Sign in to follow this  
Followers 0
Janis

Korte tylkjoler

49 posts in this topic

Den er bare så sød og sjov den kjole, Lena! :loveboard:

0

Annonce ♥

Ja, der er fuld fart på den - og man får stadig en følelse af at være helt ekstra stylet/lækkermås i den - perfekt til at danse og feste i. Har været ude i seriøse overvejelser om den kan bruges til nytårsaften

Edited by Miss-Lena
0

Audrey Hepburn kunne da også noget...... Man kan bestille en kopi af denne MED skuldre - igen til USD 211,-

post-36674-1291899637.jpg

0

Annonce ♥

Sååå fin

0

Ja, ikk?!

Det er jo lige før at man til de priser kan forsøge sig frem med dem begge og sælge en/begge fra hvis de ikke duer.....

Set i bagklogskabens lys, så ville jeg overhovedet ikke betænke mig et sekund med at bestille en kjole i det store udland.....

0

Fandt lige denne her:

post-36674-1291915162.jpg

Ved godt at du ville ud og prøve dem på...Men her er i hvertfald inspiration :-)

0

Synes da også denne her fra gul og gratis skal

med - kort med slæb. Sælges for 5000,-

31404941_588_9999_0_0_0_0.jpg

0

Annonce ♥

Skal det være en mere rolig kjole med bare en smule tyl er denne fra Lilly et sødt bud - og den koster kun små 3000,-

post-36326-1291977411.jpg

0

Skal det være en mere rolig kjole med bare en smule tyl er denne fra Lilly et sødt bud - og den koster kun små 3000,-

Hehe den prøvede jeg faktisk da jeg prøvede kjoler hos Lilly, mest for sjov. Jeg lignede en lille heks i den :)

0

Synes lige denne her skal med her :)

Udklip.JPG

Synes denne er så fantastisk og speciel på en god måde - og kan sagtens forestille mig den lige er dig Lena...

Denne er jeg ikke så vild med - kan ikke forklare hvorfor, men jeg synes ikke den er speciel og brudeagtig...

0

Ja, den er lige mig. Har bestilt den i nude til nytårs aften :)

den fra Lilly er sød, men mangler tyl og wauuu efter min mening. Dog vil den nok passe en rolig brud :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ja, den er lige mig. Har bestilt den i nude til nytårs aften :)

den fra Lilly er sød, men mangler tyl og wauuu efter min mening. Dog vil den nok passe en rolig brud :cheerleader3:

der er lidt konfirmand over den! det synes jeg noget gange der er med korte tylkjoler - men bestemt ikke din, den er bare sej ;)

0

Jeg gad nu godt at være konfirmant i sådan en tylsky som den jeg har på her - havde så nok kortet den til lige over knæet

0

Hehe den prøvede jeg faktisk da jeg prøvede kjoler hos Lilly, mest for sjov. Jeg lignede en lille heks i den :)

Dig ligne en heks.... Det kan da ikke passe?!!

0

Dig ligne en heks.... Det kan da ikke passe?!!

haha kan prøve at se om jeg kan finde et billede af det i aften og uploade :P

0

Annonce ♥

Denne her er sååå skøn og fås hos bridefashion nord for Kbh. Den er dog lidt dyr, men kender jo ikke dit budget. Og så dækker den ikke skuldrene, men du kan da prøve den. Jeg synes den er über smuk :)

larger_image.jpg

Det er jo min kjole :cheerleader3: jeg har købt den hos Nicolai og deres pris ligger på 12.000,- men prøv at hør de forskellige steder de sælger den og se om der er nogen der er villige til at gå ned i pris - det kan lade sig gøre :denmarkflag:

0

Denne her er sååå skøn og fås hos bridefashion nord for Kbh. Den er dog lidt dyr, men kender jo ikke dit budget. Og så dækker den ikke skuldrene, men du kan da prøve den. Jeg synes den er über smuk :)

larger_image.jpg

Det er jo min kjole :cheerleader3: jeg har købt den hos Nicolai og deres pris ligger på 12.000,- men prøv at hør de forskellige steder de sælger den og se om der er nogen der er villige til at gå ned i pris - det kan lade sig gøre :bestwishes:

Den Kjole er så smuk! Lige min smag... :denmarkflag:

0

larger_image.jpg

Det er jo min kjole :cheerleader3: jeg har købt den hos Nicolai og deres pris ligger på 12.000,- men prøv at hør de forskellige steder de sælger den og se om der er nogen der er villige til at gå ned i pris - det kan lade sig gøre :denmarkflag:

Den prøvede jeg også ved Kennedy i Sabro ved Århus og den er helt fantastisk!!! Der koster den 10.000,- men de har én i str 36/38 som har et lille hul i det yderste tyl til 6000,- Det kan være, at den passer budgettet...

Den gik dog kun mig til lige under knæet, men så kan man jo bedre se skoene ;)

0

Ååååh, Miss Lena, hvor er den Lillykjole sød!! :)

Den bliver jeg da nødt til at prøve, inden jeg endeligt beslutter mig for den anden, jeg havde bestemt mig for.

Edited by Malouski
0

Annonce ♥

Her er en MED skuldre. Pris USD 211,- :)

post-36674-1291899463.jpg

hej.

hvor har du fundet denne fine kjole henne??

Jeg skal nemlig ha en kort brudekjole på.

Ida

0

Her er en MED skuldre. Pris USD 211,- :)

post-36674-1291899463.jpg

hej.

hvor har du fundet denne fine kjole henne??

Jeg skal nemlig ha en kort brudekjole på.

Ida

Hej Ida,

den kan du finde lige her:

http://www.edressit.com/Main/Sales_promotion.aspx?IsNew=0

Super service og god kvalitet. Har selv købt festkjole hos dem.

held og lykke med det.

KH

Connie

0

Synes lige denne her skal med her smile.gif

Udklip.JPG

hvor er den skønne kjole fra???

0

Synes lige denne her skal med her smile.gif

Udklip.JPG

hvor er den skønne kjole fra???

Miss-Lena bestiller dem hjem. Jeg har købt en som skal bruges til dansekjole ved vores bryllup, prøv at kontakte Lena, hun er helt sikkert behjælpelig :)

0