lypex

L&D 13.august 2011

358 indlæg i dette emne

Annonce ♥

forstår ikke jeg ikke har læst i din tråd før. men jeg er helt vil med din kjole. jeg har også købt min i panayotis i vejle, de er bare så søde derinde (stod endda ved samme spejl)

superfedt strømpebånd du har fået fat i. har aldrig set er i sort før.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Superfint strømpebånd! Og sikke et fund, at det var så billigt! :)

Og feeeeeed idé med polaroid-kameraet!!!! Hvad har du i tankerne? Og må man spørge hvad sådan et kamera egentlig står i? :wink:

Tak, synes også jeg har gjort et kup :)

Kameraet fandt jeg på dba.dk til 550,- det faktisk en okay pris, for de er meget dyre ellers.

Jeg har ikke færdigudtænkt min plan med billederne, men noget hvor de tager et billede og skrive en tekst til, noget som gør deres hilsen ekstra personlig/speciel.

0

Del dette indlæg

Og feeeeeed idé med polaroid-kameraet!!!! Hvad har du i tankerne? Og må man spørge hvad sådan et kamera egentlig står i? :griner:-

Tak, synes også jeg har gjort et kup :wink:

Kameraet fandt jeg på dba.dk til 550,- det faktisk en okay pris, for de er meget dyre ellers.

Jeg har ikke færdigudtænkt min plan med billederne, men noget hvor de tager et billede og skrive en tekst til, noget som gør deres hilsen ekstra personlig/speciel.

Virkelig fed idé!!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og feeeeeed idé med polaroid-kameraet!!!! Hvad har du i tankerne? Og må man spørge hvad sådan et kamera egentlig står i? :)

Tak, synes også jeg har gjort et kup :hug:

Øj, jeg er dybt misundelig! Måske man også selv skulle holde øje med billige kameraer... :griner:-

Og tillykke med milepælen!!!! :):wink:

0

Del dette indlæg

Superfint strømpebånd! Og sikke et fund, at det var så billigt! :thumbsupsmileyanim:

Og feeeeeed idé med polaroid-kameraet!!!! Hvad har du i tankerne? Og må man spørge hvad sådan et kamera egentlig står i? :bearhug:

Tak, synes også jeg har gjort et kup :bearhug:

Øj, jeg er dybt misundelig! Måske man også selv skulle holde øje med billige kameraer... :bearhug:

Og tillykke med milepælen!!!! :):)

Ja nu skal jeg så have købt film til det...og de er ret dyre...

Men det må manjo tage med når nu man får en tosset ide.

0

Del dette indlæg

Så har jeg været på Shopping

Har været på shopping i weekenden med min søster.

Det var en fantastisk dag.

Vi fandt mine SKO, samt ved et tilfælde UNDERTØJ.

Vi fandt skoene hos Lilly, det var de eneste sko, som levede op til alle mine krav, undtagen farven

(havde drømt om blå sko)

post-44190-1295879167.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undertøj

Vi gik ved et tilfælde ind i Triumph...bare for at kigge....og så var der simpelthen -70% på en masse.

Og der hang så det undertøj jeg tidliger har set på...så måtte jeg jo købe det... :rolleyes:

Havde i forvejen købt strømperne som passer til, de har samme mønster som hofteholderen.

Pris for hofteholder 75,- normal 250,-

post-44190-1295879509.jpg

0

Del dette indlæg

Og købte også corsage samt g-string.

Skal nok ikke have corsagen på under kjolen, da det nok bliver lige lovlig mange stivere på en gang, samt for varmt.

Men til 145,- var det jo nærmest dumt ikke at købe den (normal 500,-)

Og g-string til 55,- normal 199,-

post-44190-1295879717.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ØV ØV ØV ØV ØV......

Kan muligvis ikke bliver viet af den præst vi ønsker, da han højst sansynligt holder ferie på vores dato.

Er der nogen der ved hvilke muligheder der er for at få en præst fra et andet sogn til at vie os?

Præsten som har konfirmeret min H2B, kunne måske spørges...

Men ved ikke helt hvordan det evt gøres så han vil køre til vores kirke.

Nogen der har erfaringer?

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med brylluppet :biggrin:

En rigtig god dato i har valgt (læs: skal selv giftes den dag) :)

Sikke en smuk kjole du har fundet, den klær dig virkelig :cheerleader3:

Håber i finder en løsning med hensyn til præsten. Har desværre ikke nogen erfaringer omkring det.

0

Del dette indlæg

Jeg tror "bare" at man snakker med den præst man gerne vil have til det og så låner præsten den kirke I gerne vil vies i. Så snak med den præst I overvejer, og måske kirken og hør hvad deres holdning er til det! Vi overvejede nemlig at få en af mine veninders mor til at vie os, selvom hun bor langt væk og da vo bookede kirken sagde de, at de bare skulle vide hvilken en præst ca. 3 mdr. før vielsen.

0

Del dette indlæg

Vi har selv vores præst med!

Da jeg aftalte vielse med kirkekontoret, fortalte jeg blot, at vi selv ville medbringe præst, og hvem det var. Der var ingen problemer overhovedet. Derefter tog vores præst selv kontakt til kirkekontoret og aftalte nærmere.

Hvis ikke 'jeres' kirke er optaget på det ønskede tidspunkt, er det som regel ikke et problem.

Håber I finder en god løsning :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer