Tyara

ENDELIG!

24 indlæg i dette emne

Her er så billeder af min nye kjole. Den er bare så smuk.... og blå!! Jeg er så vild med den!

Desværre ingen billeder fra prøvningen.... jeg glemte kameraet. Snøft. Dem må I vente en måneds tid med at få. ;) Men den sidder bare så godt, og slanker helt utroligt.

Og så er den blå - fik jeg nævnt det? ;)

post-42-1087325795.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Hvor bliver det spændende, at se dig i din :heppe: BLÅ :heppe: brudekjole, det har jeg aldrig set før :lol::birthday::). Jeg har set røde, hvide og creme farvede brudekjoler :) men aldrig en blå.

Din kjole ser meget meget smuk ud. Som sagt, det bliver spændende at se dig i den. Din mand bliver helt dejligt overrasket :) , når han ser dig gå ned ad kirkegulvet

Jeg synes, at det er fedt, når man tør at være lidt anderledes :mellow: .

Held og lykke med dit fremtidige :) bryllup.

:bamsekram: Vipse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps - blåt er godt ;) Min corsage var jo også blå...

Hvor er det bare fedt at du havde mod til at finde en anden og blæse højt og flot på at tabe dig. Det er rigeligt andet at stresse over, så hvorfor lægge ekstra til, når Martin nu gerne vil giftes med dig som du er *SS* Og ihhh, hvor bliver han overrasket og rørt når du kommer ind i den.

Keh købt et par øreringe i Amager centeret der har sten og ferskvandsperler i forkellige nuancer (creme, rosa og lålig). De passede SÅ godt til min blå corsage! Og så slipper man jo også for at tænke på det blå *GG*

Knus fra Nina

0

Del dette indlæg

WOW, Kristine, den er fantastisk!!

Hvor er jeg glad paa dine vegne over at det hele loeste sig som det skulle!!

Knus, Mette :hjerte:

Det er jo til dels din fortjeneste! ;)

Men hun var simpelthen så sød i Panayotis.... da jeg glad og tilfreds gik med min kjole, sagde hun helt oprigtigt til mig: "Bare så du ved det: der er også faldet en sten fra MINE skuldre!" - hun havde simpelthen bekymret sig over at jeg ikke var glad for mit valg.

Det er service jeg aldrig vil glemme! Jeg havde købt en æske chokolade til hende, og hun blev helt rørt. ;)

0

Del dette indlæg

Jeps - blåt er godt ;) Min corsage var jo også blå...

Hvor er det bare fedt at du havde mod til at finde en anden og blæse højt og flot på at tabe dig. Det er rigeligt andet at stresse over, så hvorfor lægge ekstra til, når Martin nu gerne vil giftes med dig som du er *SS* Og ihhh, hvor bliver han overrasket og rørt når du kommer ind i den.

Keh købt et par øreringe i Amager centeret der har sten og ferskvandsperler i forkellige nuancer (creme, rosa og lålig). De passede SÅ godt til min blå corsage! Og så slipper man jo også for at tænke på det blå *GG*

Knus fra Nina

Nu slipper jeg i hvert fald for at tænke på det blå. :):)

Men faktisk så fik jeg i fødselsdagsgave et par ørenringe af Martin... små diamant-hjerter i guldfatning, som passer perfekt til mit diadem - og heldigvis passer begge dele fantastisk til den blå kjole. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Tyara!

Jeg skal da ærligt indrømme at der også er faldet en lille sten fra MIT hjerte!! Jeg har fulgt lidt med i dine kvaler, men har vist egentlig ikke blandet mig før nu.

Synes det er HERLIGT - FEDT - SUPER - LÆKKERT at du har fundet en kjole som lige er dig, og at du blæser på om du når at tabe dig eller ej.

Din kommende mand elsker dig for den du er. Han er ligeglad med om du vejer 27kg for meget - det er DIG han elsker, og DIG han vil giftes med. Og jeg synes det er FEDT at du vælger sådan en forholdsvis "utraditionel" farve - glæder mig til at se billeder af dig i din DRØM!

P.S. FEDEST med den behandling du fik i butikken - det er sådan det skal være!!!

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har jo fulgt lidt med på sidelinien i dit brudekjoledilema. Jeg vil bare sige, at jeg synes det er så stærkt gjort af dig, at komme til den beslutning, at den anden kjole ville blive for lille. Det skal der virkelig meget til at indrømme.

Den kjole du har valgt ser supersmuk ud, og jeg er helt sikker på at du har gjort det rigtige, du kommer sådan til at stråle på din dag.

Stort tillykke herfra

Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tyara!

Tillykke, tillykke, tillykke.

Ih, hvor jeg altså bare synes det er dejligt for dig endelig at kunne få lidt ro (i hvert fald mht. kjolen) her op til brylluppet. Og så har du jo ovenikøbet fundet endnu en helt fantastisk kjole. Den glæder jeg mig meget til at se dig i...husk nu at ligge nogle billeder på efter brylluppet, ik'?

Summer :loveboard::respekt::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej T

SUPER SUPER smuk kjole - glæder du dig ikke bare helt vildt til at få den på.

Har selv købt kjole hos PANAYOTIS og de har bare super betjening. :heppe:

Mai

P.S. Var faktisk dernede i går (med min kommende mand) for at købe tøj til ham - Michael (Panayotis) var bare super og fandt bare noget der passede super. Det skal siges at ham min tilkommende er ca. 190 og vejer 110 kg. så der er lidt mand og klæde på. :angel:

0

Del dette indlæg

Har selv købt kjole hos PANAYOTIS og de har bare super betjening. :heppe:

Min er godt nok købt i factory-outlet'en i Odense, og ikke i Vejle - men jeg tror da at den gode service i Odense er en reflektion af Michael Panayotis' servicebegreb!

Godt at høre at du også har fundet en dejlig kjole! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer