Guest silver

nylonstrømper ?

35 indlæg i dette emne

Hej...

Tænkte ikke lige på, at skørtet kradser, men da jeg ikke skal have skørt på (der er et glat satinunderskørt på min kjole) så er det jo ikke nødvendigt for min del..

Det er rigtigt, at det er romantisk og smukt med strømper...især hvis de har en fin blonde...men tror nu alligevel, at jeg hopper over... ;)

Kram

Demeter

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen!

JEg har også hørt fra en god veninde at lidt tlacum i skoen, skulle hjælpe på de hævede fødder og hjælpe til at skoen ikke gnaver!

Jeg tror jeg tager selvsiddende strømper på. i en ller anden dskret farve. Mine ben er brune og pæne, så det er kun pga. af skoene!

Knus

Maria

0

Del dette indlæg

Bare et godt råd:

Vælger i at tage nylonstrømper på - så lad det endelig være selvsiddende eller med strømpeholder - hvis i vælger en stømpebuks, så bliver det et mere indviklet projekt at skulle på toilet i løbet af aftenen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er både fordele og ulemper ved begge - men jeg vælger klart at have selvsiddende på! (Alle fordelene er nævnt MANGE gange!)

Der er lige en faktor mere ved at :respekt: UDEN:

Hvis din sko har en "ikke-naturlig" bund, såsom kunststof (hvilket RIGTIG mange har), så kan det gøre meget ondt at have bare fødder i dem - den gnidning der opstår føles simpelthen som om det brænder! :loveboard:

Bare lige en ting, som vidst ikke er blevet nævnt her.... ;)

Carina

0

Del dette indlæg

Hej tøzer

Havde selv hofteholder med dertilhørende strømper - vil bare lige nævne til jer, som skal have underskørt på - de kradser som ind i h...... I tror det er løgn. Prøv at forestille jer at skulle sidde på det skørt hele dagen og noget af natten, det var næsten ikke til at holde ude.

At min mand :hearts: synes, at det var ret sjovt, så hurtigt jeg kunne komme af tøjet, da dagen var færdig, er noget helt andet :loveboard:

KH

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg skal også have selvsiddende strømper på. Jeg har købt de samme som Skousen også i marmor. Jeg fik at vide at marmorfarven var in som bryllupsstrømpe, og at den får benene til at se "varme" ud i modsætning til f.eks. hvide strømper.

Jeg tror at det vil blive ubehageligt ikke at have strømper på både pga. varmen og nye sko der kan komme til at klemme. Desuden synes jeg også at selvsiddende strømper er prikken over i'et til at man bliver maks lækker.

Knus Anome :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg havde selvsiddende strømper på og det var jeg glad for. For så klistre lårene ikke og fødderne havde det glimrende, selvom jeg ikke er vant til at gå med høje hæle.

Der var en, der spurgte om farven. Jeg havde hudfarvet på og det råd fik jeg, da jeg var inde og købe BH samtidig. Det er faktisk ikke særligt smart og in, at købe strømper og BH mere, som er hvidt. Hudfarvet går også bedre til BH, da det skjuler det under kjolen. En hvid, vil man kunne se omridset af.

Jeg gjorde, som jeg blev rådført til og det var bare kanon.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer