Jimmi og Ditte

Aflyst bryllup :(

49 posts in this topic

Annonce ♥

Neeeejjjj... Hvor er livet ondt en gang imellem... Håber du har en masse gode mennesker omkring dig, og brug dem.. Det hjælper.

Skulle du have en masse spørgsmål, så SKAL du tage fat i fyren og få ham til at svare.. ellers vil det blive ved med at køre i ring i hovedet hos dig. Jeg ved næsten hvordan du har det. Min ex snakkede 14 dage før han skred om hvordan vi skulle bo på båden når vi blev gamle... og puf så var det skib sejlet. Han blev sat ovre hos min veninde og blev tvunget til at svare på alle de sprøgsmål jeg havde. Efter en halv time bad jeg ham om at skride ud af mit liv...Jeg tvang mig selv til at smide ham ud af mine tanker... og idag er det sgu det næstbedste der er sket i mit liv.

2 mdr. fandt jeg ham jeg lige er blevet gift med.. så selvom du overhovedet ikke ved det eller kan se det.. så er der lys forude... langt væk. Vær stærk og brug, som skrevet, venner og familie.

Masser af :shopping: fra mig.

0

Yj mit hjerte bløder for dig. Hvor rædselsfuldt. Og selvom fornuften siger hellere nu end efter brylluppet, så er det alligevel en svær en at synke. Og at han så oven i købet også er en gemen tyv er da godt nok toppen.

Stort knus og husk at få spærret kontoen

Knus fra fru R

0

Annonce ♥

Nej, hvor trist.

Et er at han vælger at slutte forholdet, det kan vi andre jo ikke rigtig tage stilling til, men at han tømmer Jeres konto for de penge man formoder I har sparet sammen i fællesskab, dét er fandeme røvet.

Men at stå med en knust drøm, der kan jeg ikke finde på ord der kan trøste.

Jeg håber du kommer stærkere ud på den anden side og du en dag finder en ordentlig mand.

*knus*

0

Annonce ♥

:tunge: Nej hvor jeg fik et sug i maven da jeg læste din overskrift! Det er jo alles mareridt herinde, så det er simpelthen SÅ trist og uretfærdigt at det er overkommet dig :super: Jeg fældede en hel lille tårer da jeg læste dit indlæg.. ÆV ALTSÅ..!!

:shopping::huh::):):):):blush:

0

Jeg er bare så ked af det på dine vegne!!! Ved slet ikke rigtigt hvad jeg skal sige.. Jeg håber, du kommer godt om på den anden side af dette mareridt med hjælp fra dine nærmeste, og jeg håber, at du en dag kan takke dit forsyn for, at du ikke alligevel blev gift med ham, der jo åbenbart ikke var dig værdig. Stort :shopping:

0

Hej igen alle sammen....

Tusind tak for den kæmpe opbakning jeg har fået... Jeg er fuldstændig overvældende... Så hylede jeg ikke før, så gør jeg det i hvert fald nu, men på den goe måde...

Som nogen af jer nævnede, så har det helt sikker noget med han psykiske sygedom at gøre, selvom det selvfølgelig ikk beretter ham til at være en idiot, så er det om ikke andet en forklaring.

Jeg vil nu tage skeen i den anden hånd,og komme videre.. Jeg har en fantastisk masse gode venner og familie, der i en sådan grad har stillet op og bare er der 100% for mig og min lille søn... Så nu er mit hus reddet rent økonomisk og vi kan fortsætte vores liv...

Men igen tusind tak for søde ord og mange :shopping: Det varmer!

0

Annonce ♥

Åh gud nej!!! FUCK ham den lille lede satan!!

Hmm ja hva ska man sige...det lyder jo næsten helt hollywood-agtigt, mener det sådn noget man ikk tror ka ske i virkliheden!

du får li et :huh: også sku han :shopping:

På med den Eneste Ene og en masse klinex eller noget andet tøsehygge!

0

Annonce ♥

Jeg har bare lyst til at skrive svin til ham (beklager sproget, men det er han sqi!)!

Hvor er det dejligt at høre, at du har mennesker omkring dig, der kan hjælpe dig - hold fast i dem og lad dem hjælpe dig alt det de kan, så skal du nok komme ud på den anden side.

Edited by Melin79
0

Annonce ♥

Hold da kæft en spade!!!! Håber virkelig han inderst inde ærgrer sig rigtig meget!!!! Men godt du har nogle gode mennesker omkring dig, som kan passe på dig og hjælpe dig videre, for ingen fortjener da sådan en behandling!

Du får lige nogle af de gule...

:shopping::huh::):):)

0