Guest Kristine Kirk

Kristine og Jonas 13.08.2011

26 indlæg i dette emne

Kære allesammen

Nu har jeg efterhånden "snuset" lidt rundt her, og nu må det være tiden til at jeg starter selv.

Først lidt om os:

Jeg hedder Kristine og er 24 år. Min kæreste (eller forlovede, må det jo hedde :lol: ) hedder Jonas og er 31 år.

Vi mødte hinanden på datingside, og vores første date foregik i zologiskehave. Siden den dag har vi været sammen og det er godt 3 år siden.

Siden den dag vi mødtes er der sket mange ting. Vi har købte os et hus, som vi har lagt alt vores tid i og vi er snart ved at være færdige med at sætte huset i stand.

I maj måned 2010 var vi til prinsefrokost ved Jonas' familie, og jeg kan sagtens se bagefter han har været mærkelig/nervøs hele den dag. Midt under det hele tager han en lille æske op ad lommen, og siger de berømte ord " vil du gifte dig med mig". :thumbsupsmileyanim:

Hvor blev jeg overrasket og glad, jeg sagde selvfølgelig ja. Svigerfar kneb en lille tårer og tog straks kameraet frem, mens min svigermor desværre ikke anset hvad der sket. :)

Vi fik hurtigt sat en dato, og er så små begyndt på planlægningen.

Der er godt nok ikke så meget endnu, men der kommer forhåbentlig mere på planlægningen.

God læsning :)

Planlægning

Done

Mangler

Er igang

Kirken

klik her

Feststed

klik her og her

Fotograf

Kørsel

Musik

Mad

Bryllupskage

STD-kort

Invitation

Bordkort

Bordplan

Menukort/velkomstsang

Farvetema

Toiletkurve

Klik her

Kagekniv

klik her

Blomster

Kjoleinspiration

Kjoleprøvning

Vielsesringe

Hårinspriation

Redigeret af Kristine Kirk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kirken

Kirken er bestilt og det er Sanderum kirke vi skal vies i.

Jeg har aldrig nogensiden været i tvivl om at det var den kirke jeg skulle giftes i, da jeg både døbt og konfirmeret i kirken, samt at jeg har sunget i kirkens kor i mange år.

Så kender både præsten og organisten, og føler mig i trygge hænder der.

Vi skal vies kl. 14.00.

post-43239-1283279938.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt du fandt ud af det :thumbsupsmileyanim:

Rigtig fin kirke ! Jeg læser på odense uni, så kender en smule til byen efterhånden. Har aldrig været i Sanderum, men har tit sidet i bussen der kører dertil :lol:

Glæder mig til at følge dig.. Vores datoer er heller ikke så langt fra hinanden :)

Knus

0

Del dette indlæg

Hey velkommen til :)

Fedt at du så hurtigt har fundet ud af at lave din egen tråd har selv haft lidt svært ved det... så har ikke opdateret min et stykke tid.. men nu har du givet mig mod på at prøve igen :thumbsupsmileyanim:

Med venlig hilsen

Michelle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har givet 10 kr. pr. stk for dem.

Jeg har købt dem i en butik på flakhaven i Odense, men den hedder Boun. Det er sådan en 10-20 kroners butik, det var helt tilfældigt jeg fandt den.

Jeg ved ikke hvor meget du er kendt i Odense.

Jeg ved godt hvor flakhaven er.. Ej hvor godt. Jeg må lige køre forbi idag :thumbsupsmileyanim: Tak for tippet :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg måtte jo lige lure dine ebay-køb, efter at du havde skrevet i min tråd. ;) Superfine lagkageknive, jeg er også mest til nr. 1. :cheerleader3: Og vildt at de er så meget billigere end i Danmark! (Dem jeg har set, synes jeg kostede i nærheden af 500!)

Men synes du sagde, at du havde købt to ting på ebay. Hvad er det andet? Eller det er måske sættet, du hentød til? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg måtte jo lige lure dine ebay-køb, efter at du havde skrevet i min tråd. ;) Superfine lagkageknive, jeg er også mest til nr. 1. :thumbsupsmileyanim: Og vildt at de er så meget billigere end i Danmark! (Dem jeg har set, synes jeg kostede i nærheden af 500!)

Men synes du sagde, at du havde købt to ting på ebay. Hvad er det andet? Eller det er måske sættet, du hentød til? :thumbsupsmileyanim:

Jeg har købt sådan noget hårspray-ting over ebay 2 gange, og det har bare fungeret.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer