lypex

L&D 13.august 2011

358 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Yay kjolebilleder!! Vi elsker at blive spammet!! :respekt: Utroligt som de ALLE sidder godt på dig!!! :thumbsupsmileyanim: Min favorit er helt klart nr. 14, synes den er helt fantastisk! Men kan også rigtig godt lide nr. 4, 6 og 10. :) Er normalt ikke til "almindelige" stropper, men synes det er rigtig fint til 4 og 10 :( Er tilgengæld ikke så meget til den med de sorte krummelurer på, men det er bare fordi det ikke lige er min "stil" med sort på en brudekjole, den er stadig flot til dig, synes jeg. Samme gælder nr. 11 - flot kjole, men for utraditionel for min smag. :bearhug:

Er spændt på at høre, hvilke der er dine favoritter! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

14! :thumbsupsmileyanim:

Men smuk figur i alle kjoler! :respekt: Den eneste jeg tænkte "ej det er ikke lige hende" er den med de der stropper der sidder på den nederste del af skuldrene... Den med halterneck synes jeg heller ikke var så god til dig - gør dig lidt for bredskuldret ift. før den, vist nok, som havde en utrolig slankende effekt.

Redigeret af Rebeccakbf
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nummer 14 er helt klart min favorit! :thumbsupsmileyanim: Den er virkelig smuk, og helt klart min stil - min vigtigst af alt ser du fantastisk ud i den!

Og så er dit fantastiske store smil på det andet billede af nr 14 jo slet ikke til at over se.

Der var også nogle af de andre, der var gode, men jeg sad hele tiden og ventede på der kom én, som virkelig ville tage pusten fra mig, og der gjorde nr 14 altså! :respekt:

Redigeret af ChariteK
0

Del dette indlæg

Fantastiske kjoler..!! Mine favoritter er helt sikkert:

Nr 1: fordi den har sådan en pergaments-fornemmelse, ved godt det lyder mærkeligt, men syns det er så fint..

Nr 4: Fordi du bare ser fuldstændig guddommelig ud i den! Den har bare det hele, og blonderne er så smukke - er vist min ultimative favorit.

Nr 7: Alle de fine detaljer og draperinger, og så giver den en fantastisk figur

Nr 14: total elegant med masser af spræl..

Men du bærer jo dem allesammen fantastisk, så er meget svært at vælge :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre dine egne tanker om kjolerne..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har selvfølgelig mine favoritter, venter dog lidt endnu med at afsløre hvilke :respekt:

Jeg har dog ikke købt en af kjolerne...i hvert fald ikke endnu...de koster nemlig mere end jeg i første omgang har budgeteret med, så skal lige i tænkeboksen igen, for at beslutte om jeg vil lave budgettet om... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Okay her kommer så min top 5 :carrot:

...................................

1. Kjole nr 14

2. Kjole nr 5

3. Kjole nr 10

4. Kjole nr 4

5. kjole nr 7

Og ja helt utroligt at alle 14 kjoler bare sad godt, havde jeg ikke lige forventet. :thumbsupsmileyanim:

Men men men....jeg skal prøve mange flere kjoler inden jeg beslutter mig....har idag fået en tid d.1.okt. hos Glamour i Odense og skal også til Lilly lagersalg i Vejle d. 11. okt.

Og så må vi se hvad jeg så tror og tænker....er dog meget forelsket i nr 14 :respekt:

Redigeret af lypex
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ehhh altså, nu har jeg bestilt tid til kjoleprøvning hos Glamour i Odense, og så får jeg at vide, at jeg gerne må tage billeder...af den kjole jeg vælger at købe........................

Jeg vil jo gerne have billeder af dem alle.....for kan kun få min ene søster med, og har en søster mere samt min mor som jeg gerne skulle se billeder. OG JER.....

Håber de ombestemmer sig

Redigeret af lypex
0

Del dette indlæg

Okay her kommer så min top 5 :carrot:

...................................

1. Kjole nr 14

2. Kjole nr 5

3. Kjole nr 10

4. Kjole nr 4

5. kjole nr 7

Og ja helt utroligt at alle 14 kjoler bare sad godt, havde jeg ikke lige forventet. :thumbsupsmileyanim:

Men men men....jeg skal prøve mange flere kjoler inden jeg beslutter mig....har idag fået en tid d.1.okt. hos Glamour i Odense og skal også til Lilly lagersalg i Vejle d. 11. okt.

Og så må vi se hvad jeg så tror og tænker....er dog meget forelsket i nr 14 :cheerleader3:

Jaaa! Nummer 14 er fantastisk! Kan godt forstå du er forelsket i den - det er jeg vist også. Hehe

Ehhh altså, nu har jeg bestilt tid til kjoleprøvning hos Glamour i Odense, og så får jeg at vide, at jeg gerne må tage billeder...af den kjole jeg vælger at købe........................

Jeg vil jo gerne have billeder af dem alle.....for kan kun få min ene søster med, og har en søster mere samt min mor som jeg gerne skulle se billeder. OG JER.....

Håber de ombestemmer sig

Det er så underligt det der med, at man ikke må tage billeder! Og jeg tvivler desværre på de ombestemmer sig.

0

Del dette indlæg

Kan godt forstå at du er vild med nr. 14, man kunne faktisk se på dine billeder at det var den du var mest begejstret for.. ;-)

Den er også super flot..!!!! og især til dig...

Findes der mange steder hvor man ikke må tage billeder..??

0

Del dette indlæg

Kan godt forstå at du er vild med nr. 14, man kunne faktisk se på dine billeder at det var den du var mest begejstret for.. ;-)

Den er også super flot..!!!! og især til dig...

Findes der mange steder hvor man ikke må tage billeder..??

Der er flere herinde, som har fortalt om steder hvor man ikke må tage billeder. Dog virker det til at man disse steder godt må tage billeder af kjolen man vælger at købe.

Men nogle steder tager de det dog som en selvfølge at man tager billeder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gad vide om jeg er den eneste det synes at det virker lidt voldsomt med det stykke stof hængende skråt fra den ene hofte og ned bag om kjolen. Synes det gør den en anelse tung. Ved ikke hvorfor??!!! Måske fordi det skjuler det sprælske tyl mere end jeg synes er nødvendigt. Men det er nok bare fordi jeg eeeelsker tyl.

Synes dog toppen er rigtig, rigtig sød

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Håber de ombestemmer sig

Nej nej nej ??

Jeg skal prøve hos dem imorgen !! øvøv altså!.. Jeg troede netop godt at man måtte.. :fløjt:

Har kun prøvet kjoler steder hvor man ikke må tage billeder så jeg havde virkelig glædet mig..

Ihhhh :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::shooter::pokey:

0

Del dette indlæg

Håber de ombestemmer sig

Ej nej NEJ altså... Æv, jeg forstår altså ikke at man ikke må tage billeder. Synes virkelig det er en mangel i en god service. :thumbsupsmileyanim: Jeg håber hun ombestemmer sig, selvom jeg desværre tvivler...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer