Guest mailand

En kanon idé!!

11 indlæg i dette emne

HEj Hej!

Ville bare lige fortælle om en kanon idé jeg har fået! Så kan i jo fortælle mig, hvis det er for meget!

Jeg er ikke rigtig overhovedet en kjole-pige. Jeg er lidt af en Tom-boy.

Men jeg har fundet en rigtig flot/traditionel brudekjole jeg skal have på på dagen!

Jeg skal også holde tale for min kommende mand!

Jeg ved ikke rigtig hvornår jeg skal afsløre min "hemmelighed" (er ikke gravid), enten i slutningen af talen, eller hvis folk vil se strømpebånd!

Jeg tager ikke strømpebånd på!

Tilgengæld tager jeg et par røde boksershorts, dem til piger, på!

På et eller andet tidspunkt rejser jeg mig så op, løfter op i kjolen. Foran på shorts'ne står der "ALLAN", det hedder han jo! Jeg vender mig om og bag på står der"YOUR ASS IS MINE!!"

Synes selv det er ret sjovt! HVorfor er det kune mænderne, der må vise deres sjove underbukser frem!

:mellow:

Har i også planlagt lidt fis, og hvorfor noget???

Knus

Maria :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:mellow:

KANON ide! Jeg kunne også godt finde på at stjæle din ide - og så bare tage shortsene på lige inden, for jeg skal bestemt også have det lækre lingeri på... Er nemlig lige modsat en tom-boy! ;)

Men jeg eeelsker ideen - så hvor får du fat i de shorts og hvor får du dem trykt? (Hvis vi da må stjæle din ide!) :loveboard:

Carina

0

Del dette indlæg

Hej med dig..

Sikke dog en fantastisk ide.... det skal nok få tårerne frem...når de alle hulker af grin :respekt:

Jeg synes, at det er en god ide at gøre noget helt utraditionelt...det er de utraditionelle ting, som folk virkelig husker på...og fortæller videre...

Så :loveboard:

Glæder mig til at høre om reaktionen på det..

Knus

Demeter

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer