Guest Trunterunte

Slankekur der virker!!!!

55 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kogte suppe i dag, og begyndte at spise den her til aften......Phuuu ha, den blev godt nok stærk, så den skal vist lige fortyndes lidt i morgen :bearhug:

Men, håber på resultat da min tålmodighed ikke er den bedste på denne jord......

Følger lige jeres resultater og håber det går mig lige så godt.

0

Del dette indlæg

:bearhug: Hej Tøser!

Så er det tredje dagen og det går nogenlunde. Jeg har taget 100 gram på her til morges, men dagen i går gik ikke helt godt. Efter jeg havde spist kartoflen gik der en halv time og så kastede jeg det hele op igen. Tror at det var for meget mad, for hurtigt. Så jeg spiste lidt brød for at få maven til at falde til ro.

Er ellers ved at BRÆKKE mig over suppen og grøntsager ...ADDDD!

Men holder humøret oppe, og kæmper videre!

:blink:

0

Del dette indlæg

Hej igen!

Hvor er det super, at vi kan følge hinandens kur og motivere hinanden herinde!

For mig går det fint. Suppen smager faktisk rigtig godt, synes jeg. Har ikke puttet helt så meget hvidkål i som jeg burde, men det går fremad alligevel. Indtil videre har jeg smidt 2,5 kilo nu efter 4 dage: perfekt!

Jeg sørger for ikke at være sulten, spiser masser af frugt og rå grønsager og drikker rigelig vand.

Heldigvis er min tilkomne også med på at spise suppen om aftenen, i hvert fald et par gange om ugen, og det hjælper på min motivation.

Held og lykke med jeres kur og hold ud!

Kærligst

Trille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil bare melde mig på vognen hos dem der er imod denne kur... Jeg synes det er lidt sygt at skulle sætte sin krop på "katastrofe" i en hel ugen uden nogen speciel grund til det. Som en skrev før mig, så bliver kroppens reserver tømt, og når hjernen så ikke får det fedt der skal til gennem maden, ja så ryger sukkeret som musklerne har hårdt brug for og proteinerne i musklerne bliver nedbrudt for at få de ketonstoffer ("reservefedt") som hjernen har brug for. Det er Alarmberedskab for kroppen der går igang når ketonstofferne dannes, og det er på ingen måde sundt. Det er faktisk det der sker når sukkersygepatienter begynder at lugte af acetone og får det rigtigt dårligt. Det vægttab i oplever er sandsynligtvis vand og muskelmasse...

Og jeg har da aldrig hørt lignende at det skulle være sundt at have diarré som en før mig skrev. Det er det BARE ikke. Udrensning er helsekost og damebladenes opfindelse, jeg tror ikke simpelthen ikke der er medicinsk belæg for det.

Færre kalorie indtag og størrere kalorieforbrug p.g.a. motion. Det er det ENESTE der virker.

Tro mig, jeg kunne sagtens selv tåle at tabe 5 kg, og ville ønske der var en let måde. Men denne kur er bare ikke retfærdig overfor jeres kroppe.

Hilsen Trine (der er stud. med. og har været igennem biokemi eksamen!)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer