Guest silver

nylonstrømper ?

35 indlæg i dette emne

Nu er det min tur til et godt råd.

Er kommet til at tænke på, om man skal have nylonstrømper på under kjolen eller om man skal have bare ben (skal giftes 21. august), hvad skal I ?

Måske nogle gode råd fra dem der allerede er blevet gift !!

Mærkelige ting man pludselig kan bekymre sig over...

Knus Silver

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.... :loveboard:

Jeg bestemte mig først for selvsiddende strømper, men så tænkte jeg, at det ville være noget værre noget, hvis de begyndte at glide ned... :ph34r: så jeg har selv besluttet mig for bare ben...ingen kan alligevel se det under kjolen..og strømpebånd kan man jo sagtens ha på alligevel...vi skal først giftes 2. juli næste år, men jeg kan li at planlægge i god tid... :heppe:

Hilsen Demeter

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt strømper, som jeg også skal have på af flere årsager. Dels er der på corgasen (øh det er vist ikke rigtigt) hofteholdere, og dels skulle et skørt krasse på benene. Det siges også at hvis man har tendens til varme og hævede ben, som jeg har, skulle nylonstrømper hjælpe på det.

Det minder mig lige om at jeg må hellere prøve om de passer.

0

Del dette indlæg

Jeg skal klart have strømper på, men ved endnu ikke om de skal være selvsiddende eller alm.

Hvis jeg har bare tæer i skoene, tror jeg ikke de bliver behagelige at have på!! Jeg går aldrig med hæl på skoen, og jeg er bange for at de gnaver for meget uden strømpen til at tage lidt af med.

Desuden er min kæreste vild med nylonstrømper. :loveboard:

Ja, altså på mig, ikke på ham selv. :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Desuden er min kæreste vild med nylonstrømper. 

Ja, altså på mig, ikke på ham selv. 

LOOOOOOL :respekt::):lol:

He, he.... Jeg skal have nylonstrømper på, da de forhindrer at ens ben klistrer, hvis man sveder...

Desuden vil jeg lige tillade mig at sige, at jeg synes man (jeg) føler sig (mig) rigtig dejlig og feminin, hvis man (jeg) har et par rigtig flotte kvalitets nylonstrømper på...

:loveboard: fra Christina

Redigeret af ckr
0

Del dette indlæg

Desuden vil jeg lige tillade mig at sige, at jeg synes man (jeg) føler sig (mig) rigtig dejlig og feminin, hvis man (jeg) har et par rigtig flotte kvalitets nylonstrømper på...

Jeg er helt enig!

Igen vil jeg tørre den af på min kæreste ;) for han synes jeg går aaaaalt for lidt i nylonstrømper, og hvis jeg ikke skulle tage noget pænt på for ham til brylluppet, hvornår skulle jeg så?? :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg tilslutter mig koret der skal have nylonstrømper på, dels for at lårene ikke "klistre" sammen hvis man sveder i løbet af aftenen, jeg syntes det lige giver prikken over iét, og jeg hør til dem der ikke kan have sko på en hel dag uden af føderne hæver i løbet af aftenen, og så er jeg bange for at skoene skal give mærker..

Knus fra Heidi :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer også nylonstrømper, pga. varmen, ens fødder hæver ikke på samme måde, i nylonstrømper!

Hvis jeg tager dem på, bliver det helt sikkert selvsiddende, så slipper man for det bøvl der er med at få dem op og ned når man skal på toilet, jeg river altid for hårdt i mine. Jeg har prøvet selvsiddende strømper før og de bliver altså siddednde skulle jeg hilse og sige!

Men jeg har lige en nyt spørgsmål!

Hvad farve strømper skal man tage på? Hvid, "hudfarvet eller hvad? Det ved jeg nemlig ikke helt!

Knus Maria

0

Del dette indlæg

Hej Maria,

traditionelt har man vist hvide strømper på, men det kommer vel også lidt an på din kjole - er den så lang, at man alligevel ikke kan se dem? For så er det jo ligemeget. ;)

Nu er min kjole jo blålig, så jeg tror jeg vil vælge hudfarvede eller mat-hvide.

0

Del dette indlæg

Jeg skal også giftes den 21. august, og jeg skal helt bestemt ikke have nogle former for strømper på. Jeg har købt sandaler, så jeg synes ikke lige strømper passer til. OG så skal jeg heller ikke have skørt på, så jeg vil heller ikke får problem med at det kradser.

KH

Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej MariaMen jeg har lige en nyt spørgsmål!

Hvad farve strømper skal man tage på? Hvid, "hudfarvet eller hvad? Det ved jeg nemlig ikke helt!

Knus Maria

Hej Maria

De strømper jeg har købt er fra wolford og har en farve der hedder marmor. Der er en meget lys hudfarve.

Jeg har valgt at købe nogle relativ dyre dels fordi jeg skal have dem til hofteholdere (er allergisk over for cilicone) og det er der ikke så mange mærker der laver og dels fordi jeg synes at blonderne er meget pænere på de lidt dyrere end de billigere. Jeg skal nok få brugt strømperne bagefter, wolfords holder rigtigt godt og længe.

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg skal have selvsiddende på. Har købt undertøj med hofteholder.

Har også problemer med at ben og fødder hæver. Så hvis de også kan hjælpe lidt på det.

Skulle det blive for varmt, kan man jo altid tage dem af senere på dagen eller omvendt tage dem med hvis det bliver køligt i løbet af aftnen.

Knus

Helle

0

Del dette indlæg

De strømper jeg har købt er fra wolford og har en farve der hedder marmor. Der er en meget lys hudfarve.

Hvor kan man købe strømper af det mærke? Jeg har meget hård hud på fødderne, og har det problem at jeg altid river strømperne i stykker nrå jeg tager dem på. ;) Så jeg vil gerne have noget ordentligt, der også ser pænt ud... :loveboard:
0

Del dette indlæg

Jeg skal have selvsiddende på. Men jeg har engang fået afvide, at i kirken i gamle dage, skulle man have strømpebukser på, for at vise ens uskyld. :respekt:

Men hvis man er bange for at benene klistrer, så bare ha lidt pudder med og lige smøre på lamse bamse benene.. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wolford kan købes mange steder. Magasin, Estetiqe, wolfords egne butikker, måske størrere tøjbutikker fører wolford. Det skulle ikke være svært at finde dem.

Ellers kan jeg også anbefale orebu og hudson. Wolford og orebu ligger på ca. 200kr for et par og hudson er lidt billigere.

klik her på wolfords hjemmeside og du kan se deres egne butikker.

0

Del dette indlæg

Jeg skal have hvide selvsiddende på, jeg har ikke engang tænkt på at man kunne lade være. Synes ligesom bare at det høre sig til og så vil jeg helst ikke vise strømpebånd uden ;)

Henriette

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg skal også have selvsiddende strømper på.

Jeg vil lige dele et godt råd jeg fik, da jeg var ude og købe undertøj.......

Man skal huske at tage det hele på inden man tager trusserne på, altså skal de på til sidst........

ellers går der ged i det hele når man skal på toilettet, trusser op og ned........ :heppe:

Håber, I kan bruge rådet..

Knus xenia

HOV.....kom lige i tanke om at mine strømpeholdere sidder fast på corsagen, derfra rådet......

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer