pernut

P & T 11. juni 2011

102 indlæg i dette emne

Hejsa

Egentlig har jeg en anden tråd herinde, men opretter lige en ny.. Den anden blev for rodet. Denne her skal være overskuelig og min lille hjælper.

Lidt om os:

Jeg er 29, og blir 30 i juni næste år, så brylluppet skal jo ligge FØR det. For 2 mdr siden blev jeg fyret fra mit gamle job - På min første arbejdsdag efeter endt barsel. Jeg arbejdede som kontorassistent, og har nu skiftet spor. Jeg arbejder nu som handicaphjælper, så det er noget helt andet, men jeg er bare SÅ glad for det.

Thomas er 32 (33 til brylluppet). Arbejder som systemudvikler, hvor han laver programmer til banker.

Vi har kendt hinanden i 8½ år, og været kærester næsten fra starten. Vi har 2 piger: Leonora på 3½ og Juliane på 1. Vi bor lidt udenfor Herning, i et hus vi er igang med at gennemrenovere. Vi har netop fået lavet nyt køkken/stue/bryggers/gang,og mangler sådan set bare badeværelserne - Men det har været en hård omgang med køkkenet, så badeværelserne haster overhovedet ikke. Og så er der jo også alt det udenfor :)

Vi skal giftes 28. maj næste år - Regner vi med.. Har ikke snakket med præsten endnu, da vi har været lidt i tvivl efter jeg blev fyret, om vi kunne nå at spare sammen til det (er nemlig ikke gået igang med opsparingen endnu), men nu hvor jeg har fået job igen, kan vi snildt. Jeg ringede til præsten i fredags, men fik ikke fat i hende. Så skal ringe igen på tirsdag. Vi skla i øvrigt vies i Engesvang kirke, hvor jeg er vokset op, konfirmeret og vores døtre døbt.

Festen skal enten holdes i et lokale inde i Herning, eller også vil vi leje et stort telt til haven - Vi blir ca 70-75, eller det er så mange der blir inviteret (alt efter hvor mange af singlerne der får kærester inden ;) ).