26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Der sker ikke så meget bryllupsrelateret for tiden - Er som om jeg er gået lidt i stå.... :lol: Nå! Men på lørdag skal vi måske i Ikea, og så finder vi forhåbentlig lidt til at få bryllupsstemningen i gang igen, for ved I hvad? Der er kun 100 dage tilbage nu!!!!

:blush::)Milepæl! :thumbsupsmileyanim:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Et forsinket tillykke.... Tænk at der er under 100 dage, hvor må det være vildt... Og som du selv siger, inden du får set dig om, så er vi i 2011, og så er der ikke længe til.... :blush:

Tak :thumbsupsmileyanim: Jamen det er så sindsygt, så kort tid der pludselig er til! Om 5 dage er der præcis 3 mdr. til brylluppet, og jeg synes stadig, at der er så meget, der skal styr på endnu! :) Meeeen, vi skal jo nok nå det hele - Det er jeg sikker på ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, også et forsinket tillykke herfra.. Havde slet ikke set I har haft en milepæl, VILDT at der er under 100 dage til nu - og kun næsten 3 mdr.. WOW.. Det skal nok flyve afsted og I skal nok nå det hele.. :thumbsupsmileyanim:

Mange tak :)

Ja, det er næsten skræmmende så hurtigt tiden går - Når sgu da at blive helt gråhåret, inden jeg får set mig om :) Haha!

0

Del dette indlæg

Øv, de sidste dage er jeg simpelthen blevet så meget i tvivl om min kjole nu også er KJOLEN :) Og det er på trods af, at jeg ellers prøvede den for ikke så længe siden og legede prinsesse (selvom der egentlig nok allerede var en snert af tvivl der :thumbsupsmileyanim: ) Jeg forstår det bare ikke...

Nå, men fordi tvivlen om kjolen har fået mit humør i bund, så har jeg her til aften snakket og aftalt med min mor, at vi skal ind til København sammen i denne uge, så jeg kan få prøvet kjoler og forhåbentlig blive bekræftet i, at min kjole stadig er KJOLEN! Jeg tror bare, at det bliver Lilly butikken, vi skal besøge - Så kan jeg da også få taget billeder og sammenligne, hvis det nu skal til. For jeg har faktisk kun prøvet kjoler i en enkelt butik - Den hvor jeg købte min nuværende kjole... Måske det også spiller en rolle... Jeg ved det ikke...

Jeg gider bare ikke stå i den her dumme situation! :)

:)

PS. Jeg er ikke i tvivl om, at min kjole er smuk - Tvivlen ligger i, om det er THE ONE!

0

Del dette indlæg

Øv, de sidste dage er jeg simpelthen blevet så meget i tvivl om min kjole nu også er KJOLEN :( Og det er på trods af, at jeg ellers prøvede den for ikke så længe siden og legede prinsesse (selvom der egentlig nok allerede var en snert af tvivl der :) ) Jeg forstår det bare ikke...

Nå, men fordi tvivlen om kjolen har fået mit humør i bund, så har jeg her til aften snakket og aftalt med min mor, at vi skal ind til København sammen i denne uge, så jeg kan få prøvet kjoler og forhåbentlig blive bekræftet i, at min kjole stadig er KJOLEN! Jeg tror bare, at det bliver Lilly butikken, vi skal besøge - Så kan jeg da også få taget billeder og sammenligne, hvis det nu skal til. For jeg har faktisk kun prøvet kjoler i en enkelt butik - Den hvor jeg købte min nuværende kjole... Måske det også spiller en rolle... Jeg ved det ikke...

Jeg gider bare ikke stå i den her dumme situation! :(

:)

PS. Jeg er ikke i tvivl om, at min kjole er smuk - Tvivlen ligger i, om det er THE ONE!

Først lige sådan en her: :)

Men åh nej, det er simpelthen så TRÆLS at have det sådan! Jeg kender det jo aaaalt for godt :thumbsupsmileyanim: Men jeg tror efterhånden at det er noget, som stort set alle brude skal igennem. :o Nu kan jeg jo desværre ikke se din kjole, og jeg kan faktisk ikke huske, hvordan den så ud, så kan ikke lige kommentere på selve kjolen. Men du siger jo selv at du er sikker på at den er smuk, så det kan jo ikke gå HELT galt ;) Det er nok en god idé at kigge lidt andre kjoler, så du kan "savne" din egen, men ellers så husk på at kjolen uanset hvad BLIVER the ONE når du har den på, på din store dag :) (Ikke at jeg selv er god til at huske det :) Men det er jo rigtigt :))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det svært at kommentere på din kjole, da jeg ikke kan huske den... Men det er nok noget de fleste skal igennem. Som jeg har sagt før, er der ikke en kjole, der er The One - i min verden anyway. Der er masser af smukke kjoler til dig. Afspejler kjolens look dig? Ja, så er den nok lige så god som 5-10 andre kjoler. Føler du ikke den helt viser din person, så har du nok truffet et forhastet valg. Usikkerheden er i hvert fald helt normal for mange herinde, så du må ikke panikke :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar :thumbsupsmileyanim:

Jeg holder (umiddelbart) fast i, at jeg ikke vil lægge billeder op af kjolen - Jeg synes egentlig heller ikke, at det er så vigtigt, at I kommenterer på den, for jeg synes jo selv, at den er smuk.

Når jeg tænker tilbage på mit kjolekøb, så var det måske lidt forhastet. Det var den første brudebutik, jeg var i, og det var generelt overvældende at have den slags kjoler på. Jeg fik kun prøvet 4-5 kjoler, for da jeg fik min kjole på, kunne jeg sagtens se mig selv gå op af kirkegulvet med lige præcis den kjole på. Ekspedienten var da også ret hurtig til at smide en pris i hovedet på mig, og jeg følte mig nok lidt "tvunget" til at købe den. Ikke at jeg ikke havde lyst til at købe den, men jeg ville nok gerne have prøvet flere kjoler for at være sikker...

Det skal da så siges, at jeg siden købet har været ret så glad for min kjole, men efter jeg har fået den hjem og set den igen, så manglede følelsen af "KJOLEN" bare. Det er måske meget normalt at tvivle, men jeg har ikke prøvet særlig mange forskellige typer kjole, og så vil jeg ikke ende med at "nøjes" på vores store dag...

Om kjolen afspejler min personlighed? Både og vil jeg sige - Kjolen er ret enkel, og det er jeg på mange måder også til - Min tøjstil til hverdag er eksempelvis ret enkel. Men jeg er også tit tosset og elsker at være kreativ - Det afspejler kjolen ikke, og det mangler jeg måske lidt, at den gør...

Jeg synes virkelig, at det er svært :) Men lige nu glæder jeg mig faktisk lidt til at prøve kjoler, hvilket jeg skal på torsdag :) Og så må jeg jo tage den derfra...

0

Del dette indlæg

Ej hvor øv at du har fået det sådan med hensyn til din kjole :thumbsupsmileyanim:

Men syntes da det er en god ide at du og din mor tager ind og prøver nogle... Som du selv siger, så kan det jo være at du finder ud af at det er din egen der er den bedste.... Men vil give Lena ret. Jeg tror heller ikke at kjolen skal være the one. Jeg har forelsket mig i mange forskellige kjoler, som jeg sagten kunne se mig selv i, men er stadig mest glad for min egen... Men held og lykke på torsdag, glæder mig til at høre hvordan det går. :)

0

Del dette indlæg

God idé at kigge flere kjoler. Håber at det gør dig gladere (uanset om det så bliver ved at du for alvor finder KJOLEN og køber den, eller om det bliver ved at du "indser" at din kjole er den rigtige)

Det skøre, tossede og kreative kunne jo forresten også komme til synes ved håret, pynt, en broche, slør, sko...? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

God idé at kigge flere kjoler. Håber at det gør dig gladere (uanset om det så bliver ved at du for alvor finder KJOLEN og køber den, eller om det bliver ved at du "indser" at din kjole er den rigtige)

Det skøre, tossede og kreative kunne jo forresten også komme til synes ved håret, pynt, en broche, slør, sko...? :)

Nu har jeg allerede sko, taske og slør, som er ganske "neutralt" - Dog er der lidt bling på sløret. Håret bliver ret traditionelt, og en broche kommer der på buketten... Ja, de ting er jeg faktisk ret tilfreds med :) Men du har da stadig ret ;)

Og så bliver det spændende på torsdag! Håber at jeg ikke kan lide nogle af kjolerne... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det er en god ide at tage ud og prøve kjoler igen, når du nu er kommet i tvivl - og så håber jeg bestemt for dig, du bliver overbevist om, det er den helt rigtige kjole, du har valgt...og hvis ikke, at du så finder drømmekjolen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

God fornøjelse på torsdag. :) Jeg håber du for en god oplevelse og at du vil opdage at man nok altid får lidt ekstra kriller i maven når man prøver kjoler i butikken. Når der står nogle og kigger på og roser en til skyerne.

Og så håber jeg da at du finder ud af at din egen kjole er den du har mest lyst til at have på, på den store dag :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre hvordan det går og evt se billeder af nogle af dem som det ikke bliver ? :)

Knus

0

Del dette indlæg

God fornøjelse på torsdag. :)Jeg håber du for en god oplevelse og at du vil opdage at man nok altid får lidt ekstra kriller i maven når man prøver kjoler i butikken. Når der står nogle og kigger på og roser en til skyerne.

Og så håber jeg da at du finder ud af at din egen kjole er den du har mest lyst til at have på, på den store dag :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre hvordan det går og evt se billeder af nogle af dem som det ikke bliver ? :)

Knus

Det har du nok ret i :)

Og tak, håber også selv jeg holder fast i min allerede indkøbte kjole! Sidder pt. og leger i photoshop, hvor jeg ændrer forskellige detaljer på min kjole - Har helt vildt meget lyst til at vise jer billeder, så jeg kunne få jeres input, men så ville jeg jo afsløre min kjole :)

Og der kommer helt sikkert billeder af kjoleprøvningen uanset hvad! Så krydser jeg bare fingre for, at den gamle kan finde ud af at tage nogle gode billeder ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjoleprøvning hos Lilly

Som nogen af jer nok har læst, så har jeg været i tvivl, om min brudekjole nu også var den rigtige! Jeg vil ikke sige, at jeg er blevet specielt klogere, men derfor skal I da ikke snydes for billeder alligevel ;)

Farverne er lidt sære på billederne, så nogle gange ser kjolerne gulige ud, andre gange hvide - Men de er altså alle sammen råhvide/elfenben! :)

Kommentarer modtages med kyshånd!!! :thumbsupsmileyanim:

Kjole 1 forfra

5316013356_15f3cdce83_z.jpg

Kjole 1 tæt på

5206295453_4b1b412f91_z.jpg

Kjole 1 bagfra

5206294675_12aa54e091_z.jpg

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Kjoleprøvning hos Lilly

Kjole 4 forfra - Sidste kjole (Fik desværre ikke taget et billede lige på)

5315421995_8bd8a3eb95_z.jpg

Kjole 4 tættere på

5316017260_4f628a66dd_z.jpg

Kjole 4 detalje

5206898712_a2e3e44c5e_z.jpg

Kjole 4 bagfra - Kjolen var lidt for lille, hvilket man vist tydeligt kan se på ryggen på dette billede og specielt det sidste :thumbsupsmileyanim:

5206899290_0f021cf787_z.jpg

Kjole 4 bagfra tættere på... :)

5206900092_31631f11f6_z.jpg

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer