Sign in to follow this  
Followers 0
MunkVerner

Hvem skal med?

14 posts in this topic

Jeg sidder lige og tænker på hvem jeg skal tag med ud nå jeg skal prøve kjoler???? Jeg synes det kunne være smadder hyggeligt at have mine brudepiger, min mor og svigermor med, men er det ikke lidt mange? -og måske synes jeg også kjolen skal væe en overraskelse fo min mor og svigermor....er meget i tvivl...

Hvad gør i? -hvem tager i med?

0

Annonce ♥

Planen var at jeg skulle have min søster med og måske min mor. Men min søster havde lidt svært ved at finde tid, og især da jeg pludselig en dag havde bestemt mig for at jeg ville prøve kjoler dagen efter - og havde bestilit tid. Så det endte med at min mor kom med som den eneste. Og da jeg jo fandt min kjole der, så nåede søster aldrig at komme med - behøver jeg sige hun blev skuffet? ;) hehe

Men jeg synes man skal holde sig til at tage max to med. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg har inviteret min mor og min svigermor med. -Jeg har også lyst til at invitere to af mine barndomsveninder med, men jeg syntes også det bliver mange.

-især lige fordi min første brudekjoleprøvning er til et lagersalg, hvor der kun er 1 time til hver brud og to brude i butikken ad gangen. - men jeg kan jo finde kjolen der ... hmm.

Jeg syntes min mor og svigermor er vigtigst for mig (jeg elsker min svigermor :thumbsupsmileyanim: og selvfølgelig min mor).

Til min polterabend tror jeg så ikke de skal med, da den måske mere for forbeholdt veninderne, men jeg har endnu ikke besluttet mig.

0

Jeg har min mor med. Hun ville amputere vigtige lemmer på mig, hvis hun blev udelukket fra den oplevelse, og mener bestemt ikke kjolen skal være en overraskelse for hende :thumbsupsmileyanim: Den er så til gengæld vores hemmelighed og ingen andre får så meget som et hint...

0

Annonce ♥

Jeg er en af dem som havde mange med, det vil sige 3 veninder, min svigerinde og min mor, og jeg har ikke fortrudt et sekund, syntes det var rart med så mange input, og de var nu ikke uenige om hvad for en de bedst kunne lide. Yderligere var min mands to mostre med da jeg skulle hente kjolen, da han ikke har sin mor mere.. Vi havde også inviteret 90 med til vores bryllup så der var mange der blev overrasket....

0

Er jeg den eneste som synes det er vigtigt min far kommer med?

Vi har de sidste 10 år haft en aftale om, at den dag jeg skulle giftes var kjolen vores fælles projekt. Det betyder rigtig meget for ham og jeg vil gerne have han er en del af min store dag og ikke kun når vi skal op af kirkegulvet.

Min mor skal selvfølgelig også med, så det bliver en familie oplevelse med et par rørte forældre og forhåbentlig noget champagne.

Edited by NadiaBaré
0

Jeg skal have min mor og så vidt det kan arrangeres også mine to brudepiger. Jeg har ikke valgt min svigermor, fordi jeg synes, hun hører "for meget" til min kæreste, og er en del af dem, der skal overraskes. Da jeg ikke har min far og min mor og jeg er utroligt tætte, så er det min mor, der skal føre mig op, så derfor har det dobbelt betydning at hun skal med ud og kigge. Jeg synes, det er dejligt at have 3 personer med, der hver for sig er ret forskellige og derfor også kan komme med en masse input :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Min far ville slet ikke holde til sådan en shoppetur! Der er en tidsgrænse på 5 minutter per butik og max to på en dag, så det ville ikke gå :thumbsupsmileyanim: Så han bliver hjemme og kommer selvfølgelig til at se kjolen før de andre når den kommer på, men ellers ikke

0

Tja... Jeg var så alene ;) Til første tilretning havde jeg en veninde med og min mor var med inde og hente den. Jeg havde jo valgt det var den jeg ville ha, så andres mening var lidt ligegyldig og jeg er heller ikke rigtig selv til at shoppe igennem og laaaange butiksbesøg

0

Annonce ♥

Jeg skal afsted om 2 uger og glæder mig helt vildt. Jeg skal dele dagen med 3 af mine bedste veninder, de kender ikke hinanden, men tror det bliver hyggeligt alligevel. Jeg køber dog ikke min kjole den dag, for jeg VIL have min mor med en dag også. Så selvom jeg finder KJOLEN venter jeg på at min mor kan komme med - og så kan vi jo altid tage samme sted hen :thumbsupsmileyanim:

0

Min beslutning skulle træffes foroldsvis hurtig- men kunne ikke have forestillet mig t min mor ikke skulle med.. så min bedsteveninde og jeg tog fusen på hende og kidnappede hende uden hun vidste hvor eller hvad vi skulle, da kjolen blev købt inden inbydelserne blev sendt ud :thumbsupsmileyanim:

Siden har jeg prøvet den engang yderligere og der havde jeg min moster med som er som en søster for mig.. og næste gang skl min kære lillesøster med derud men så er der bestemt heller ikke flere der skal se mig før dagen :blush:

knus michelle

0