Sidsel R

Acryl negle vs Gele negle

29 indlæg i dette emne

Har lige en af mine favoritter her, dog på model. Glitter pulver et blandes i enten gele eller acryl.

Nøj hvor er det flot... hvor har du fundet de billeder henne?

hvor får du egentlig lavet dine negle henne og hvad giver du?

hun hedder søs og holder til i beder syd for Århus. Hun er fantastisk dygtig og kreativ hvis man trænger til noget anderledes. Har aldrig haft problemer med at de løsner sig, falder af (jo hvis jeg banken fingeren hårdt mod noget) eller er tykke. Og har skiftet mellem gele og acryl.

Priserne er rimelige, ved hun har brude/fest negle til omkring 500 kr og om det skal være hvide tipper eller blå er vel samme pris.

Hun er tit ret booket så få en tid i god tid.

okay... det lyder jo meget godt.. :) har hun en hjemmeside måske?

:) Havde lige misset du havde skrevet.

Ja haandihaand.dk

Fedt slør, var jo lige nødt til at google det :denmarkflag: minder meget om det jeg havde i hvid, men giver lige lidt ekstra kant med det sorte og passer jo perfekt til kjolen :)

Det er bare helt iorden... :17:

tak for hjemmesiden det vil jeg lige kigge nærmere på...

ja jeg synes også det er et rigtig flot slør og samtidigt passer til kjolen... min frygt er bare at der bliver for meget med endnu en sort kant.. :S :)

Er jo svært at sige, kan jo godt være det bliver for meget. Kjolen er jo med mange detaljer i sig selv. Har du ikke mulighed for at prøve det til kjolen inden du køber det??

Kan det passe jeg har set det ved Unique brudekjoler ved Hammel/ sabro ? Mener der var en lign med på bryllupsmesse på nilles kro i januar

det kunne være fedt hvis der var for det jeg har set er helt fra USA så der sender man ikke lige tilbage hvis det er.. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke, om du kan bruge en ekstra tilkendegivelse vedr negle, men jeg kan i hvert fald lige nævne at jeg personligt foretrækker gelenegle med et touch af akryl, da jeg synes, de holder længere og bedre end bare gele eller akrylnegle. Dog skal du være opmærksom på, at gelenegle kan blive lettere gullige, hvis du tager meget sol eller hvis du ryger en del - og det vil selvfølgelig ikke se så godt ud. Men faktisk kan en gele med et lille lag akryl oven på give en fantastisk negl - den har alle de bedste egenskaber fra begge materialer.. Det har jeg givet ca 580 kr for..

Det er altid godt med ekstra erfaringer... jeg kan høre på det hele at gele skal det ikke være.. (jeg er ryger) men ud over det må tiden lige vise hvad det bliver til.. :)

0

Del dette indlæg

Hvis du skal have lavet super fede og kunsteriske negle, så tag til Mejane i århus ( www.mejane.dk) Super dygtig, har været med i DM flere gange.

Der er også Leila i Vejle ( Care for style) hun har flere gang vundet DM i Gele negle.

0

Del dette indlæg

jeg er meget i tvivl om hvilken slags kunstige negle jeg skal vælge...

jeg mener at have hørt at man ikke selv kan tage den ene af slagsen af selv... men hvilken er det?

jeg har før haft kunstige negle men kan ikke huske hvad det var for nogen, men den kunne jeg få af med acetone... hvad for nogen af dem er det så?

er der nogen der kan hjælpe lidt med at få afklaret?

og hvad vil i anbefale og hvorfor?

- Sidsel

Gelé opløses ikke i acetone, men derimod acryl gør.

jeg vil ikke anbefale at man "piller" dem af, da du kan skade din rigtige negl :bearhug:

om man skal vælge det ene eller andet afhænger af ens egne negle og hvordan man gerne vil have at de skal se ud.

Min erfaring er at både gelé og acryl holder lige godt - i hvert fald på mine :)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer