26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Jeg er klart mest til ring nr. 2! :)

Begge ringe er meget smukke, men jeg elsker, at stenene er sådan "helt inde" i ringen agtigt. Synes det har sådan et fint, glat, "rent" udtryk! :thumbsupsmileyanim:

Det er også det, jeg synes, der er så fedt ved ringen! :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg stemmer på nr. 2 af to årsager :thumbsupsmileyanim:

1. Den er virkelig virkelig smuk og det er skønt med en vielsesring der er meget feminin men samtidig meget tydeligt en vielsesring!

2. den er klart mere holdbar når stenene er integreret i ringen på den måde. Min forlovelsesring mistede to sten fordi den ene grab (lille metalstang) knækkede, højst sandsynligt efter et slag mod noget hårdt.

Men uanset hvad du vælger, så er det virkelig flotte ringe.. :balloon::):)

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar, søde tøser! :)

Jeg hælder også selv mere og mere til nr. 2, hver gang jeg kigger på billedet, så det bliver nok den - Meen, nu skal jeg lige have den hjem først, så jeg kan se den på og danne mig et ordentligt indtryk :bearhug: Ingen grund til at forhaste sig, jeg skal jo bære den hele livet ;)

0

Del dette indlæg

Bordpynt

Lidt nye billeder af mit bling-projekt :bearhug:

Først en prøve på hvordan vasen med blomster kan se ud - Blomsterne skal dog ikke være lilla, det er bare nogle jeg satte i for at vise det med blomster :bearhug:

5145316829_450bdfaf00_b.jpg

Tæt på

5145316833_7afbf44068_b.jpg

Vasen set bagfra

5145316837_318c447d7e_b.jpg

Og igen tæt på for detaljer ;)

5145316841_a7fc340d8b_b.jpg

Til sidst - Tidligere babymosglas som der skal være små bloklys i :)

5145316845_3b2bb1db0d_b.jpg

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, de dekorationer er altså bare fine! :)

Mixer i generelt guld og sølv? Jeg er selv lidt forvirret over det der med guld og sølv, så har egentlig lyst til at mixe, men frygter at det bliver rodet? :bearhug:

Nej, det gør vi ikke... Af samme grund som dig egentlig - Vi (jeg) tror, det bliver en uheldig farvekombination. Så vi holder sølv til blinget, og ellers bliver farverne guld og råhvid/off white over det hele :bearhug:

Og tak ;)

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Skønt med en kvinde der også mener at KJOLEN skal være hemmelig og en velbevaret hemmelighed til på selvedagen- har det på nøjagtig samme måde...

Glæder mig til at følge din planlægning fortsat.. Knus Michelle

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar, søde tøser! :boohoo:

Jeg hælder også selv mere og mere til nr. 2, hver gang jeg kigger på billedet, så det bliver nok den - Meen, nu skal jeg lige have den hjem først, så jeg kan se den på og danne mig et ordentligt indtryk :) Ingen grund til at forhaste sig, jeg skal jo bære den hele livet ;)

Smukke ringe - jeg synes også bedst om nr 2 :-) Den ligner min rigtig meget, som også er valgt ud fra, at stenene sidder nede i ringen, hvilken gør den mere holdbar og utrolig smuk! Min er købt i Halberstat på Strøget, så der har du mulighed for at prøve denne version (som ikke fåes i andre butikker). Det kan måske hjælpe dig i dit valg? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt med en kvinde der også mener at KJOLEN skal være hemmelig og en velbevaret hemmelighed til på selvedagen- har det på nøjagtig samme måde...

Glæder mig til at følge din planlægning fortsat.. Knus Michelle

Jeg startede jo med at lægge billeder herind i tråden, men fortrød sgu efter noget tid... Men man ved jo aldrig, hvem der skulle finde på at snuse rundt i sådan nogle forummer! Og så har jeg en veninde, som skal giftes til april. Jeg må ikke se hendes kjole, så må hun heller ikke se min (herinde)! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar, søde tøser! :)

Jeg hælder også selv mere og mere til nr. 2, hver gang jeg kigger på billedet, så det bliver nok den - Meen, nu skal jeg lige have den hjem først, så jeg kan se den på og danne mig et ordentligt indtryk :) Ingen grund til at forhaste sig, jeg skal jo bære den hele livet ;)

Smukke ringe - jeg synes også bedst om nr 2 :-) Den ligner min rigtig meget, som også er valgt ud fra, at stenene sidder nede i ringen, hvilken gør den mere holdbar og utrolig smuk! Min er købt i Halberstat på Strøget, så der har du mulighed for at prøve denne version (som ikke fåes i andre butikker). Det kan måske hjælpe dig i dit valg? :thumbsupsmileyanim:

Aii, tusind tak for info! Må da lige forbi der med h2b så! :boohoo:

0

Del dette indlæg

Fotograf

Ja, så havde vi vores første møde med fotografen i går, og det gik bare super fint! Han virker rigtig frisk - Han sad i hvert fald og snakkede løs og var næsten ikke til at stoppe igen, haha! Så fik vi også lige styr på de sidste detaljer og info, og jeg blev rigtig glad for at vide, at han HAR et backup kamera med i tilfælde af, at det første skulle gå i stykker, og han HAR også en backup fotograf i tilfælde af sygdom! Fedt! :boohoo:

Vi mangler altså kun at sende ham nogle inspirationsbilleder, og så ville han maile forslag til location, så vi kunne se billeder af stedet! Så håber vi bare, at vejret bliver godt 26. februar, så vi kan skyde billeder udendørs! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Fotograf

Ja, så havde vi vores første møde med fotografen i går, og det gik bare super fint! Han virker rigtig frisk - Han sad i hvert fald og snakkede løs og var næsten ikke til at stoppe igen, haha! Så fik vi også lige styr på de sidste detaljer og info, og jeg blev rigtig glad for at vide, at han HAR et backup kamera med i tilfælde af, at det første skulle gå i stykker, og han HAR også en backup fotograf i tilfælde af sygdom! Fedt! :)

Vi mangler altså kun at sende ham nogle inspirationsbilleder, og så ville han maile forslag til location, så vi kunne se billeder af stedet! Så håber vi bare, at vejret bliver godt 26. februar, så vi kan skyde billeder udendørs! :thumbsupsmileyanim:

Fedt. Det lyder jo bare super. :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fotograf

Ja, så havde vi vores første møde med fotografen i går, og det gik bare super fint! Han virker rigtig frisk - Han sad i hvert fald og snakkede løs og var næsten ikke til at stoppe igen, haha! Så fik vi også lige styr på de sidste detaljer og info, og jeg blev rigtig glad for at vide, at han HAR et backup kamera med i tilfælde af, at det første skulle gå i stykker, og han HAR også en backup fotograf i tilfælde af sygdom! Fedt! :)

Superfedt! :boohoo: Jeg skal nok krydse fingre for at vejret er godt d. 26. feb! :)

0

Del dette indlæg

Fotograf

Superfedt! :boohoo: Jeg skal nok krydse fingre for at vejret er godt d. 26. feb! :)

Haha, det lyder godt! Så håber jeg, det virker ;)

0

Del dette indlæg

Bordpynt

Jeg har fået leget lidt mere med bordpynten, og er nu kommet frem til et tilfredsstillende resultat :thumbsupsmileyanim: Følgende bordpynt skal bruges i middagslokalet...

Se venligst lige bort fra at der mangler et lys i den ene af dem :boohoo:

5157948577_42744ea419_b.jpg

5157946579_9fa5001b45_b.jpg

5158553936_6b10cc872a_b.jpg

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Bordpynt

Denne skal stå på bordene i receptionslokalet, som har lilla tema :thumbsupsmileyanim:

Jeg har bare brugt en tilfældig billedramme herhjemme fra, så der skal vi selvfølgelig have købt nogen. Men det bliver med sølvramme, og så skal der være et parbillede af os i rammen - Forskellig i hver ramme selvfølgelig ;)

5158562366_6e95d81a4c_b.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer