Guest amandasmor

Morten & Tine - 11.06.2011

32 indlæg i dette emne

Velkommen til vores planlægningstråd!

Nu har vi efterhånden flere og flere ting på plads, så har derfor besluttet mig for at starte vores egen tråd... Især for at samle alle vores ting på et sted og dele vores oplysninger med alle jer (dejlige tøser).

Lidt om os

Billede af et dejligt par

Kæresten på knæ

Det praktiske:

Kirken - Gladsaxe kirke

Bryllupskørsel - En Chrysler

Fotografen - Thomas Bang

Musik

Feststedet - Den Røde Sal

Menu

Drikkevarer

Bryllupskage

Vielsesringe

Det kreative:

Invitationer

Tekst til invitationer

Bordkort

Info om gæsterne

Bordplan

Oppyntning af lokale

Andet:

Ønskeseddel

Bruden:

Kjolen

Sko

Taske

Strømpebånd

Lingeri

Smykker

Opsætning af hår

Makeup

Noget nyt?

Noget lånt?

Noget blåt?

Noget gammelt?

Gommen:

Jakkesæt

Frisør

Blomster

Brudebuket

Der vil blive opdateret løbende, så snart der sker noget nyt!

Redigeret af amandasmor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lidt om os:

Min mor er selvfølgelig lidt for overbeskyttende (som alle andre mødre), så jeg havde jo fortalt min kære mor, at jeg havde mødt kæresten i Lyngby Centeret... Men i dag ved hun godt, at dette bare ikke passer!

For i sommeren 2001 begyndte jeg nemlig at chatte med en fyr over nettet... Ikke kæreste-potentiale... Men jeg søgte lidt en ven i Lyngby, hvor min far boede/bor. Vi skrev meget sammen og snakkede også sammen engang imellem.

Kan især huske en episode utrolig godt... Min mor (gør stadig) og jeg boede dengang i Haslev. Det var sommerferie fra skolen, så jeg tilbragte mange af mine dage sammen med min veninde. Den daværende ven og hans venner havde besluttet sig for at tage på druktur til Marienlyst. De havde tænkt, at nu ville de lige lave lidt gas med mig... De havde stoppet bilen før en afkørsel til Haslev (som ligger på vej til Marienlyst), hvor han derefter ringede op til mig.

De ville komme forbi og sige hej... Problemet var, at jeg aldrig havde mødt ham før... Så mit hjerte hoppede lige en ekstra gang!

Vi begyndte vidst at få noget for hinanden løbende... Ulempen ved drengevenner, har jeg fundet ud af.

Sommeren 2002 begyndte jeg så småt at flytte ind i hans lille lejlighed (trods min unge alder på 17 år og 11 måneder)! Han kunne ikke håndtere den lange transporttid frem og tilbage, så vi måtte tage springet ret hurtigt.

I dag har vi en dejlig datter på 4½ år, en forlovelsesring på fingeren og bor i et rækkehus, så springet var måske ikke helt tåbeligt trods alt!

0

Del dette indlæg

Feststedet:

Ved hjælp af Festklar.dk har vi fundet frem til dette sted... Jeg blev vist rundt uden kæresten og blev nærmest solgt med det samme! Vi har booket Den Røde Sal til kl. 17.30, hvor vi starter med velkomstdrink evt. ude i haven.

Jeg havde tænkt mig at have runde borde, men må nok hellere drøfte det med kæresten inden beslutningen!

Her får I først et par billeder af indgang og garderobe...

post-44056-1283377277.jpg

post-44056-1283377440.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken:

Så blev Gladsaxe kirke også booket... Vi kommer til at invitere venner og bekendte til kl. 14.30 på selve dagen.

Lidt god tid mellem kirke og feststed må man jo godt ha'!

I får lige et billede af kirken med på vejen...

post-44056-1283496191.jpg

Redigeret af amandasmor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæresten på knæ:

Som jeg tidligere har nævnt et eller andet sted herinde på BK, ville kæresten fri til mig inden vores bryllup skulle stå... Det har mer' eller mindre bare været aftalt spil for vores vedkommende, så der har ikke rigtig været noget frieri mellem os!

Men i lørdags tog han sgu røven på mig... Han kom hjem lørdag aften kl. lidt over 22 efter en fodboldtur i Parken (det skal lige siges, at han selvfølgelig var fuld) og ævlede noget om, at han hellere måtte holde det, han havde lovet.

Jeg blev lidt forvirret, men fattede straks mistanke, da han faldt på knæ... Han stak en lille, orange blomst i hånden på mig og spurgte så, om jeg ville giftes med ham.

post-44056-1284406108.jpg

Svaret var naturligvis ja! Lidt dumt at planlægge bryllup, hvis man så risikerer at sige nej til sådan et frieri...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fotografen:

Nu faldt vi over en fotograf (TBang.dk), som tilfældigvis også er ven med min bedste veninde... Vi havde søgt på forskellige hjemmesider, men de lå måske lidt for høje i pris. Pludselig fandt vi hans hjemmeside og hans navn lød bekendt... Lidt for bekendt... Ham kendte jeg sgu da!

Han skulle ha' 5.000 kr. for et 10-12 timers arrangement, så det er da til at overkomme... Derudover fik jeg en time gratis (som ven), så vi kom op på kl. 00.00.

post-44056-1288125675.jpg

Man har mulighed for at få takkekort, fotoalbum, lærredsbilleder m.m., hvis man ønsker det! Helt klart en mulighed, vi skal benytte.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer