Jayne

Da to hjerter blev forenet.

142 indlæg i dette emne

Vi ankommer ved parkeringspladsen hvor vielsen skal foregå. Der er en laaaang sti man skal gå op ad og vi begynder at gå derop. Jeg glædede mig sindssygt meget til at skulle se min kommende mand, gfive ham et kys og ikke mindst; Give ham mit JA. Klokken var et enkelt minut over 14. "Helt perfekt" tænker jeg... For det troede jeg... Men da vi til sidst når så langt så vi kan se dem alle, begynder min mor at vinke vildt og voldsomt med armene, på en måde som indikerer "Bliv hvor i er!!". Whaaaat? Tusind tanker når at strømme gennem mit hoved. Er der sket noget? Nogen der er kommet til skade? Er ham der skal vie os ikke kommet? ER NIKOLAJ STUKKET AF?! Min mor løber os i møde, det viser sig at der stadig mangler nogle gæster.

Her står vi og venter.

post-41276-1284487911.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh Jayne, hvor er det dejligt at se billeder fra dit bryllup!! :cheerleader3:

Din datter kom da i en anden kjole end du havde tænkt i starten ikke? Men sød er hun!

Jeg er hel vild med dit hår - du har et super flot tykt lyst sundt hår - er lidt misundelig :blink:

Naya ville have mors parassol. Det skulle hun da have lov til :cheerleader3:

Jeg er hel vild med dette billede - det er da den bedste location ever! Fedt i fik det som I ville have det - vejret var jo også godt!!

Elsker dette billede

Kan godt forstå du elsker dette billede - det er også SUPER godt!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Jayne, hvor er det dejligt at se billeder fra dit bryllup!! :cheerleader3:

Din datter kom da i en anden kjole end du havde tænkt i starten ikke? Men sød er hun!

Jeg er hel vild med dit hår - du har et super flot tykt lyst sundt hår - er lidt misundelig :lol:

Naya ville have mors parassol. Det skulle hun da have lov til :cheerleader3:

Jeg er hel vild med dette billede - det er da den bedste location ever! Fedt i fik det som I ville have det - vejret var jo også godt!!

Elsker dette billede

Kan godt forstå du elsker dette billede - det er også SUPER godt!!

Tak søde Pia. Hmmm, joooo. Det kan da vist egentlig godt være at hun endte i en anden kjole. Min mor syede nemlig en ny, men med det samme stof bare en lidt anden form. Kan ikke huske hvilken jeg fik vist jer? :blink: Og ja, vi var bare såååååå heldige med vejret! Det havde jo været meget usikkert i ugen op til, og de lovede mange dage regn. Men det var bare HELT perfekt, og solen skinnede fra en skyfri himmel.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer