Sign in to follow this  
Followers 0
Jayne

Da to hjerter blev forenet.

142 posts in this topic

Puha.. Næsten 3 uger er der gået siden den store dag, og hvor er det bare en fantastisk følelse at være en gift kvinde.. Så kommende brude derude; GLÆD jer! Højdepunktet er ikke brylluppet men selve ægteskabet! :)

Jeg vil starte beretningen med

Dagen før dagen!

Fredag morgen. Vi stod op som sædvanligt og kørte Naya afsted til dagpleje. Bilen havde vi dagen forinden fyldt med drikkelsen, så det første vi kunne gøre efter at have afleveret hende var at køre ud med drikkevarene.

Vi ankommer ved feststedet omkring kl. 8 og begynder at læsse af. Feststedet var mine forældres motorcykelklub, så derfor får i lige nogle før-billeder af stedet som vi tog den morgen

post-41276-1282848235.jpg

Edited by Jayne
0

Annonce ♥

Så var det afsted igen (igen, igen) Og da vi kom der ud stod min mor klar. Der blev læsset af, og så drønede Nikolaj afsted igen efter hans lillebror og min veninde. Imens fik min mor og jeg tømt ud for spraglede og forskellie stole!

Da de kom tilbage gik vi alle i gang med "havearbejdet". Der var nemlig masser af ukrudt hele vejen rundt i kanten, og DET kunne vi ikke have! Det jokede vi meget med; at det var sjældent man lugede ukrudt der hvor ens bryllupsfest skulle holdes :)

post-41276-1282848677.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Et billede af "gæsteogen"; Vores bryllupstræ som hænger så fint og pryder vores væg nu. Denne løsning kan klart anbefales, da den bringer mig så meget glæde hver gang jeg får øje på det (hvilket svarer til flere gange om dagen! :) )

post-41276-1282849268.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tilsidst blev vi endelig færdige ved en 19 tiden og vi havde fået odre på at tage hjem (oprindeligt var planen at vi skulle splittes på det tidspunkt, jeg hjem til min mor og Nikolaj til hans far). Så hjem med os. Derhjemme undrede vi os over hvad det gik ud på. Vi tullede jo bare rundt derhjemme og var rastløse. Tilsidst ringede det så på døren og ind strømmede det med folk! Det var vores forældre, søskende og venner. Da vi intet havde vidst havde Nikolajs mor sørget for mad og hans far for drikkelse. Det var så hyggeligt, at sidde der med (næsten) alle vores nærmeste, den sidste aften... Men Nøøøj hvor var der også trangt i vores lille hjem, hvilket nok også kan ses på billederne.

post-41276-1282850883.jpg

0