26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Så fik jeg taget billeder af mit strømpebånd - De kan ses i besvarelse #171 ;)

Og så er der lige mit første forsøg på bling dekoration :cheerleader3: Hvad synes I? :rolleyes:

5110387384_97dcbacd73_b.jpg

Det er faktisk rigtig, rigtig flot! Og det fungere faktisk rigtig god med syltetøjsglas (eller hvad der nu end har været i). Båndet og brochen bløder det rigtig op, og det er en fed blanding. Det er jeg faktisk ret vild med! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flot :thumbsupsmileyanim: og kan godt forstå du er faldet for de kager, det ser jo virkelig flot ud med lidt bling på ;)

Tak skal du have :cheerleader3: Hehe, ja det synes jeg også ;) Og så kan jeg godt lide, at der kommer lidt en rød tråd, hvad angår bling også - Brudebuket, bryllupskage og borddekoration.

0

Del dette indlæg

Og så er der lige mit første forsøg på bling dekoration :cheerleader3: Hvad synes I? :rolleyes:

Det er faktisk rigtig, rigtig flot! Og det fungere faktisk rigtig god med syltetøjsglas (eller hvad der nu end har været i). Båndet og brochen bløder det rigtig op, og det er en fed blanding. Det er jeg faktisk ret vild med! :thumbsupsmileyanim:

Tak! :tunge: Jeg tror faktisk, at der har været kartofler eller agurkesalat i glasset, haha! Men der bliver brugt forskellige slags glas af den art, bl.a. glas der har været babymos i. Det er også med til at gøre dekorationen lidt anderledes, synes jeg :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak! :tunge: Jeg tror faktisk, at der har været kartofler eller agurkesalat i glasset, haha! Men der bliver brugt forskellige slags glas af den art, bl.a. glas der har været babymos i. Det er også med til at gøre dekorationen lidt anderledes, synes jeg :pokey:

Haha, ja der kan man bare se. ;) Men hvor er det bare flot. Tror på det ser super fedt ud med forskellige størrelser - og former! :)

0

Del dette indlæg

Og så er der lige mit første forsøg på bling dekoration :( Hvad synes I? :cheerleader3:

Tak! :rolleyes: Jeg tror faktisk, at der har været kartofler eller agurkesalat i glasset, haha! Men der bliver brugt forskellige slags glas af den art, bl.a. glas der har været babymos i. Det er også med til at gøre dekorationen lidt anderledes, synes jeg :rolleyes:

Haha, ja der kan man bare se. ;) Men hvor er det bare flot. Tror på det ser super fedt ud med forskellige størrelser - og former! :griner:-

Det tror jeg også - Jeg håber i hvert fald :) Men der skal nok komme billeder, når jeg når så langt ;) Lige nu er jeg i gang med projekt: Lave blomster ud af organza :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg bestilt brocher fra England til mine bling dekorationer :( Og de er sørme også sendt afsted i dag, har jeg fået en mail om, så endnu mere :):cheerleader3: herfra!!!! Jeg glæder mig rigtig meget til at se dem og få dem i brug - Det skal nok blive godt :thumbsupsmileyanim:

Billederne er desværre ikke de bedste, men sådan er det jo - Er jo heller ikke mig, som har taget dem, haha! :rolleyes:

Nå, men hermed lidt billeder ;)

post-44016-1288019087.jpg

post-44016-1288019097.jpg

0

Del dette indlæg

Waaaauuuww, hvor er de besilt henne om jeg må spørge? :thumbsupsmileyanim:

Selvfølgelig må du spørge :) De er bestilt HER, og de er super billige i forhold til herhjemme! Meen, der er vist også en minimum bestilling på 10 stk. - Hvilket jeg sagtens kan forstå til den pris! Bare lidt surt hvis man ikke skal bruge så mange - Ligesom jeg selv skulle :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Waaaauuuww, hvor er de besilt henne om jeg må spørge? :(

Selvfølgelig må du spørge :griner:- De er bestilt HER, og de er super billige i forhold til herhjemme! Meen, der er vist også en minimum bestilling på 10 stk. - Hvilket jeg sagtens kan forstå til den pris! Bare lidt surt hvis man ikke skal bruge så mange - Ligesom jeg selv skulle :)

Tusiiiind tak :cheerleader3::rolleyes:

Der skal sådanne nogle på min bryllupskage :thumbsupsmileyanim: (inspireret af dig selvfølgelig) :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Waaaauuuww, hvor er de besilt henne om jeg må spørge? :(

Selvfølgelig må du spørge :griner:- De er bestilt HER, og de er super billige i forhold til herhjemme! Meen, der er vist også en minimum bestilling på 10 stk. - Hvilket jeg sagtens kan forstå til den pris! Bare lidt surt hvis man ikke skal bruge så mange - Ligesom jeg selv skulle :)

Tusiiiind tak :cheerleader3::rolleyes:

Der skal sådanne nogle på min bryllupskage :thumbsupsmileyanim: (inspireret af dig selvfølgelig) :rolleyes:

Haha, jeg er glad for, at jeg kan inspirere dig ;) Du nupper bare alle de ideer, du kan bruge :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer