kpk

Bordplan

13 indlæg i dette emne

Vi skal velsignes i kirke til næste år, mit problem er at min svigermor og jeg ikke er særlig god venner mere. Hun har gjort flere ting som viser at hun ikke mener at jeg er en del af hendes familie. Hvad gør jeg med bordplanen? Jeg har ikke lyst til at sidde ved samme bord som hende..... Nogle gode forslag?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den model har vi faktisk også på det kraftigeste overvejet.. Da jeg egnetlig synes en hel aften i forældrenes skød ikke blir den bedste fest- ikke at vi ikke har et godt forhold til nogle af siderne- men venner er nu engng fmilien man selv vælger- men det er stadigvæk på overvejelses stadiet- lidt svært at bryde med traditionen - men mener man må være ærlig mod sig selv og det er jo vores fest.. men det skal lige overvejes..

Så mit råd er at I må mærke efter hvad der er vigtigst for jer- for det lyder jo til at hun allerede har valgt :)

Knus Michelle

0

Del dette indlæg

I kan også vælge en løsning hvor enten I rokerer eller nogle af gæsterne rokerer. Det kan man gøre eller to gange i løbet af en middag og I kan jo sagtens lave sådanne rokader så du på intet tidspunkt kommer til at sidde tæt på din svigermor. Derved undgår man også diskussionen med andre familiemedlemmer som måske forventer at sidde ved siden af jer. Ikke at jeg tror at nogle af jer er bange for at gøre det anderledes og tage diskussionen:lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super emne...

Vi er selv meget i vildrede, da jeg ikke ønsker at sidde til bords med min mor.

Vi er også begyndt at overveje at sætte os sammen med de nærmeste venner,og så sætte

familien sammen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er synd for dig :/

Hvad siger din mand til det hele? Ved han godt, hvordan du har det med hans mor? Og hvordan ville han have det med en utraditionel bordplan? Men jeg synes i hvert fald sagtens, at I kan nuppe den løsning med at sætte jer sammen med venner. I sidste ende er det jeres bryllup, og I skal gøre, som I vil :thumbsupsmileyanim: Det vigtigste er i hvert fald, at du kan glæde dig til jeres fest, uden at du skal gå og bekymre dig.

0

Del dette indlæg

Det er synd for dig :/

Hvad siger din mand til det hele? Ved han godt, hvordan du har det med hans mor? Og hvordan ville han have det med en utraditionel bordplan? Men jeg synes i hvert fald sagtens, at I kan nuppe den løsning med at sætte jer sammen med venner. I sidste ende er det jeres bryllup, og I skal gøre, som I vil :thumbsupsmileyanim: Det vigtigste er i hvert fald, at du kan glæde dig til jeres fest, uden at du skal gå og bekymre dig.

Han ved det godt, det har stået på i et par år nu. Han er helt med på en utraditionel bordplan, som du skriver, det er vores fest og vi skal ikke side på nåle under hele middagen.

Min egen mor er helt med på ideen og det er ok med hende at hun ikke sidder sammen med mig (har ingen far). Min mand har så tilgengæld mor, far, stedmor og stedfar så vi er ude i noget utraditionelt med den fordeling

0

Del dette indlæg

Vi har lidt samme problem - hverken min kæreste eller jeg orker næsten at sidde ved samme bord som min kommende svigerfar, og vi havde også overvejet at lave familieborde i stedet. MEN, jeg vil faktisk rigtig gerne sidde med mine forældre ved bordet, og jeg ved, at det vil betyde meget for dem.

Men jeg synes ikke, man kan vælge, at mine forældre sidder med ved bordet, når det andet forældrepar sidder et andet sted. Min kæreste synes godt, vi kan gøre det, men jeg er bange for, at det vil skabe unødige konflikter.

What to do?!?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lidt samme problem - hverken min kæreste eller jeg orker næsten at sidde ved samme bord som min kommende svigerfar, og vi havde også overvejet at lave familieborde i stedet. MEN, jeg vil faktisk rigtig gerne sidde med mine forældre ved bordet, og jeg ved, at det vil betyde meget for dem.

Men jeg synes ikke, man kan vælge, at mine forældre sidder med ved bordet, når det andet forældrepar sidder et andet sted. Min kæreste synes godt, vi kan gøre det, men jeg er bange for, at det vil skabe unødige konflikter.

What to do?!?

Ja den er svær, jeg kan godt forstå jer begge. Jeg vil også gerne sidde sammen med min mor men det kommer helt sikkert til at give dårlig stemming hvis min svigermor ikke sidder der. Hvad hvis du taler med dine forældre og forklarer dem problemet?

Jeg har lidt den samme holdning som din kærste, det er jeres fest og det skal være sådan som I ønsker det. Men det bliver heller ikke sjovt hvis svigerfar sidder hele aftenen og er sur.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer