Sidsel R

Dekorering af sterinlys?

6 posts in this topic

Hej søde Zilla'er

Jeg har nu købt nogle rigtig fine bloklys til vores borddekorationer, jeg synes dog at det er en lille smule kedelige når de "bare" er ensfarvede. Jeg overvejede derfor om man kunne gøre et eller andet dekorativt med dem for at gøre dem lidt mere spændende.

Jeg har set sådan noget vokspen til at tegne på stearinlys med i panduros katalog og overvejede at de kunne bruges til et eller andet fint mønster eller sådan noget... men er der nogen der ved om man kan få nogle skabeloner til evt at hjælpe med at gøre mønstret nogenlunde ens på alle lys? Jeg er især vild med mønsteret på det bagerste mørkerøde lys til højre af de tre lys der står sammen på et billede i kataloget på side 33, men jeg er ikke sikker på at jeg i frihånd kan lave det lige så flot og oven i det er jeg bange for at de "glimtesten" der er på ikke er fantastiske smarte at have siddende på et brændende lys..

så er der nogen der kan hjælpe mig og evt komme med gode råd? og råd om hvor man måske kan få fat i sådan noget tegne voks billigere end i panduro?

link til kataloget fra Panduro lyset jeg er inspireret af er på side 33 også.

http://www.minreklame.dk/Panduro_Hobby

Håber nogen kan hjælpe mig..

- Sidsel

0

Annonce ♥

Kan du ikke lave en skabelon af papir?

0

Kan du ikke lave en skabelon af papir?

Jeg har overvejet det men er lidt bange for at det hele så bliver tværet ud når jeg så forsøger at fjerne papiret...

0

er der slet ikke nogen af jer kreative sjæle der har erfaring med sådan noget?

0

Annonce ♥

Min svigerinde har arbejdet i Panduro hobby. Jeg kan lige forhøre mig og hun kender dette produkt.

Jeg tænker, at du ganske rigtig kan bruge en skabelon, men istedet for at male direkte med voksfarven måske forsigtigt kan prikke figuren igennem papiret og derved får du et prikmønstre på lyset som du derefter følger rundt og dækker med voksen.

-gav det mening?

0

Min svigerinde har arbejdet i Panduro hobby. Jeg kan lige forhøre mig og hun kender dette produkt.

Jeg tænker, at du ganske rigtig kan bruge en skabelon, men istedet for at male direkte med voksfarven måske forsigtigt kan prikke figuren igennem papiret og derved får du et prikmønstre på lyset som du derefter følger rundt og dækker med voksen.

-gav det mening?

Det gav masser af mening.. :thumbsupsmileyanim: jeg har også overvejet den løsning for det andet tror jeg ikke bliver godt...

du må meget gerne høre din svigerinde om hun har gode råd.. :blush:

0