26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Bling til brudebuket

Som nogen af jer nok har set tidligere i min tråd, så havde jeg købt et armbånd, som skulle være mit bling til brudebuketten - I mellemtiden har jeg dog skiftet mening... :cheerleader3: Så nu vil jeg bruge en af mine indkøbte brocher fra England, og så skulle blinget gerne bruges som på billedet med buketten :denmarkflag:

Først et billede af det "nye" bling!

5125655356_c6855f6758_z.jpg

Og så et billede af inspirationen...

post-44016-1292092148.jpg

Det skal nok blive godt! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skiftekjole

Yay, så fandt jeg endelig en kjole, som jeg kan skifte til efter brudevalsen! :) Eller... Jeg håber, at det bliver den! Jeg skal jo lige have den hjem med posten først og prøve den, men det er blot en mindre detalje - Ikke? :cheerleader3:

Anyway, I skal da have et billede af sagen :bestwishes:

5252149742_0f4cedd410_b.jpg

Er den ikke fiiiin?? :denmarkflag:

I følge siden skulle man vist kunne fjerne "gardinet" forneden, hvis man vil det, så den bliver helt lige. Men det ved jeg nu ikke - Kan faktisk godt lide den, som den er! Dog skal jeg have købt et satinbånd og have bundet rundt om kjolen under brystet, så kjolen lige får det sidste touch :a1093:

0

Del dette indlæg

Jeg ELSKER din bling-buket! :)

Og kjolen er supersød! Jeg ville helt klart beholde "gardinet" og jeg tror det bliver rigtig godt med bånd om også! (Men jeg er jo også en pyntegøj, haha). Får vi billede når kjolen er i hus? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iihh jeg synes bestemt også kjolen er fin! Det skal nok blive rigtig godt! :balloons:

Tak :)

Jeg ELSKER din bling-buket! :)

Og kjolen er supersød! Jeg ville helt klart beholde "gardinet" og jeg tror det bliver rigtig godt med bånd om også! (Men jeg er jo også en pyntegøj, haha). Får vi billede når kjolen er i hus? :)

Tak! :bestwishes:

Jamen jeg regner også stærkt med at beholde "gardinet" :cheerleader3: Men det skulle vist være sådan, at man kan trække det op og ned - Du ved, ligesom et rigtigt gardin, haha!

Haha, jamen pynt skal der da også til! Og specielt på sådan en dag :a1093: Og der kommer helt sikkert billeder, når jeg har fået kjolen hjem! Hvis jeg er heldig, så bliver det inden jul :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den kjole er bare så fin! Jeg æææææælsker kjoler med "gardiner" :a1093:

Tak tak! Og ja, "gardiner" er ikke helt dårlige :balloons:

Jeg eeeelsker dit bling til buketten! :)

Og rigtig skøn skole. Hvad er din plan med båndet? Hvilken farve og sådan? :)

Skole?? :bestwishes:

Min plan med båndet - Tjaah, jeg tænker umiddelbart, at det bare skal være en sløjfe. Det ved jeg da, at jeg kan finde ud af, haha! Men tiden må vise, om det kan blive til noget mere kreativt :denmarkflag: Farvemæssigt vakler jeg lidt i mellem guld (det ville passe til vores farvetema) og sort (som intet har med vores farvetema at gøre, men tilgengæld går super fint til hvid), så der skal jeg nok prøve mig lidt frem... Men det bliver helt sikkert en af de farver, så meget kan jeg da sige :cheerleader3:

SÅ fin skiftekjole...! Hvilken farve bånd skal du have omkring?

Taarrrk :)

Som jeg skrev til Charite, så bliver det enten guld eller sort :) Skal nok lige eksperimentere mig frem til den rigtige farve :P

0

Del dette indlæg

Skole?? :balloons:

Min plan med båndet - Tjaah, jeg tænker umiddelbart, at det bare skal være en sløjfe. Det ved jeg da, at jeg kan finde ud af, haha! Men tiden må vise, om det kan blive til noget mere kreativt :bestwishes: Farvemæssigt vakler jeg lidt i mellem guld (det ville passe til vores farvetema) og sort (som intet har med vores farvetema at gøre, men tilgengæld går super fint til hvid), så der skal jeg nok prøve mig lidt frem... Men det bliver helt sikkert en af de farver, så meget kan jeg da sige :cheerleader3:

:a1093: Jeg var vist lige hurtigt nok der! :denmarkflag: Sort bånd vil være såååå flot!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skole?? :)

Min plan med båndet - Tjaah, jeg tænker umiddelbart, at det bare skal være en sløjfe. Det ved jeg da, at jeg kan finde ud af, haha! Men tiden må vise, om det kan blive til noget mere kreativt :bestwishes: Farvemæssigt vakler jeg lidt i mellem guld (det ville passe til vores farvetema) og sort (som intet har med vores farvetema at gøre, men tilgengæld går super fint til hvid), så der skal jeg nok prøve mig lidt frem... Men det bliver helt sikkert en af de farver, så meget kan jeg da sige :cheerleader3:

:a1093: Jeg var vist lige hurtigt nok der! :denmarkflag: Sort bånd vil være såååå flot!

Haha, det kan jo ske! :)

Jeg er nok også mest til sort faktisk, hvis jeg sådan lige tænker mig om :) Meeen så tænker jeg, at så skal jeg da også have nogle skiftesko! For skoene til brudekjolen er ivory - Skiftekjolen er hvid... Så er jeg lidt ude i, at jeg skal have sorte skiftesko måske, eller hvide med sort på eller sorte med hvid på... For det går da virkelig ikke uden et ekstra par sko!!!! ....... :balloons:

Åhhh, ham h2b han bliver da helt mærkelig i hovedet, hvis jeg fortæller, at jeg skal have ENDNU flere ting til brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Sød kjole... Tror det vil være flotteste med gardinerne oppe som på billedet ;) mest fordi at det måske ellers ville se pudsigt ud med langt tyndt stof uden på en kortere underkjole - giver det mening?

Jeg ville selv nok ikke vælge sort til - selvom det er super flot. Guld eller bling bælte ville være rigtig godt til :)

0

Del dette indlæg

Jeg er nok også mest til sort faktisk, hvis jeg sådan lige tænker mig om :) Meeen så tænker jeg, at så skal jeg da også have nogle skiftesko! For skoene til brudekjolen er ivory - Skiftekjolen er hvid... Så er jeg lidt ude i, at jeg skal have sorte skiftesko måske, eller hvide med sort på eller sorte med hvid på... For det går da virkelig ikke uden et ekstra par sko!!!! ....... :balloons:

Åhhh, ham h2b han bliver da helt mærkelig i hovedet, hvis jeg fortæller, at jeg skal have ENDNU flere ting til brylluppet :)

Jeg synes bestemt ikke du skal have ivory farvede sko på til - de kommer bare til at se beskidte ud i forhold til kjolen. Et par sorte sko kunne være flot, især hvis du vælger et sort bånd. :)

0

Del dette indlæg

Sød kjole... Tror det vil være flotteste med gardinerne oppe som på billedet ;) mest fordi at det måske ellers ville se pudsigt ud med langt tyndt stof uden på en kortere underkjole - giver det mening?

Jeg ville selv nok ikke vælge sort til - selvom det er super flot. Guld eller bling bælte ville være rigtig godt til :denmarkflag:

Jep, det giver mening :bestwishes: Og jeg har heller ikke tænkt mig at lade gardinerne falde, selvom jeg synes, at det er smart nok, at man kan :cheerleader3:

Ang. farve beslutter jeg mig først endeligt, når jeg har kjolen og kan få en fornemmelse af, hvad jeg synes passer bedst til - Men I skal nok blive opdateret herinde, og evt. må I hjælpe mig med farvevalg :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes bestemt ikke du skal have ivory farvede sko på til - de kommer bare til at se beskidte ud i forhold til kjolen. Et par sorte sko kunne være flot, især hvis du vælger et sort bånd. :)

Ja, det er også det, som jeg selv tænker! Og så er det gode ved sorte sko, at de passer til stort set alt, så jeg ved, at jeg vil få dem brugt igen efter brylluppet :)

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Rigtig sød kjole - min mening er blot er det er super synd at skifte fra sin brudekjole over til en kjole man faktisk kan have på til hvilken som helst anden fest, jeg vil i hvert fald gerne beholde min brudekjole på så længe som muligt når det nu kun er den ene dag man kan bruge den :cheerleader3: Men hvis du er helt sikker, så skal du selvfølglig gøre det, og ja, det kræver da helt klar et par nye sko :) hehe man kan aldrig få for mange!

0

Del dette indlæg

Rigtig sød kjole - min mening er blot er det er super synd at skifte fra sin brudekjole over til en kjole man faktisk kan have på til hvilken som helst anden fest, jeg vil i hvert fald gerne beholde min brudekjole på så længe som muligt når det nu kun er den ene dag man kan bruge den :bestwishes: Men hvis du er helt sikker, så skal du selvfølglig gøre det, og ja, det kræver da helt klar et par nye sko :) hehe man kan aldrig få for mange!

Jeg ville også rigtig gerne have min brudekjole på hele dagen, men jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg ikke ville få danset særlig meget den aften, hvis jeg ikke skifter til en kortere kjole. Og jeg ELSKER at danse (tosset)! :denmarkflag: Og jo, selvfølgelig ville jeg kunne have kjolen på til andre fester, men for mig er den alligevel speciel, fordi jeg ikke ejer noget, som ligner den - Faktisk ejer jeg slet ikke en hvid kjole, haha! Jojo, brudekjolen har jeg da, men den tæller ikke her :a1093: Uhh, ja og flere sko tiltaler da også!! Kigger allerede løs!!! :cheerleader3:

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Bordkort

Så har jeg leget lidt med design til bordkort, og jeg er kommet frem til, at de skal se ud som på billederne :thumbsupsmileyanim: Men jeg er i tvivl om, hvilken farve bånd jeg skal bruge af de 2 :cheerleader3: Jeg hælder nok mest mod det mørke af dem, men det lyse bånd går igen på andre dekorationer, som skal stå på bordet - Det gør det mørke ikke...

Anyway! Lidt billeder :wink: Og så må I meget gerne komme med input!!! (Men se lige bort fra at det ene bånd er bredere end det andet :))

5277119202_607cd5d143_z.jpg

5276508609_c399ffe839_z.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte bordkort :cheerleader3: Kan godt lide at de er enkle og så alligevel med lidt bling :thumbsupsmileyanim: Jeg syntes begge bånd er flotte til. Det bordkort med det mørke, bliver lidt mere merkant, end det med det lyse. Men jeg syntes altså at de begge er flotte. Jeg ville nok vælge det lyse, da du siger at der er flere ting som så har det samme bånd, og jeg er vild med den røde tråd der er. Men på den anden side, så syntes jeg heller ikke at det gør noget at de skiller sig lidt ud. Hmm er nok ikke til meget hjælp :) Men syntes at begge bånd er flotte.... :wink:

0

Del dette indlæg

Fine bordkort! :cheerleader3: Jeg synes umiddelbart, at de mørkeste er pænst og de passer jo ret godt sammen med den lyse farve, så jeg synes sagtens du kan bruge dem, selvom de lyse er på andet pynt på bordet :thumbsupsmileyanim: Ville du så kunne få dem i samme bredte som de lyse, for jeg synes den bredte passer bedst til dit bling :wink:

0

Del dette indlæg

Hihi ja jeg synes de er super flotte og præcis som vores bordkort også bliver, dog med et sort bånd omkring :thumbsupsmileyanim:

Jeg hælder mest til det mørke, men skal jo også hænge sammen med resten af dine farver :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lige taget et par billeder af bordkortene sammen med noget af bordpynten - Så er det nok nemmere at forholde sig til :cheerleader3: Jeg hælder stadig mest til det mørke, fordi det passer bedst til blinget - Eller, blinget kommer mere til sin ret der! Men jeg ved ikke, om det andet måske passer bedre til, fordi det er samme slags bånd... Men så igen på den anden side, så synes jeg også, at tingene måske kan passe lidt for godt sammen, hvis det giver mening? Hmm... :thumbsupsmileyanim: Tænk at et bånd på et bordkort kan være så kompliceret, haha!

5277617298_7a1b0e042d_z.jpg

5277006471_8c35340d83_z.jpg

0

Del dette indlæg

Servietring

Et styks hjemmelavet servietring :thumbsupsmileyanim: Det bliver ikke lige de perler, som jeg har brugt som forsøg, der skal bruges til de endelige, da de skal bruges til noget andet kreativt, men perlerne bliver stadig klare og ca. samme størrelse, så det giver en meget god idé - Jeg synes i hvert fald, at det er blevet ret fint :cheerleader3:

Fortæl mig gerne hvad I synes! :wink:

5277618168_2f52806ee5_z.jpg

5277618534_8d32c0dbf5_z.jpg

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer