pernut

P & T 11. juni 2011

102 indlæg i dette emne

Kjole nr 9 - 100 gange flottere i virkeligheden. Men den krævede meget tilretning

2hwehjs.jpg

tæt på

34j3sls.jpg

bag

nfsosk.jpg

ene side

24uxq52.jpg

anden side

25zi6b7.jpg

Kjole 10 prøvede jeg kun, fordi min søster vild med den, og vil have den på til sit bryllup.. engang langt ude i fremtiden. Hun havde i øvrigt samme holdning il Lilly som mig, da vi kom. Men hun blev ogsåhurtigt omvendt.

10zybno.jpg

Redigeret af pernut
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har vist slet ikke sagt velkommen.. Så velkommen :biggrin:

Og nu kan jeg se alle billederne!!

Stemmer helt klart på nr 6 og 8! De var vildt gode til dig og hold da lige op en figur du kan vise frem :thumbsupsmileyanim:

Har du taget et endeligt valg endnu?

Knus

0

Del dette indlæg

Uha, det er jo svært med alle de smukke kjoler (og med en smuk bride-to-be i dem alle sammen). Tænkte måske lidt ekstra "wauw" da jeg så 8'eren... Og faldt nok også lidt mere for 6'eren, da jeg så flere billeder. Men synes stadig 1'eren er rigtig flot. Ja, de tre er nok mine favoritter. Men 7'eren er godt nok også flot... Ej, det er jo en umulig opgave! :thumbsupsmileyanim: Du må have flere kjoler! :biggrin: Er spændt på hvad du vælger. :) Men du skulle også kigge i Århus, var det ikke sådan? :)

0

Del dette indlæg

Synes det er nogle flotte kjoler, du har prøvet...

Jeg kan jo godt lide tylkjolerne, selvom jeg synes 2 af dem mangler lidt tyl i skørtet - og så har jeg også lidt problemer med det kryds, der ikke harmonere med den skrå skæring i mine øjne. Af tylkjolerne er nr 6 klart den flotteste (sådan udfra de her billeder i hvert fald)

Kan også godt lide kjole 3 - den er smuk og enkel - med mulighed for at vælge lige det tilbehør man finder ud af - og sådan noget synes jeg er smart :thumbsupsmileyanim:

Og så kan jeg rigtig godt lide kjole 9

Hvis du kan lide det enkle på kjole 9 (eller i hvert fald muligheden for selv at vælge hvordan den skal pyntes), den lave talje i stil med den der er skåret skråt og fornemmelsen af tyl brusende ud som på kjole 6, så er det ikke en dum idé at prøve den jeg har til salg.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har vist slet ikke sagt velkommen.. Så velkommen :)

Og nu kan jeg se alle billederne!!

Stemmer helt klart på nr 6 og 8! De var vildt gode til dig og hold da lige op en figur du kan vise frem :thumbsupsmileyanim:

Har du taget et endeligt valg endnu?

Knus

Tak for velkomst og de flotte ord :cheerleader3:

Jeg har ikke valgt endnu. Skal lige prøve lidt andet først, men det skal være snart hvis jeg skal nå en af de her. Men selv hvis jeg ender med en af de her, aner jeg ikke hvad det skal være for en endnu.. Er vild med så mange af dem.

Uha, det er jo svært med alle de smukke kjoler (og med en smuk bride-to-be i dem alle sammen). Tænkte måske lidt ekstra "wauw" da jeg så 8'eren... Og faldt nok også lidt mere for 6'eren, da jeg så flere billeder. Men synes stadig 1'eren er rigtig flot. Ja, de tre er nok mine favoritter. Men 7'eren er godt nok også flot... Ej, det er jo en umulig opgave! :cheerleader3: Du må have flere kjoler! :cheerleader3: Er spændt på hvad du vælger. :cheerleader3: Men du skulle også kigge i Århus, var det ikke sådan? :heart:

Ja, det er bare hammersvært. Jo, jeg skal til Århus (Rønde), og så skal jeg altså have prøvet missLenas, og så har jeg egentlig også planlagt at tage til Tønder en dag. Men udsalget hos Lilly starter til oktober, så jeg gad da godt jeg havde valgt inden da. Men hvis de er væk, er der jo heller ikke mere at tænke over der.

Synes det er nogle flotte kjoler, du har prøvet...

Jeg kan jo godt lide tylkjolerne, selvom jeg synes 2 af dem mangler lidt tyl i skørtet - og så har jeg også lidt problemer med det kryds, der ikke harmonere med den skrå skæring i mine øjne. Af tylkjolerne er nr 6 klart den flotteste (sådan udfra de her billeder i hvert fald)

Kan også godt lide kjole 3 - den er smuk og enkel - med mulighed for at vælge lige det tilbehør man finder ud af - og sådan noget synes jeg er smart :bed:

Og så kan jeg rigtig godt lide kjole 9

Hvis du kan lide det enkle på kjole 9 (eller i hvert fald muligheden for selv at vælge hvordan den skal pyntes), den lave talje i stil med den der er skåret skråt og fornemmelsen af tyl brusende ud som på kjole 6, så er det ikke en dum idé at prøve den jeg har til salg.

Den med krydset var jeg heller ikke så vild med. Hun sagde dog at krydset kunne fjernes, men jeg er ikke så pjattet med den der skråning omkring hoften.

Jeg er nødt til at prøve din. Har lige skrevet til min søster om hun er klar på en tur til Aalborg en dag. Skal bare arbejde helt sindssygt meget det næste stykke tid, så kan næsten ikke lide at brugemin sparsomme fritid på at tage væk fra ungerne. Men jeg er nødt til det... SÅ må jeg sgu tage lidt ferie, når den hårde periode er ovre.

Se det var jo noget heeeeelt andet end de første..!! Har nu ændret favoritter til 6, 7 og 8 - nr 6 er passer helt fantastisk til dig..!!

Tror også kjole 6 og 7 ligger nr 1 og 2. Men 2 af de andre ligger lige bagved, og det er så tæt, at jeg ikke kan udelukke nogen af dem.

Wauw du har prøvet mange kjoler :biggrin: Jeg synes du er smuk i dem alle, men min favorit er nr. 9 :) Er ikke helt klar over om du har valgt eller? For så vil jeg da lade være med at sidde og tale for en kjole du måske ikke har valgt :)

Tak :cheerleader3: Jeg har ikke valgt endnu, og 9eren er bestemt også en af dem der med i finalen. Men skla som sagt lige prøve nogle flere inden jeg beslutter noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ah er lige kommet hjem fra et skønt weelness-hotelophold med htb. Det var bare dejligt ogtiltrængt at værehelt alene. En tur fyldt med :loveshower: og :ilovebryllupsklar: og :thumbsupsmileyanim: . Og idag er så gået med at råhygge med pigerne.

Imorgen skal jeg arbejde (14 timer :thumbsupsmileyanim: ), og så de næste 12 dage. Det blir så hårdt, så glæder mig til det er overstået. Menjeg havdeogså bestemt at efter hotelturen stod den på 100% kur, så fra imorgen går det løs, og så har jeg bestemt at fredag om 13 dage (altså når jeg har en fridag igen), skal jeg have tabt mig 2 kilo. Der kommer godt nok en udfordring næste lørdag, når jegskal med hamjeg passer til 40 års fødselsdag, men jeg tror nu nok det skal gå.. jeg er trods alt på arbejde.

Jeg vil opdatere min tråd med vægtstatus en gang i ugen, og så med kropsmål en gang i måneden. Det blir nok mandag derblir "store vejedag", vejer mig hver dag, oggerne flere gange, men det er mandagsvægten der tæller. Og kroppen blir målt første gang på mandag, så d. 13. i hver måned skal den måles igen. Jeg vil gerne tabe ca 7 kilo - måske 2 kilo mere, men det ser jeg til når de 7 er nået.

Jeg har bestilt tid tilkjoleprøvning hos Brudesalonen i Rønde d. 29, hvor jeg gerne vil prøve nogle Linea Raffaelli kjoler. Men kan mærke MissLenas tylkjole spøger i min hjerne - og hjerte :rolleyes:

Forresten af de kjoler jeg prøvede hos LIlly er det altså nr 7 jeg tænker på, og derefter nr 6 og 9 på delt 2.plads. Kan ikke huske om jeg har nævnt det før, men så har jeg i hvert fald nu.

Mine tanker kredser konstant om indbydelser, men jeg ved slet ikke hvordan de skal se ud. Vores tema blir nok: "Sommerblomster". Jeg elsker farver, så jeg vil gerne havemange blomster på bordene,og i så mange farver som mulig. Har fundet lidt inspirationsbilleder, som jeg nok lige skal vise en dag. Men jeg synes til gengæld det blir lidt svært ifht invitationerne.. De skal jo helst ikke ligne noget til en børnefødselsdag.

Vi har i øvrigt bestemt os at flytte brylluppet til d. 11.6.11, så der er lige 9 mdr til idag.. Jeg får streeess.

Og så har jeg reserveret et telt. Jeg skallige have målt haven helt præcist op, men jeg håber (og tror) det kan være der, for det er helt hvidt, og det er det andet vi har kigget på ikke, og udover det er det større og billigere. Det er perfect. Så mandag hvor jeg har tidligt fri, skal jeg lige ud i gummirøjserne, og måle haven.

Lige en update herfra.. Lidt rodet, men sådan føles det også lige nu. Såmeget der skal ordnes og så kort tid.. Og så aaalt for meget arbejde.. Kan næsten ikke overskue det.

0

Del dette indlæg

Hmm kan ikke mindes jeg har været her forbi endnu, men velkommen til i hvert fald :thumbsupsmileyanim:

Kan se du også var i mange af de kjoler jeg prøvede i Lilly, lidt sjovt at se dem på andre og se forskellen. Er stadig vild med nr 6 :ilovebryllupsklar:

Fantastisk dato i har valgt at rykke brylluppet til :thumbsupsmileyanim:

Håber dit telt kan være der, hvor lejer i det henne og hvad skal i give for det? Har nemlig tænk på det til receptionen hos mine forældre men synes de har været ret dyre dem jeg er stødt på :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm kan ikke mindes jeg har været her forbi endnu, men velkommen til i hvert fald :thumbsupsmileyanim:

Kan se du også var i mange af de kjoler jeg prøvede i Lilly, lidt sjovt at se dem på andre og se forskellen. Er stadig vild med nr 6 :ilovebryllupsklar:

Håber dit telt kan være der, hvor lejer i det henne og hvad skal i give for det? Har nemlig tænk på det til receptionen hos mine forældre men synes de har været ret dyre dem jeg er stødt på :rolleyes:

Tak :shopping:

Har du valgt en Lilly??

Ja de er ret dyre, men her hvor jeg har fundet nu, koster det kun 4500 for et 9*15m telt. Så kommer kørsel oveni, og det tager de 4 kr pr km for. Vi bor tæt på, så for os er detkun 400 kr ekstra. De har også mindre telte, men vi blir mange, og skal sidde ved runde borde, så vi skal have meget plads. Det er i Tulstrup ved Ikast.

Deres hjemmeside er her http://www.tulstrup-teltudlejning.dk/20528211

0

Del dette indlæg

Hmm kan ikke mindes jeg har været her forbi endnu, men velkommen til i hvert fald :ilovebryllupsklar:

Kan se du også var i mange af de kjoler jeg prøvede i Lilly, lidt sjovt at se dem på andre og se forskellen. Er stadig vild med nr 6 :rolleyes:

Håber dit telt kan være der, hvor lejer i det henne og hvad skal i give for det? Har nemlig tænk på det til receptionen hos mine forældre men synes de har været ret dyre dem jeg er stødt på :shopping:

Tak :kiss:

Har du valgt en Lilly??

Ja de er ret dyre, men her hvor jeg har fundet nu, koster det kun 4500 for et 9*15m telt. Så kommer kørsel oveni, og det tager de 4 kr pr km for. Vi bor tæt på, så for os er detkun 400 kr ekstra. De har også mindre telte, men vi blir mange, og skal sidde ved runde borde, så vi skal have meget plads. Det er i Tulstrup ved Ikast.

Deres hjemmeside er her http://www.tulstrup-teltudlejning.dk/20528211

Nej det endte med en Sarah Bride model. Men har tænk på havfrue modellen fra lilly et par gange :bearhug: så har overvejet st finde en brugt til trash til dress billederne.

Det er faktisk ikke så slemt med priserne på telte, skal vist lige ud til mine forældre og måle op :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ikke så meget at berette, men jeg har nu meldt mig ind hos loop-fitness, og har været afsted for første gang idag. Jeg er stadig medlem i et andet fitnesscenter, men det må jeg altså sætte i bero, for jeg får det ikke brugt.. Betaler kun for det. Men loop ved man ligesom hvad man skal, og kommer hele kroppen igennem.

Imorgen var det jo så at jeg skulle have tabt 2 kilo. Det når jeg vist ikke helt, men har da tabt over 1 kilo. Jeg har været i bio med ham jeg passer og til 40 års fødselsdag med ham, så der har også været flere udfordringer end beregnet. Jeg kan mærke jeg blir mere og mere motiveret, så jeg håber jeg har en af de sjældne weekender hvor jeg ikke falder i. Har dog også mens nu, så det påvirker også vægten lidt.

Imorges sagde vægten 71,3, så er i hvert fald indenfor normalen, men vil gerne veje 67 - måske 65 eller måske endda 63 til brylluppet, men det er måske for urealistisk, og måske også lidt for anoreksiagtigt.

6 dage til kjoleprøvning :thumbsupsmileyanim: .

Og forresten.. Der kommer fyringsrunde på htb´s arbejde, men vi ved først noget om lidt over en måned. Vi arbejder videre med planlægning, men må nok rykke eller aflyse, hvis han mister jobbet. Vi vil nok tage snigeren ind over råderen, hvis det er , for ejg synes vi skylder vores børn at blive gift, og så må vi tage den store fest og velsignelse når han får et nyt job. Men indtil videre krydser vi bare herhjemme.

Redigeret af pernut
0

Del dette indlæg

Hej...

Synes nr. 6 og 8 sidder rigtig flot på dig.

Nr. 10 var den eneste kjole jeg bare måtte prøve i Lilly - kunne ikke få den ud af hovedet. Prøvede den i 3 numre for stor, da de ikke havde andre og følte mig pludselig ikke så sikker på den mere - trods jeg synes den er vildt smuk. Men nu har jeg købt min kjole - og det blev ikke nr. 10 som jeg havde troet.

Glæder mig til at følge dig og eeelsker billeder *S*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er fantastisk som de bryllupper kan motivere os til at smutte i fitness :thumbsupsmileyanim: Husk at når du er normalvægtig, så er det mest optimalt kun at tabe ca ½ kilo om ugen, så er der større chancen for et varigt vægttab, og det har kroppen bedst af - så du følger jo faktisk rigtig godt med "reglerne" :shooter: Ikke at du ud fra kjolebillederne overhovedet har behov for at smide så meget som du ønsker, du ser jo fantastisk ud..!! Men vi kan ihvertfald følges vægttabsmæssigt de næste par uger, mangler selv de sidste 2,5 kilo så om forhåbentlig 5 uger skulle jeg gerne nå min "bryllupsvægt" (de gyldne 68 kilo), så derefter handler det bare om at holder den :cheerleader3:

Lyder rigtig træls med h-t-b og fyringsrunde, men krydser fingre for at det ikke kommer til at påvirke Jer :fløjt:

0

Del dette indlæg

Hej...

Synes nr. 6 og 8 sidder rigtig flot på dig.

Nr. 10 var den eneste kjole jeg bare måtte prøve i Lilly - kunne ikke få den ud af hovedet. Prøvede den i 3 numre for stor, da de ikke havde andre og følte mig pludselig ikke så sikker på den mere - trods jeg synes den er vildt smuk. Men nu har jeg købt min kjole - og det blev ikke nr. 10 som jeg havde troet.

Glæder mig til at følge dig og eeelsker billeder *S*

Tak :) Jeg er også begyndt at ændre mening.. Når jeg tænker på det nu, er det nr 6 jeg bedst kan lide. Ved ikke lige hvorfor, men jeg skal nok prøve dem igen, hvisjeg ikke finder andet de andre steder jeg skal hen. Men så er de billige af dem nok væk.. Nr 6 var dyrere og kommer ikke på udsalg, men det betyder jo også bare at den så bliver ved med at være der :) Og så kommer de nye 2011 modeller jo også snart.. Ikke at det gør det nemmere at vælge.

Jeg synes faktisk også kjole 10 var rigtig rigtig flot. Ærgeligt de ikke havde den i din størrelse. Må hellere finde din tråd (hvis du har en), så jeg kan se billeder af din nye kjole :) .

Er fantastisk som de bryllupper kan motivere os til at smutte i fitness :denmarkflag: Husk at når du er normalvægtig, så er det mest optimalt kun at tabe ca ½ kilo om ugen, så er der større chancen for et varigt vægttab, og det har kroppen bedst af - så du følger jo faktisk rigtig godt med "reglerne" :) Ikke at du ud fra kjolebillederne overhovedet har behov for at smide så meget som du ønsker, du ser jo fantastisk ud..!! Men vi kan ihvertfald følges vægttabsmæssigt de næste par uger, mangler selv de sidste 2,5 kilo så om forhåbentlig 5 uger skulle jeg gerne nå min "bryllupsvægt" (de gyldne 68 kilo), så derefter handler det bare om at holder den :)

Lyder rigtig træls med h-t-b og fyringsrunde, men krydser fingre for at det ikke kommer til at påvirke Jer :17:

Tak for de pæne ord. Men synes nu også en brudekjole gør sit, for at skjule problem-områderne :) Jeg har tidligere tabt 29 kilo på WW, så det burde jo være piece of cake at smide det sidste, men nu har jeg manglet dem så længe.. Smider lidt, tager lidt på.. Hvorfor kan jeg ikke bare tage mig sammen, når jeg før har smidt SÅ mange kilo??? Det er rigtig irriterende. Men nu håber jeg det hjælper med lidt fitness. Vi må holde hinanden i hånden og kæmpe :)

Det er barenoget møg hvis han blir fyret.. Han er it-mand, så hvis han mister jobbet, finder han ikkenoget i nærheden.. Så skal vi enten flytte, eller se ham meget mindre.. Hvis der overhovedet er arbejde at få. Han har heldigvis lidt mini-business, men slet ikke noget han tjener noget særligt på, men det er da bedre end ingenting, og er hanuden job, kan han jo bruge al sin tid på at tjene mere på det. Men nu må vi se.. Tror ikke han er voldsomt udsat derude, men manved jo aldrig.

0

Del dette indlæg

Har da helt glemt at fortælle at min søde mutti sagde i sidste uge, at hun vil betale for hår, makeup og alt det der wellness optil. Det er så sødt afhende.. Hun bor alene med 3 hjemmeboende børn i et stort (og dyrt) hus i Silkeborg, så jeg har det helt skidt med det.. Ved god thun har råd til det, men alligevel.. Hun har da så meget andet at bruge sine penge på.

Vi får også lidt penge af svigermek, men ved ikke hvor meget, og ingen af os har lyst til at spørge. De er ikke regnet med i budgettet, så det blir bare en bonus, der gør det lidt billigere for os.

Og så lidt insp.billeder til bordpynt og invitationer

Vil gerne have en masse små vaser med masser af blomster. Og et hav af stearinlys - alle i hvid, men forskellige højder, tykkelser og i forskellige sølvlysestager, somjeg vil købe i genbrugsbutikker.

Sådan forestiller jeg mig blomsterne- i den stil

28s4pp1.jpg

vi0dp4.jpg

15y8xag.jpg

Og de her fugle vil jeg gerne have på invitationer, bordkort, chokolade til kaffen, og det der træ hvor gæsterne sætter fingeraftryk

sxivee.jpg

Jeg forestiller mig de primære farver blir:

Hvid (selvfølgelig)

Lys gul

lyserød

Og så måske lyseblå vaser til at bryde det fimsede (så der er lidt for mændene også)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow, hvor er du bare flot i alle de Lily kjoler!!! :)

Jeg har mange favoritter til dig, men helt klart nr 7 er den der virkelig faldt mig i øjnene!!

Så flot den sidder, er helt vild med det der på brystet og den lille blomst.

Glæder mig til at se hvad du finder ud af...

Hilsen mig, som også er endt i en Lily model ;)

0

Del dette indlæg

Tak for de pæne ord :blush:

Uh det blev ikke lige drømmeweekenden mht kost, så nu er vægten steget igen :) Nå, jeg har jo kun 1 at takke. Op på hesten igen...

Har målt min krop idag.. VIlle have gjort det for nogleuger siden, men glemte det. Nu er jeg jo startet i Loop, og har været der for anden gang idag, så måtte hellere huske at måle mig nu, så jeg kan se om det virker. Vejer mig jo hver dag, men skriver ikke noget som hels om vægt før næste mandag, selvomjeg ved hvor fristende det er at skrive når det går godt.

Vil lave en liste i #1, hvor vægt og mål opdateres, men laver det også løbende i tråden.

Mandag d. 27/9-10 (jeg er 170 høj)

Vægt: 72,5 :thumbsupsmileyanim:

Bryst: 100 cm

Overarm: 29 cm

Talje: 81 cm

Hofte:107 cm

Lår: 60 cm

0

Del dette indlæg

Jeg kom afsted alligevel :thumbsupsmileyanim: Juliane havde det lidt bedre, så hun kom med. Jeg fik prøvet rigtig mange Linea Raffaelli kjoler. Nøj de var lækre. Superflotte og virkelig lækker kvalitet. Og så prøvede jeg et par kjoler fra Rembo Styling. Jeg har 3-4 favoritter, som jeg virkelig har svært ved at vælge imellem. Man måtte desværre ikke tage billeder - ikke før man har valgt i hvert fald.

Den jeg er mest vild med koster vist 12000.. Det er halvmange penge synes jeg. En af Remboerne fik jeg rent faktisk tårer i øjnene af, men kan ikke finde ud af om den er lige en tand for enkel. Man jeg kan selv vælgepynt til den, da de blomster der sidder på kan tages af og erstattes med noget andet. Og de pjaltede blomster, var jeg bare ikke helt vild med.

Vil lige prøve en butik i Holstebro også, og så stopper jeg.. Synes faktisk det blir svært når man prøver så mange. Men har ikke fået suset, men er ret sikkerpåjeg heller ikke får det. Ikke før jeg har bestemt mig for en kjole, men tror simpelthen jeg vil være i tvivl resten af mit liv.. Der er jo uendeligt mange flotte kjoler derude.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer