Nille2705

28. august 2010

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg stresser også en del i disse dage..

Imorgen skal vi snakke med præsten..

Vi har lidt stress over dem der skal aflevere vores fadøls anlæg pludselig ikke kan nå og levere lørdag de ville så komme fredag fred være med det, men de kan senest komme kl. 3 og vi har først nøglen fra kl. 6 og har ikke kunne få fat i ham der har de lokaler vi har lejet så STRESS BIG TIME

er pt ved at lave om på mit slør, og ja... Der er noget at lave hele tiden skal vi ikk bare sige det sådan :D

0

Del dette indlæg

Jeg stresser lidt og kom hele tiden i tanke om noget vi har glemt....

Men vi når det - har jo ikke noget valg...

Har fri i morgen og fredag, og i morgen er der ikke det store på programmet, lidt selvforkælelse med masker og afslapning samt lidt indkøb (dagligvarer)....

Jeg glæder mig som et barn...

Hende der skal ligge make-uppen har bedtom at komme en timere tidligere end først aftalt, for ikke at stresse i den anden ende. Det er jo fint med mig, men frisøren kan først komme kl. 11, så hun kan måske ende med at blive lidt presset i den anden ende, da make-up-pigen kommer kl. 12... Men mon ikke det går?!

0

Del dette indlæg

Jeg har somsådan ikke stress, men der er nerver på :)

Jeg mangler ikke det stor, skal ind og hente kjolen imorgen, og mangler et ekstra slør, som skal komme med posten . Ellers er der vist styr på det hele.

Alligevel har jeg nærmest kvalme hver dag, og min mave snørrer sig sammen. Jeg ved ikke om det er pga nervøsitet, men kan næsten ikke tro det er andet :)

Men jeg glæææææder mig :)

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer