26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Hvad??? Ikke til tyl? Det må være en fejl ;)

Jeg ville nu også prøve eBay, mon ikke du kan finde en ivory kjole i den stil? Lidt øv, jeg ikke vidste det. Min kjole skrædder i Kina har et par kjoler i standardsortimentet i den stil. Så kunne du have fået en med (og spare en del i Porto) Jeg har nemlig lige bestilt et par kjoler, der er på vej (har livet at få skaffet en kort tylkjole til en brud)

Haha, ja det må være en medfødt fejl i mine gener eller noget ;) :thumbsupsmileyanim:

Lige et tillægsspørgsmål til dig og jer andre herinde: Hvad betyder "lace up"? Der står på ebay, at kjolen lukkes sådan bagpå....

Snørreryg. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad??? Ikke til tyl? Det må være en fejl ;)

Jeg ville nu også prøve eBay, mon ikke du kan finde en ivory kjole i den stil? Lidt øv, jeg ikke vidste det. Min kjole skrædder i Kina har et par kjoler i standardsortimentet i den stil. Så kunne du have fået en med (og spare en del i Porto) Jeg har nemlig lige bestilt et par kjoler, der er på vej (har livet at få skaffet en kort tylkjole til en brud)

Haha, ja det må være en medfødt fejl i mine gener eller noget ;) :cheerleader3:

Lige et tillægsspørgsmål til dig og jer andre herinde: Hvad betyder "lace up"? Der står på ebay, at kjolen lukkes sådan bagpå....

Snørreryg. :)

Fedest! Er pjattet med snørreryg :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smuk kjole...!! Kan den bestilles i forskelige farver? :thumbsupsmileyanim:

Jep, den kan bestilles i alverdens farver!

Jeg har fundet den HER :)

Jeg skrev en mail til sælgeren, fordi jeg ikke lige kunne finde ud af, hvad man gør, hvis man vil have en anden farve end hvid. Nå, men jeg fik svar, og det koster altså ekstra, hvis det skal være en anden farve - Bare lige til info! Jeg ved ikke hvor meget dog...

Så nu ved jeg ikke, hvad jeg selv gør. Jeg kan jo super godt lide kjolen, men jeg har ikke meget lyst til at betale ekstra, bare fordi den skal være i ivory i stedet for hvid :) Kjolen koster jo nok i sig selv, og hvis der så lige skal betales ekstra, plus hvis man bliver taget i tolden... Naaah! Dilemma :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg skrev en mail til sælgeren, fordi jeg ikke lige kunne finde ud af, hvad man gør, hvis man vil have en anden farve end hvid. Nå, men jeg fik svar, og det koster altså ekstra, hvis det skal være en anden farve - Bare lige til info! Jeg ved ikke hvor meget dog...

Så nu ved jeg ikke, hvad jeg selv gør. Jeg kan jo super godt lide kjolen, men jeg har ikke meget lyst til at betale ekstra, bare fordi den skal være i ivory i stedet for hvid :) Kjolen koster jo nok i sig selv, og hvis der så lige skal betales ekstra, plus hvis man bliver taget i tolden... Naaah! Dilemma :cheerleader3:

Underligt, når der bliver skrevet på siden, at man kan få syet den efter egne mål eller i andre farver uden yderligere omkostninger.. Hmm.. Hvad er min så rigtigt... Spurgte du hvor lang tid det tog at få den lavet?

0

Del dette indlæg

Så nu ved jeg ikke, hvad jeg selv gør. Jeg kan jo super godt lide kjolen, men jeg har ikke meget lyst til at betale ekstra, bare fordi den skal være i ivory i stedet for hvid :balloons: Kjolen koster jo nok i sig selv, og hvis der så lige skal betales ekstra, plus hvis man bliver taget i tolden... Naaah! Dilemma :cheerleader3:

Underligt, når der bliver skrevet på siden, at man kan få syet den efter egne mål eller i andre farver uden yderligere omkostninger.. Hmm.. Hvad er min så rigtigt... Spurgte du hvor lang tid det tog at få den lavet?

MEGET underligt! Jeg fatter virkelig ingenting :) Men nu har jeg svaret deres mail tilbage, og spurgt om jeg har forstået dem korrekt mht. at det koster mere for en anden farve - Plus jeg har kopieret deres tekst fra siden om, at det ikke koster penge for andre farver osv.

Nej, jeg fik ikke spurgt, hvor lang tid det tager. Men på siden står der vist 7-10 dage - Hvis man da kan regne med dét :)

0

Del dette indlæg

Det koster simpelthen 10 pund ekstra, hvis man vil have kjolen i en anden farve end hvid! Med andre ord, ca. 100 danske kroner - Og blot for en anden farve! Hold da op!!!

Nå, meget kan man sige om dem, men de svarer da pokkers hurtigt tilbage på mails! Lyn-kinesere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan jo sende billedet til fx Landy og høre hvad de skal have for den? Eller sig at du kun vil betale den angivede pris for en kjole i ivory. Min erfaring er at de tit kommer ekstra omkostninger på prisen - til tider er det fair, men man kan jo godt stå fast på sit

0

Del dette indlæg

Du kan jo sende billedet til fx Landy og høre hvad de skal have for den? Eller sig at du kun vil betale den angivede pris for en kjole i ivory. Min erfaring er at de tit kommer ekstra omkostninger på prisen - til tider er det fair, men man kan jo godt stå fast på sit

Jeg tror, at jeg vil lede lidt videre efter andre kjoler... Der må da være noget derude :thumbsupsmileyanim: Men hvis jeg nu køber en kjole hos Landy, ved du så hvor længe de gennemsnitligt er om at lave den + hvor lang tid der ca. går fra den bliver sendt til den er i Danmark?

0

Del dette indlæg

Ingen skiftekjole er fundet endnu til brylluppet, men måske har vi fundet vielsesringene - Yay! :)

Vi var ude og shoppe i dag og faldt over disse ringe i en butik. Dameringen er ikke så "bling", som jeg hidtil har haft kigget på - Selvom den dog stadig har 5 sten i, som jeg gerne vil have :) Men den er meget mere vielsesring-agtig, da herreringen passer til i designet, og det er egentlig alligevel ret vigtigt for mig, har jeg fundet ud af! Noget andet godt er, at der er 20% rabat på ringene :loveboard:

I får lige et billede her af sagerne, og så skal jeg jo lige huske at pointere, at ringene selvfølgelig er flottere i virkeligheden :)

post-44016-1291504007.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak tøser! Altid rart når andre også kan lide det, man selv kan lide :loveboard:

Vi har også endelig besluttet at købe ringene, så jeg håber på, at det bliver i denne uge, selvom vi får andet at se til... Vi skal nemlig på hospitalet i morgen (tirsdag), onsdag og så mandag i næste uge med vores 9 mdr. gamle søn, fordi hans venstre nyre ikke fungerer, som den skal, samt hans ene urinleder er for bred :) Vi har vidst det, siden han var 3 mdr. (da blev han nemlig syg), og han har allerede været igennem flere undersøgelser i hans korte liv, men derfor er det stadig ikke rart at skulle sin søn gennemgå alle de hospitalsbesøg :) Så det bliver "spændende" at se, hvad de finder ud af, når de nye undersøgelser er overstået - Om det ender med, at han skal have bortopereret nyren eller hvordan... For det er der nemlig også blevet snakket om... Puha!

0

Del dette indlæg

Virkelig flotte ringe - lige min stil... hvor har i fundet dem??

Tak :)

Vi har fundet dem i Hundige centret (kan stadig ikke få mig selv til at kalde det Waves af en eller anden grund :loveboard: ) i en butik, der hedder Guldfuglen :) Mærket hedder Saint Maurice, og selve kollektionen hedder vist Twin Set. Og så vidt jeg husker, så kunne man få ringene i både 8, 14 og 18 karat :)

0

Del dette indlæg

Tak tøser! Altid rart når andre også kan lide det, man selv kan lide :loveboard:

Vi har også endelig besluttet at købe ringene, så jeg håber på, at det bliver i denne uge, selvom vi får andet at se til... Vi skal nemlig på hospitalet i morgen (tirsdag), onsdag og så mandag i næste uge med vores 9 mdr. gamle søn, fordi hans venstre nyre ikke fungerer, som den skal, samt hans ene urinleder er for bred :) Vi har vidst det, siden han var 3 mdr. (da blev han nemlig syg), og han har allerede været igennem flere undersøgelser i hans korte liv, men derfor er det stadig ikke rart at skulle sin søn gennemgå alle de hospitalsbesøg :) Så det bliver "spændende" at se, hvad de finder ud af, når de nye undersøgelser er overstået - Om det ender med, at han skal have bortopereret nyren eller hvordan... For det er der nemlig også blevet snakket om... Puha!

Puha, det er ikke rart at gå rundt og vente på sådan et svar og se jeres søn gå alt det igennem.. Hvad er det for nogle undersøgelser han skal igennem? Man kan sige, at han heldigvis (forhårntligt) ikke er gammel nok til at han selv vil kunne huske ret meget af det og af den grund bliver bange for sygehuse/læge eller bare de onde mennesker i hvide kitler...

Selvfølgelig vil man da helst have et sundt og raskt barn, men hvis det er en medfødt problem i nyren, så har han jo stadig den gode nyre tilbage og mange mennsker lever jo en godt og langt live alligevel. (jeg arbejder på det laboratorie på Riget, hvor vi laver alle undersøgelser for nyre/hjerte/lunge/lever patienter, så vi ser dagligt, at folk lever længe og godt selvom de mangler en nyre og oven i købet tit med en andens nyre!) Det er en ringe trøst, det ved jeg!

Lækkert med ringene - det er rart, at have fundet dem og have den post på plads også :)

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Vi har også endelig besluttet at købe ringene, så jeg håber på, at det bliver i denne uge, selvom vi får andet at se til... Vi skal nemlig på hospitalet i morgen (tirsdag), onsdag og så mandag i næste uge med vores 9 mdr. gamle søn, fordi hans venstre nyre ikke fungerer, som den skal, samt hans ene urinleder er for bred (y) Vi har vidst det, siden han var 3 mdr. (da blev han nemlig syg), og han har allerede været igennem flere undersøgelser i hans korte liv, men derfor er det stadig ikke rart at skulle sin søn gennemgå alle de hospitalsbesøg :) Så det bliver "spændende" at se, hvad de finder ud af, når de nye undersøgelser er overstået - Om det ender med, at han skal have bortopereret nyren eller hvordan... For det er der nemlig også blevet snakket om... Puha!

Puha, det er ikke rart at gå rundt og vente på sådan et svar og se jeres søn gå alt det igennem.. Hvad er det for nogle undersøgelser han skal igennem? Man kan sige, at han heldigvis (forhårntligt) ikke er gammel nok til at han selv vil kunne huske ret meget af det og af den grund bliver bange for sygehuse/læge eller bare de onde mennesker i hvide kitler...

Selvfølgelig vil man da helst have et sundt og raskt barn, men hvis det er en medfødt problem i nyren, så har han jo stadig den gode nyre tilbage og mange mennsker lever jo en godt og langt live alligevel. (jeg arbejder på det laboratorie på Riget, hvor vi laver alle undersøgelser for nyre/hjerte/lunge/lever patienter, så vi ser dagligt, at folk lever længe og godt selvom de mangler en nyre og oven i købet tit med en andens nyre!) Det er en ringe trøst, det ved jeg!

Lækkert med ringene - det er rart, at have fundet dem og have den post på plads også :)

Jep, det er dejligt med ringene! Nu skal der bare punges ud :)

Vi ved faktisk ikke, om det er medfødt, da det først blev opdaget, da han var 3 mdr., fordi han fik en urinvejsinfektion... Men det må man vel gå ud fra?

Han skal igennem følgende undersøgelser: crom-clearence, renografi, CT-scanning og på mandag en kikkertundersøgelse. Den sidste er den, jeg har det sværest ved, fordi vi (selvfølgelig) ikke må være der, mens undersøgelsen står på. De andre er jo ganske harmløse, og dem har han også prøvet før, så vi ved, hvad vi går ind til.

Vi mærker intet til det i dagligdagen, andet end at han skal have forebyggende medicin mod urinvejsinfektion hver dag, og når vi ellers har været på hospitalet til tjek, eller han desværre ("kun" sket 2 gange) har været ramt af en infektion. Så han er en dejlig frisk dreng, som er helt med udviklingsmæssigt og det hele :) Hans højre nyre er også fuldstændig perfekt, og vi ved godt, at han kan leve kun med den :) Men ingen forælder har jo lyst til at se sit barn gennemgå sådan noget, og tit er det vel også hårdere for forældrene end barnet selv. Vi synes i hvert fald, at han tager det hele virkelig flot, og vi er så stolte af ham :)

Det er i øvrigt Rigshopitalet, han skal undersøges på - Er jo derinde alle eksperterne er :)

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer