Guest Julipar03

Design brudekjole erfaringer

15 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg har fundet en super fin kjole hos Jesper Høvring. Inden jeg går ind og taler med ham, kunne jeg godt tænke mig at vide om I har erfaringer med at sælge jeres kjole efter brylluppet.

Indtil nu har jeg været sikker på jeg ikke ville sælge den, men hvor skal man opbevare den? og det eneste jeg ville gemme den for, var hvis jeg fik en datter der skulle giftes, så kunne hun få noget stof fra kjolen.

Så lad os sige det koster 20.000 at få lavet en kjole hos Jesper Høvring og jeg kan sælge den for bare 10.000kr? synes jeg jo jeg ville lave en okay aftale.

Håber I kan hjælpe?

På forhånd tak.

VH

Julipar

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror det er meget svært at sælge en brugt kjole for idag kan man købe en helt ny kjole i kina for næsten ingen penge og i danmark er der tit udsalg. Jeg ville ikke give 10.000 for en brugt kjole når jeg kan købe en ny kjole for under ½ delen. Når jeg ser kjoler der koster over 2000 kr syntes jeg der går rigtig lang tid inden den bliver solgt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey GitteGeo,

Jeg undersøger lidt via trendsale hvor jeg kan se 11 Jesper høvring kjoler, måske de vil dele lidt erfaring.

lad os sige man så får 40% tilbage så er det stadig 8.000 kr så ville kjolen "kun" koste 12.000kr det synes jeg bliver en okay pris.

Søren&Anette: Er det så danske designer kjoler eller er det fra fx House of Brides?

Venlig hilsen

Julipar.

Redigeret af Julipar03
0

Del dette indlæg

Jeg har selv valgt en Jesper Høvring fra helt ny, og jeg tror, at man som udgangspunkt skal indstille sig på, at kjolen koster det den koster - og ikke regne med, at man får den solgt videre. Designer eller ej. Og hvis man får den solgt er det bare en ekstra bonus :)

Med kærlig hilsen

MilleMy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis kjolen lige var det jeg søgte, ville jeg nok godt give ca. 8.000,- for en brugt kjole til 20.000,- Men den skulle også ramme plet! Men den skulle altså være meget speciel og ikke noget jeg kan få lignende andre steder til en meget billigere pris. Jeg ville i hvert fald ikke betale den ekstra pris pga mærket/designeren, men for et helt specielt og lækkert look (hvilket nogle designere jo har, men altså ikke alle).

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Jeg købte min kjole brugt - og jeg ville ikke give mere end max 3.500 kr. for en brugt kjole.

Jeg fandt en pronovias til 2.250 kr.

Jeg tror altså også man skal finde det helt rigtige køber, som har kigget på PRÆCIS den samme kjole, og samme størrelse, for at få 10.000 kr. for en brugt kjole - også selv om den har kostet 20.000 kr.

Dem der kigger efter brugt kjole, har jo som oftest ikke tænkt sig at give 10.000 kr. for en kjole.

Så jeg tror også jeg ville sige, at kjolen koster det den koster - og hvis jeg så fik den solgt var det bare en ekstra bonus efter brylluppet.

:)

Redigeret af marianne1973
0

Del dette indlæg

Jeg har kigget på en Marianne Carøe kjole, der koster ca. 14500 og synes det var ret meget at give for en kjole, men da hun sagde at den også ville være rigtig flot kortere og at den sagtens kunne farves fordi det er silke, tænkte jeg, at man kan få en super fed brudekjole og bagefter få en klippet kortere og få en fed fest/gallakjole :)

Bare til overvejning, hvis du ikke tror du nødvendigvis vil sælge :)

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte min skønne silkekjole fra Elefteria, der havde kostet kr. 12.000,- til kr. 2000,- Det er de bedste penge jeg overhovedet brugte ifm brylluppet....

Man kan vist ikke regne med at "score kassen" på sin brugte kjole i dag - specielt ikke når efterligninger kan laves til "ingen penge" ude i Østen. Og ja - så ved jeg godt at der ikke er designer-label i nakken..... meeeen altså - kr. 20.000 er mange penge.....

Glæder mig dog alligevel meget til at se resultatet af dit besøg hos Jesper H.

God weekend.

Hilsner

Connie

0

Del dette indlæg

Jeg har kigget på en Marianne Carøe kjole, der koster ca. 14500 og synes det var ret meget at give for en kjole, men da hun sagde at den også ville være rigtig flot kortere og at den sagtens kunne farves fordi det er silke, tænkte jeg, at man kan få en super fed brudekjole og bagefter få en klippet kortere og få en fed fest/gallakjole :)

Bare til overvejning, hvis du ikke tror du nødvendigvis vil sælge :)

Jeg blev gift i en smuk Marianne Carøe kjole. Jeg overvejer også at få den lagt op og farvet, hvis den rette lejlighed byder sig. Jeg er nu ikke helt sikker på, om jeg kan nænne det, når det kommer til stykket. Men jeg kunne i hvert fald aldrig finde på at sælge den...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer