Jayne

Da to hjerter blev forenet.

142 indlæg i dette emne

"LOVE". Det eneste fjollebillede jeg fik trumfet igennem. Øv, hvor har man bare tankerne mange steder den dag ogkunne godt have tænkt mig nogle mindre opstillede billeder med lidt spas og løjer. Skænkede det bare ikke en tanke i øjebklikket.

post-41276-1284490988.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor var så flink lige at huske os på ringene. Dem havde vi nær glemt så det gav da et et godt grin :cheerleader3: Men på kom de så!

hehe... vi glemte dem også næsten, til forloveren spurgt om vi ikke snart skulle have ringene på

Hvor er det hele bare ret tjekket, blomsterdekorationer, vielsestedet, din kjole, slikbordet, bordopdækningen....bare det hele. Er meget imponeret :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hihi, du er så sød er du så! :blush: Men jeg lover at fortsætte meget snart, forhåbentligt allerede i aften.

Og næææ, skal du til Odense? Du må sige til hvis du vil mødes, det kunne da næsten være lidt hyggeligt? :D

Synes det kunne være rigtig hyggeligt at mødes! :thumbsupsmileyanim: Jeg bor der i hverdagene i uge 40 og 41.

Jeg skal bo ved en veninde, så det er måske ikke helt optimalt at invitere dig hjem til hende... skal vi måske mødes på en café?

0

Del dette indlæg

Hihi, du er så sød er du så! :balloons: Men jeg lover at fortsætte meget snart, forhåbentligt allerede i aften.

Og næææ, skal du til Odense? Du må sige til hvis du vil mødes, det kunne da næsten være lidt hyggeligt? :D

Synes det kunne være rigtig hyggeligt at mødes! :cheerleader3: Jeg bor der i hverdagene i uge 40 og 41.

Jeg skal bo ved en veninde, så det er måske ikke helt optimalt at invitere dig hjem til hende... skal vi måske mødes på en café?

Jeg sender dig lige en PB :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg beskåret de sidste billeder, og det er nok også på tide at få afsluttet min beretning, der efterhånden har været mange dage (uger... Måneder?) undervejs :thumbsupsmileyanim: Hihi..

MEN... Efter fotograferingen var det tid til at vende næsen ud mod feststedet, dog havde vi lige et par stop undervejs der skulle klares. Nikolaj havde nemlig glemt sine fine stribede sokker derhjemme, og dem SKULLE han jo have på når sokkerne skulle klippes. Derudover havde jeg opdaget at det var mig der havde Nayas sut, så vi skulle også lige nå ud forbi dagplejemoren med den. Dog lykkedes det os da til sidst at nå frem til alle vores gæster, som ventede vores ankomst.

Her ankommer vi

post-41276-1286386002.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Pludselig kommer vores køkkenassistent ind og stiller et træ bag os. Fattede absolut ingenting af hvad det gik ud på, men kort efter blev der uddelt sange og kuglepenne. Inde i sangene var der et lille rødt hjerte, som folk skulle skrive deres navne på og imens der blev sunget blev hjerterne hængt på træet. En meget sød idé fra min mor som haaaader at holde taler!

post-41276-1286386967.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer