Guest Mrsmaskinmester

Allan & Ann Kathrine 13.08.11

86 indlæg i dette emne

VELKOMMEN TIL VORES BRYLLUPSPLANLÆGNING

Om os

Allan og jeg møttes i Rotterdam i februar -07. Han arbejdet som maskinmester på en platform som havde været i Australien i et år og som skulle til Norge for at bore. Men inden den skulle til Norge skulle den først på verksted i Rotterdam. Jeg arbejdet i et norsk cateringfirma og skulle til Rotterdam og arbejde på samme platform. Vi møttes min første aften ombord og det var "love-at-first-sight"! Han havde et blændende smil og nogle fantastiske øjne (og en meget flot bagdel!! :) ). I starten var der lidt sprogbarrierer i.o.m at jeg er norsk og Allan var dansk. Men skæbnen ville at det skulle være os for Allan fik besked om at han skulle på kursus i Stavanger (min hjemby) lige efter at vi kom hjem. Jeg sørget selvfølgelig for at han fik mit nummer og så inviteret han mig ud for at spise hans første aften i Stavanger. Anden aften inviteret han mig i sin 30 års-fødselsdag (ti dage senere). Han havde inviteret til stor fest med 60 af hans nærmeste venner og familie. Jeg sagde ja og det var starten på vores dejlige liv sammen!

Et år senere flyttet jeg til Hjørring og startet på pædagoguddannelsen. Nu har jeg kun et semester tilbage og så er jeg færdig uddannet pædagog:-) Til næste år skal vi bygge hus og giftes, det bliver m.a.o et travelt, men godt år!

Frieriet

Fredag 19.februar 2010 havde vi 3 årsdag. Jeg havde sagt til Allan at det havde været dejlig hvis vi kunne gå ud og spise for at fejre vores dag. Allan var lidt fjern, men lovet at han skulle ordne det. Jeg blev ved med at spørge ham om han havde bestilt bord og han svaret meget afvigende. Jeg blev en lille smule irriteret for det var da vores årsdag!

Om torsdagen var jeg blevet så utålmodig at jeg sagde at jeg ville ringe og bestille bord selv.... Allan måtte så indrømme at han havde andre planer for os den dag. Det viste sig at han havde snakket med min chef og ordnet mig fri både fredag og lørdag. Han havde bestilt bord på Mortens Kro i Aalborg og booket en hotelsuite.

Vi havde en fantastisk oplevelse af et måltid på Mortens Kro. Det var så meget sne at vores taxa ikke kom. Vi blev kørt tilbage til hotellet af vores tjener:-)

Når vi kom op på hotelværelset fik jeg besked om at sætte mig i sofaen. Allan gik plutselig ned på kne og havde en nydelig ring i hånden. Efter lidt tårer og et rungende 'ja' fandt han frem en flaske champange han havde pakket i bagagen.

En dag vi aldrig vil glæmme!!

INDEX

- Dato: 13.08.11

- Kirke: Sct. Hans Kirke, Hjørring

- Festlokale: Skallerup Klit Feriecenter

- Overnatning: Skallerup Klit Feriecenter

- Underholdning: DJ

- Fotograf: "Vores store dag"

- Vielsesringe

- Temafarver: Hvid og gammelrosa

- Invitationer, STD, Menukort, Kirkehæfte

Brud:

- Kjolen: Her, her og her

- Sko, Sko nr 2

- Lingeri

- Strømpebånd

- Hår og makeup: Venter på pristilbud fra Salon In.

Gommen:

- Tøj

- Sko

post-43970-1287000645.jpg

Redigeret af Mrsmaskinmester
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til! :)

Hvor er det fedt at se I er fra Hjørring - eller hvertfald bor i Hjørring. Der kommer både min htb og jeg selv fra. :)

Men jeg bliver nødt til at spørge hvorfor jeres valg af kirke er faldet på Skt. Hans frem for Skt. Catharinæ? :) For Skt. Catharinæ er jo helt i gennem en fantastisk kirke og absolut den kirke jeg ville giftes i - hvis ikke vi boede andet steds nu.

0

Del dette indlæg

Hvor er det fedt at se I er fra Hjørring - eller hvertfald bor i Hjørring. Der kommer både min htb og jeg selv fra. :)

Men jeg bliver nødt til at spørge hvorfor jeres valg af kirke er faldet på Skt. Hans frem for Skt. Catharinæ? :) For Skt. Catharinæ er jo helt i gennem en fantastisk kirke og absolut den kirke jeg ville giftes i - hvis ikke vi boede andet steds nu.

Hejsa:-)

Tusind tak for det! Jamen min htb kommer fra Hjørring og vi skal til at bygge hus her til næste år så det blev naturlig for os at holde vores bryllup her hvor vi har vores hverdag:-)

Vi skal giftes i Skt. Hans fordi Allan både er døbt og konfirmeret der. I tillæg ligger Allans far begravet der så vi har valgt kirke ud fra det:-) Det er en lille kirke og "alterbuen" er godt nok lidt lukket, men de andre grundene var det afgørende for os. Og så skader det heller ikke at præsten i Skt. Hans er fantastisk!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa:-)

Tusind tak for det! Jamen min htb kommer fra Hjørring og vi skal til at bygge hus her til næste år så det blev naturlig for os at holde vores bryllup her hvor vi har vores hverdag:-)

Vi skal giftes i Skt. Hans fordi Allan både er døbt og konfirmeret der. I tillæg ligger Allans far begravet der så vi har valgt kirke ud fra det:-) Det er en lille kirke og "alterbuen" er godt nok lidt lukket, men de andre grundene var det afgørende for os. Og så skader det heller ikke at præsten i Skt. Hans er fantastisk!

Skt. Hans er virkelig også en rigtig sød kirke. Det er dog ved at være mange år siden jeg sidst har været i den. :)

Og hvor er din kjole bare smuk! :) Og skoene også! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer