og ked af det i et stykke tid og så kommer du videre. Brug en masse tid med dine veninder og med din dejlige htb og så tænker du ikke så meget på det :)

Som Mette siger, så vil jeg også gerne være din ven :biggrin:

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Kaereste dig.

Sikke en haard omgang. Jeg kan virkelig godt forstaa, hvis det foeles som en spand koldt vand i hovedet for dig og saa efter al den tid bare at fyre saadan en afsted. Men tager hatten af for dig, for du har forsoegt.

Naar de nu har VALGT at goere som de har gjort, saa tror jeg, du er bedst tjent med de veninder, der saetter pris paa dig og jeres venskab. De har helt sikkert ikke opfoert sig paent overfor dig og end ikke leveret det minimum af hoeflighed, man kan kraeve mellem personer. Det er grimt, naar piger bliver saa indspiste mellem hinanden, at det begynder at saare andre. Derfor haaber jeg ogsaa, at du vil vaere i stand til at slippe dem, naar den foerste sorg er passeret. Det er lidt ligesom med den eks-kaereste, man ikke kan glemme: For hver dag, du ikke giver slip, der gaar der en dag, hvor du ikke er aaben til at lukke nyt ind.

Stort knus og masser af positiv karma til dig :)

Kh Camilla

0

Del dette indlæg

hmm sikke da nogle piger!! Kan godt forstå du er ked af det, men dejligt alligevel at få helt styr på at de altså mener det er forbi. Dumme dem!! :cheerleader3:

Underlig måde at gøre det på også! som om man ikke lige må forstyrre ved at sende en sms en hverdag, gir jo ingen mening!

men jeg vil gerne være din ven :biggrin:

Ja dumme dem.. :)

Jeg er meget glad for at du vil være min ven :cheerleader3::) Det kan være at vi skulle finde en BK dag i marts?? Noget DIY eller kage.. eller begge dele..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmm sikke da nogle piger!! Kan godt forstå du er ked af det, men dejligt alligevel at få helt styr på at de altså mener det er forbi. Dumme dem!! :cheerleader3:

men jeg vil gerne være din ven :biggrin:

Ja dumme dem.. :)

Jeg er meget glad for at du vil være min ven :cheerleader3::) Det kan være at vi skulle finde en BK dag i marts?? Noget DIY eller kage.. eller begge dele..

Max klar! har en masse æsker der venter på mig så jeg er med på noget DIY... men altså, ikke uden kage ;) Skal du forresten til Sonnerupgaard på søndag til det der åbent hus??

0

Del dette indlæg

hmm sikke da nogle piger!! Kan godt forstå du er ked af det, men dejligt alligevel at få helt styr på at de altså mener det er forbi. Dumme dem!! :)

men jeg vil gerne være din ven :cheerleader3:

Ja dumme dem.. (y)

Jeg er meget glad for at du vil være min ven :cheerleader3::biggrin: Det kan være at vi skulle finde en BK dag i marts?? Noget DIY eller kage.. eller begge dele..

Max klar! har en masse æsker der venter på mig så jeg er med på noget DIY... men altså, ikke uden kage ;) Skal du forresten til Sonnerupgaard på søndag til det der åbent hus??

Hihi max klar <-- total retro :)

Ej ville vildt gerne.. skal have kigget på en masse ting og afprøvet en prototype bordkort på vinglassene..

Men har ingen bil og siden vi holder kaspers fødselsdag lørdag har jeg nok heller ikke en alkohol-procent til at køre..

Hvad tid har de åbent til ??

0

Del dette indlæg

Puha.. Har siddet og læst dine indlæg omkring konflikten med dine 2 veninder og det lyder da bare ikke sjovt. Men et eller andet sted har de jo nok ret i at I måske er vokset fra hinanden? Du prøvede at tage kontakt til dem og ville mødes med dem personligt, hvor du i stedet for får et brev fra dem om, at I er gledet fra hinanden?! Har prøvet at miste gode veninder, fordi man pludselig er gledet fra hinanden - det er hårdt!! Men vær glad for at du nu har fundet ud af, hvorfor de har været sådan overfor dig og nyd dine bryllupsplanlægninger og din skønne kommende husbond i stedet ;-)

STORT KLEM TIL DIG :)

0

Del dette indlæg

det er kun fra 11-14 mener jeg :)

Har heller ikke lige nogen bil, men håber at låne eller tage toget. Har lige et behov for at se på værelserne i hovedbygningen... og så vil jeg gerne have en fotovæg men ved ikke om der er mulighed for at have den på godset eller om den skal være til receptionen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sender dig lige en masse tanker :biggrin:

Det er bare ikke sjovt at miste sine veninder. Synes da i det mindste at det var godt at du fik det brev, men måske det bare blev sendt lidt sent.... måske de skulle have meldt ud lang tid før. Du er ihvertfald bedre tjent uden dem, men kan godt forstå at du savner dem når du ikke har set det komme :cheerleader3:

Nogle veninder er så geniale at de kan finde ud af at være ens veninde, selvom der går lang tid imellem man ses, andre kan ikke leve uden at se deres veninder hver dag - og så visner venskabet tit når den ene finder sig en kæreste(eller andre veninder). Ærgeligt at de ikke hører til den første gruppe.

Min bedste veninde har jeg kun kendt i 4år. Jeg er imponeret over at nogle mennesker kan forblive rigtig gode venner med folk fra folkeskole og gymnasie når det er mange år siden man har "delt det liv".

Godt du har din HTB, han lyder som en fornuftig fyr :)

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor er det bare nogle dumme dåser! Men det er da rart der er kommet fuldstændig afklaring på nu.

Selvfølgelig gør det stadig ondt, især når du ikke selv føler i er gledet fra hinanden. Det lyder også som en rigtig dårlig måde de har tacklet hele situationen. Men det er bare med at se frem ad nu, og nyde de skønne veninder du har.

Det må være deres tab, for du virker klart som en man gerne vil have som veninde. :)

Masser af kram herfra :bearhug:

0

Del dette indlæg

Rigtig stort kram til dig!!! :back2topic:

Nu ved du i hvert fald med dig selv, at du ikke kunne gøre mere - og at du ikke har sagt noget forkert.

Håber det kan give dig lidt ro, når du lige kommer dig over det. :)

:bearhug: Jeg tror vi alle herinde gerne vil være dine veninder!! :)

0

Del dette indlæg

det er kun fra 11-14 mener jeg :)

Har heller ikke lige nogen bil, men håber at låne eller tage toget. Har lige et behov for at se på værelserne i hovedbygningen... og så vil jeg gerne have en fotovæg men ved ikke om der er mulighed for at have den på godset eller om den skal være til receptionen...

Ihh der tror jeg altså ikke at jeg er frisk til at tage afsted.. :back2topic: vi har planlagt den her fest i flere måneder, så vil gerne kunne nyde hele aftenen med alle de drinks vi har købt ind til :bearhug:

Men jeg må bare lave en privat aftale med dem en anden gang. Kunne ellers lige have været hyggeligt at se dig. Og også måske høre lidt om hvordan I har planlagt aftenen og opstilling osv.

Lyder spændende med en fotovæg. Det er sådan hvor man tager billeder med/foran/ved siden af væggen ikk? som så har et specielt motiv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op hvor er det bare nogle dumme dåser! Men det er da rart der er kommet fuldstændig afklaring på nu.

Selvfølgelig gør det stadig ondt, især når du ikke selv føler i er gledet fra hinanden. Det lyder også som en rigtig dårlig måde de har tacklet hele situationen. Men det er bare med at se frem ad nu, og nyde de skønne veninder du har.

Det må være deres tab, for du virker klart som en man gerne vil have som veninde. :back2topic:

Hihi dumme dåser.. den havde jeg ikke hørt før :)

Og tak det er rigtig sødt af dig Charite. Er du så ikke lige en god veninde og flytte til sjælland så du kan være med til BK DIY-kage dag ? :)

0

Del dette indlæg

Ej hvor er de dog bare nogle #%¤%#&/#&%#&/## :back2topic:

Men som Metteholm siger, så er det da altid rart at få klarhed over det, men sikke dog en måde at gøre det på, en ting er brevet, men at skive sådan en dum sms. :)

Men så er det godt at du har mange andre venner, søde Kasper, og så selvfølgelig alle os Zillaer herinde :)

Du får lige en kæmpe :bearhug::)

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg

Sødeste ven dog. Sikke dog nogle gimper, og jeg kan kun sige, godt du dog har fået dem ud af dit liv. De er da ikke din kosbare tid værd. Tænk på alle de timer, som du nu kan bruge på veninder, som virkelig gider dig, og som gerne vil dit venskab.

Nogle mennesker tænker kun på sig selv, og tænker ikke på sine medmennesker, og det var åbentbart sådan dine tidligere veninder er. Men venner som dem, hvem har så brug for fjender???

Du får lige et par :bearhug::):back2topic: med på vejen

0

Del dette indlæg

Det må være deres tab, for du virker klart som en man gerne vil have som veninde. :)

Og tak det er rigtig sødt af dig Charite. Er du så ikke lige en god veninde og flytte til sjælland så du kan være med til BK DIY-kage dag ? :)

Det kunne være SÅ hyggeligt! Hvis det ikke var for min lortede jobsituation havde jeg klart overvejet det. :back2topic:

0

Del dette indlæg

Det må være deres tab, for du virker klart som en man gerne vil have som veninde. :hug:

Det kunne være SÅ hyggeligt! Hvis det ikke var for min lortede jobsituation havde jeg klart overvejet det. :)

Jubii.. bare tanken er sød :)

Vi må bare være online på bk samtidig .. Hihi cyper-space-zilla-nørder !! :back2topic:

Ej spøj til side, det ku nu altså være hyggeligt hvis I super aktive jyde-brude boede lidt tættere på :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer