vivsen

Oktober Bryllup

8 indlæg i dette emne

Hejsa tøzzer.

Vi kan ikke helt blive enig om, om vi skal holde vores bryllup i oktober som vi har snakket om eller om vi skal trage en anden månede. Fordi hvis vi kigger på vejeret her i sep det har jo været regn og blæst 24, 7.

Men hvad gør i andre som skal holde bryllup i sep oktober. jeg tænker også bare elsker alle de dejlige farver som der er i efteråret, men på den anden side er det også træst hvis det blæser og regner.

hvad har i gjordt jer af overvejelser af et efterårs bryllup.

knus her fra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi tager vejret som det kommer.. Vi skulle have været gift den 15 maj i år og der stod det ned i stænger, så vejret kan man ikke regne med.. (vi udskød det i januar i år)

Desværre er det lige præcis den ene ting, som man på ingen måde kan styre. Så mit råd er at finde den dato, I gerne vil have, og så tage forholdsregler, hvis I har planer om udendørsaktiviteter, hvad enten det er vielsen, fotografering, reception etc.

Mange hilsner fra en brud, der heldigvis ikke druknede i regnmængderne den 15. maj

0

Del dette indlæg

vi skal giftes næste år i september vi vil også gerne have taget ude billeder så vi håber det bliver godt vejr hvis ikke må vi tage dem i kirken jeg har en venninde der fik taget billeder i kirken de blev kanon gode men håber på godt vejr ellers høre jeres fotograf om hvis det bliver dårlig vejr om han har et atalie :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg havde det sådan lidt, ligemeget hvornår man planlægger det kan man risikere dårligt vejr. Normalt plejer vi have en god maj, men i år var den dårlig. Så jeg skal giftes i oktober. Har købt mig en paraply og planlagt hvor vi skal have taget billeder hvis vejret er dårligt. Så har en backup plan, men ellers krydser jeg bare fingre for at vi kan få taget billeder ude

0

Del dette indlæg

Vi håber på ok vejr 10.10.10 men som andre skriver, så kan ingen spå om vejret og det kan lige så godt være dårligt i juli som i oktober.

Der er selvfølgelig større sandsynlighed for dårligt vejr i oktober end juli, men samtidig er gæster mv. som regel bedre til at klæde sig på efter vejret i oktober end juli.

Jeg tænker vi skal have to foto-lokationer. En indendørs og en udendørs.

Mit største problem på dagen bliver turen fra forsamlingshuset til kirken. Der er ca. 500 meter og det kan jo klares på 5 minutter. Men hvis det er pis-øs-regnvejr og stormvejr er det nok ikke særlig sjovt i stor kjole, stilletter, fint hår osv. lige inden jeg skal i kirken og være super-duper smuk.

Men at komme ind i en lille bil med kæmpe kjole tager nok længere tid end at gå? Og kjolen bliver sikkert mere beskidt af at blive stoppet ind i en halvvåd bil og skulle ud igen 500 meter oppe af vejen.

Så jeg krydser for godt vej mellem 12 og 14 og så igen mellem 17 og 19 hvor vi skal fotograferes. Derimellem må det være som det har lyst :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer