anette.kjar

Hvad skal mor ha' af blomst?

11 indlæg i dette emne

Ja mit spørgsmål går simpelthen ud på hvad skal min mor ha' af blomst når hun skal føre mig op?? :thumbsupsmileyanim: Hvis det havde været min far skulle han havde haft en knaphuls blomst, men det kan min mor jo ikke få ;) Jeg havde tænkt på en broche af blomster, men hvad nu hvis hun har en kjole på, hvor man ikke kan/må stikke en sikkerhedsnål igennem!! :respekt: Så tænkte jeg på en blomst af en slags til hendes håndled, men syntes selv den måske vil irretere...... Kan man evt give hende en lille buket, som mine brudepiger skal have eller vil det se dumt ud, når jeg går med en stor brudebuket?? Hjælp mig lige lidt piger..... især jer der har haft jeres mor til at føre jer op..... kom gerne med nogle gode foreslag ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det svært at rådgive dig, når man ikke kender jer, men hvad med en blomst i håret? Altså det ville nok ikke være min mor, men kan sagtens forestille mig mødre hvor det ville være pænt.

Synes to buketter bliver for meget...

Redigeret af Nadds8677
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En blomst i håret på min mor vil se helt forkert ud :respekt: Måske jeg skulle spørge hende hvad hun skal have på og om der må sidde en lille knappenål i hendes tøj, for så hælder jeg nok også selv mest til en lille brystbuket :thumbsupsmileyanim: Kan godt se det vil se forkert ud, hvis hun også går med en buket ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes slet ikke hun behøver nogen blomst, men måske en blomst i håret ville være flot

Enig! Synes heller ikke der er nogen grund til blomst...

Det kan godt være, at i ikke syntes hun skal have nogen blomst, men det er normalt, at den der føre bruden op har en knaphuls blomst, i samme stil som brudebuketten ;) Fordi det er min mor og ikke min far ..... så syntes jeg altså ikke, at jeg vil undlade at hun får en eller anden form for blomst ;)

0

Del dette indlæg

Min mor blev for mange år siden ført op af sin mor, og hun havde ingen blomst/blomster.

Og ud fra billederne fra dengang, kan jeg ikke forstille mig at der skulle hvae været andre blomster end min mors brudebukt, det ville hva e set helt forkert ud.

Så jeg vil sige ingen blomster.

0

Del dette indlæg

Min mor blev for mange år siden ført op af sin mor, og hun havde ingen blomst/blomster.

Og ud fra billederne fra dengang, kan jeg ikke forstille mig at der skulle hvae været andre blomster end min mors brudebukt, det ville hva e set helt forkert ud.

Så jeg vil sige ingen blomster.

Jeg er også gået bort fra at hun skal have en buket.... det vil se forkert ud ;) Men hun skal helt bestemt have en brystbuket eller en blomst om håndleddet og jeg tror jeg vil lade hende selv vælge ;) Men tak for alle svarene ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer