LoneL

Kunstige negle på bryllupsdagen

6 posts in this topic

Hej piger

jeg går luge nu og overvejer om jeg skal få lavet kunstige negle til på lørdag. Mine egne negle er ikke pæne pt, havde håbet de kunne holde men ja så knækker de.

Men hvad er jeres erfaringer med kunstige negle, skal man tage til en prof og give 500 kr eller kan man også få pæne negle med nogen fra f.eks Matas og i såfald hvilke???

Det skal siges at jeg kun meget meget få gange før har haft kunstige negle på så er bestemt ikke rutineret :-)

0

Annonce ♥

Jeg ville vælge at tage til en prof da dem man kan købe i matas osv let kan falde af hvis man lige rammer forkert og de ikke er limet ordentligt... jeg tror dine egne negle ville være pænere end at gå rundt med 9 kunstige og en alm fordi nr. 10 var faldet af... :)

0

Jeg satte Matas-negle på min veninde sidste år inden hendes bryllup, men vil klart anbefale at få negle lavet ved en rigtig negletekniker...

Personligt synes jeg de er pænest, og så er man lidt mere sikker på de holder - min veninde er sygeplejerske så valgte Matas-neglene, da hun skulle have dem af igen inden arbejde, så det er måske også at have i mente inden man bestemmer sig...

0

Annonce ♥

Jeg vil anbefale Acryl eller Gelé negle - det bruger jeg selv - og laver også på mig selv :)

Jeg blev uddannet negleteknikker, så jeg kunne lære at gøre det på mig selv, da jeg for det meste

skal have pæne negle, når jeg arbejder med hudpleje og makeup på andre

0

Jeg ville helt sikkert ikke købe dem fra Matas men også gå til en rigtig negletekniker og få lavet nogle smukke negle med smykker. Det er en stor dag, og man skal forkæle sig med den slags ting mindst én gang i livet – og kan der være en bedre lejlighed for det?

---------------------------

Filebænke køb her

interessant nybyggeri

slikautomat alle typer

Edited by dahlia
0