Guest Mrsmaskinmester

Allan & Ann Kathrine 13.08.11

86 indlæg i dette emne

Hej igen :thumbsupsmileyanim:

Stedet, kirken og fotografen er bestilt...vi mangler musikken. Vi har bestemt os for at bruge en DJ i.o.m at vi gerne vil ha at der bliver spillet både lidt norsk og dansk musik. Men...Jeg kender ikke til nogen der har brugt en DJ? Hvem er gode og hvem er mindre gode?? Vi skal jo holde bryllupet i Hjørring så det skal være en som holder til et sted i Nord Jylland. Er der nogen der kan komme med nogle erfaringer? Anyone??

That's all for now!

:(

Redigeret af Mrsmaskinmester
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen :thumbsupsmileyanim:

Vi har bestemt os for at bruge en DJ i.o.m at vi gerne vil ha at der bliver spillet både lidt norsk og dansk musik. Men...Jeg kender ikke til nogen der har brugt en DJ? Hvem er gode og hvem er mindre gode?? Vi skal jo holde bryllupet i Hjørring så det skal være en som holder til et sted i Nord Jylland. Er der nogen der kan komme med nogle erfaringer? Anyone??

That's all for now!

:balloon:

Jeg vil klart pege på Hans Lynnerup, mobildiskotek Limelight. Ham har vi (og Flashlight-gruppen.dk) samarbejdet med i rigtig mange år og vores kunder er glade for det; Det kan være bryllupsfester fra det nordjyske der har været med ved bryllupsfester hvor jeg/vi har spillet, der selv skal holde fest. De føler sig trygge når de henvender sig til nogle som vi har anbefalet, fremfor bare at søge på google o.l. Hans har så også noget netværk oppe i Nordjylland i tilfælde af at han ikke kan. Jeg ved da også at Flashlight-gruppen af og til spiller jobs i det nordjyske (vi gør det kun selv hvis vi alligevel skal derovre for ellers koster det pænt meget).

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Hej :balloon:

Her har jeg slet ikke været forbi

Jeg er helt vild med dine sko (begge par - og selvfølgelig kan du have to)!

Jeg går og tænker på inspiration til invitationer, må jeg stjæle designet fra dine STD-kort - de er bare lige præcis så søde, romantiske og smukke, som jeg kunne tænke mig :)

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Hej :balloon:

Her har jeg slet ikke været forbi

Jeg er helt vild med dine sko (begge par - og selvfølgelig kan du have to)!

Jeg går og tænker på inspiration til invitationer, må jeg stjæle designet fra dine STD-kort - de er bare lige præcis så søde, romantiske og smukke, som jeg kunne tænke mig :)

Knus

Hejsa!

Tak for det! Er også helt vild med dem! Har også besluttet at jeg skal ha dem begge to:-) De hvide bliver en back-up til når mine fødder ikke orker 10 cm længere ;-)

Så dejlig at høre!! Klart du må stjæle designet! Det er bare hyggelig:-) Perlerne fant jeg på Panduro og ellers er de meget ligetil.

God weekend!!

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: NI MÅNEDER TIL VORES STORE DAG!!!!!!! :cheerleader3:

Helt vildt så sterkt tiden går! Begynder at få lige lidt panik for det hele. Kan merke at hele bryllupsplanlægningen er blevet sat på "vent" i det sidste. Det har været ret travlt på arbejde (er i min sidste praktikperiode på pæd.uddannelsen) og så har vi haft en del møder med byggefirmaer.

Milepælen fører med sig lidt blandede følelser...Har fået besked af min storesøster om at hun kun kommer til vielsen og ikke til festen i.o.m at vi har sagt at vi ikke ønsker børn med til festen. Min søster er alene med sin dreng (han bliver 2 til vores bryllup) og hun nækter at finde barnepige til ham den dag/weekend. Og hvis vi finder en barnepige her i Hjørring mener hun at vi skal rykke festens startpunkt til efter hans puttetid fordi ingen andre end hende skal putte ham (min nevø er en glad, udadadvent, normaltfungerende dreng...Hun har også fået min papsøster med på samme tanke, hun og hendes mand har nemlig en 3 år gammel dreng. Min far støtter min søster... Vi har inviteret 90 gæster og betaler for overnatningen til alle de tilrejsende fra Norge... Har sagt til min HTB at jeg ikke ved om jeg orker det store bryllup længere. Han bliver ved med at sige at hun ikke skal få ødelægge vores bryllupsdag... Heldigvis har jeg min HTB, mine skønne brudepiger og min lillesøster som støtter mig. Jeg ved at grunden til at min søster siger dette er fordi det er meget svært for hende at glæde sig over andres glæder. Hun mener selv at hun har haft det meget hårdt de sidste to årene og alle andre har skylden for at hun har det sådan. Men det er stadig væk hårdt at høre de tingene hun siger. Vi har ingen mor og derfor er det vigtig for mig at mine søstre er sammen med mig på den dag.. Har besluttet mig for at jeg må forberede mig på at hun ikke kommer selv om hun mest sandsynlig kommer.

På grund af dette har ikke planlæggelsesfasen været så "sjov" det sidste styk tid, det med min søster fylder...

Hmm...nok "brokkeri". Havde bare behov for at lette lidt på trykket :)

Har faktisk fået nogle bordkort i posten:-) Det er nogle små rammer i sølv. De var lidt større end jeg troede, men tror nok det bliver dem vi går for:-)

Er også på udkik efter nogle "blomsterkrystaller" med perler som skal være i brudebuketten. Har fundet nogen på et link en af jer dejlige zilla's havde posted herinde. Se dem her. Fandt også en meget sød tiara med kombinationen krystaller og perler derinde. Se den her.

Tror måske jeg skal ud og lave noget fornuftig denne dejlige lørdag:-) Kan i have en rigtig god weekend alle sammen!

:biggrin:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Tillykke med milepælen :cheerleader3:

Du skal da lige have et :) for jeg synes godt nok det er trist ang. børnene.

Jeg synes det er ærgerligt at man vægle ikke at deltage i festen, fordi man ikke vil finde en barnepige.

Jeg håber du får en fantastisk weekend.

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Og hvis vi finder en barnepige her i Hjørring mener hun at vi skal rykke festens startpunkt til efter hans puttetid fordi ingen andre end hende skal putte ham (min nevø er en glad, udadadvent, normaltfungerende dreng...Hun har også fået min papsøster med på samme tanke, hun og hendes mand har nemlig en 3 år gammel dreng. Min far støtter min søster... Vi har inviteret 90 gæster og betaler for overnatningen til alle de tilrejsende fra Norge... Har sagt til min HTB at jeg ikke ved om jeg orker det store bryllup længere. Han bliver ved med at sige at hun ikke skal få ødelægge vores bryllupsdag...

Lyt til din tilkommende. Naturligvis skal I ikke rykke festens starttidspunkt af hensyn til din nevø's sovetid (med det resultat at I kunne få lov til at danse brudevals midt i hovedretten/desserten).

Helt uafhængigt af bryllup m.v. burde nogle på en bestemt men pæn måde sige til din søster at hun måske skal sadle lidt om. Det holder ikke i længden at "det kun er mor der duer". Det er fint nok sålænge der er tale om spædbørn men de skal lære at stå (sove) på egne ben og være trygge ved andre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg ikke været forbi før. Så et forsinket velkommen til :) Sikke en flot kjole du har fundet dig, og skoene med, dem begge to :cheerleader3:

Men ej hvor er det øv med din søster, så du får lige en :biggrin: Det med familien er bare aldrig nemt, og nogle gange er det bare utroligt at de ikke kan se ud over deres egen næsetip, og så glæder sig på ens (jeres) vegne... Men jeg syntes i skal gøre som i har lyst til, kan godt forstå at det er hårdt for dig, for det er jo din familie, og når du ikke har din mor, kan jeg godt forstå du gerne vil have din søster med. :) Årh den familie, den familie... Jeg syntes du skal fortælle din søster hvordan du har det. Fortælle hvorfor i gerne vil have festen på det tidspunkt, og så fortælle hende, at det vil betyde rigtig megt for dig at hun var med til din (jeres) store dag, men så også at hvis hun vælger at blive væk, så må det være sådan. Vi har også valgt at vores fest skal være uden børn, da jeg ikke syntes det er til glæde for hverken forældre eller børn at være med til en sådan fest. Så :thumbsupsmileyanim: Det er jeres store dag, så det er jer der bestemmer...

Og så får du lige disse :) :) :):boohoo:

0

Del dette indlæg

Hvor er i bare søde! Tusind tak for de trøstende ord. Det hjalp virkelig! Og det er faktisk nyt i sagen:-) Snakkede med min far idag, det er nemlig farsdag i Norge så skulle lige ringe og ønske ham tillykke med dagen. Midt i den gode samtale valgte jeg at fortælle ham om hvordan jeg har haft det pga min søster. Han gav mig hans fulde forståelse og var enig at det ikke er rigtig at det skal være på den måde. Han sagde også at han kone havde tilbudt sig at passe de to børnene. Det fortalte jeg ham at var helt uaktuelt! Det er en stor dag for mig og Allan, men det er også en speciel dag for min far.. selvfølgelig skal han have sin kone ved sin side! Det kunne han være enig i. Min søster skal ikke styre showet. Jeg fik også forberedet ham på at hvis min søster siger noget til jul, når jeg er hjemme, så vil jeg fortælle hende at sådan er det og så må hun heller bare vælge at blive hjemme. Det skal ikke være på den måde at det skal være "stress" eller "svært" at være med til vores bryllup. Men igen så ved jeg jo at det ikke er der "skoen trykker"... Men har det meget bedre efter samtalen med min far og kan nu lægge det lidt væk.

Men det er som mhahm85, det er ikke altid nemt med familie. Man vælger ikke sin familie, men man skal lige lære at leve sammen. Og vil rigtig gerne at min familie er til stede sammen med mig på vores dag. Jeg håber min søster, til den tid, kan klare at glæde sig for mig og Allan. Men det vil tiden vise...

Kan i ha' en rigtig god uge alle sammen! Igen, tak for dejlige ord!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvor er i bare søde! Tusind tak for de trøstende ord. Det hjalp virkelig! Og det er faktisk nyt i sagen:-) Snakkede med min far idag, det er nemlig farsdag i Norge så skulle lige ringe og ønske ham tillykke med dagen. Midt i den gode samtale valgte jeg at fortælle ham om hvordan jeg har haft det pga min søster. Han gav mig hans fulde forståelse og var enig at det ikke er rigtig at det skal være på den måde. Han sagde også at han kone havde tilbudt sig at passe de to børnene. Det fortalte jeg ham at var helt uaktuelt! Det er en stor dag for mig og Allan, men det er også en speciel dag for min far.. selvfølgelig skal han have sin kone ved sin side! Det kunne han være enig i. Min søster skal ikke styre showet. Jeg fik også forberedet ham på at hvis min søster siger noget til jul, når jeg er hjemme, så vil jeg fortælle hende at sådan er det og så må hun heller bare vælge at blive hjemme. Det skal ikke være på den måde at det skal være "stress" eller "svært" at være med til vores bryllup. Men igen så ved jeg jo at det ikke er der "skoen trykker"... Men har det meget bedre efter samtalen med min far og kan nu lægge det lidt væk.

Men det er som mhahm85, det er ikke altid nemt med familie. Man vælger ikke sin familie, men man skal lige lære at leve sammen. Og vil rigtig gerne at min familie er til stede sammen med mig på vores dag. Jeg håber min søster, til den tid, kan klare at glæde sig for mig og Allan. Men det vil tiden vise...

Kan i ha' en rigtig god uge alle sammen! Igen, tak for dejlige ord!

:cheerleader3:

Ej hvor godt at høre at du har snakket med din far... Og som du selv siger, så kan du nu komme lidt videre... Håber at din søster også ender med at komme på bedre tanker... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej med jer!!

Ville bare lige ønske jer alle en rigtig god weekend!!! Nu er det blot en lille time til min brudepige ankommer Danmark:-) Weekenden bliver fyldt med tøsehygge og bryllupssnak :blush: Og på mandag kommer min elskede HTB hjem fra 14 dage på arbejde :) En dejlig weekend med andre ord!

Knuser fra den norske bridezilla!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer!!

Ville bare lige ønske jer alle en rigtig god weekend!!! Nu er det blot en lille time til min brudepige ankommer Danmark:-) Weekenden bliver fyldt med tøsehygge og bryllupssnak :) Og på mandag kommer min elskede HTB hjem fra 14 dage på arbejde :thumbsupsmileyanim: En dejlig weekend med andre ord!

Lyder til at det bliver en rigtig god weekend, så også god weekend til dig :blush:

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg

Hej igen,

Så er weekenden næsten over og den er gået så altfor hurtig! Har hygget mig med besøg af min ene brudepige:-) Vejret har været træls, men til trods for det har vi hygget til den store guldmedalje :blush: God mad, vin og god gammeldags tøsesnak, det kan næsten ikke blive bedre end det! :17: Og det blev da selvfølgelig også tid til noget bryllupsnak ind imellem -HAHA- Dejlig!

Ellers vil jeg takke Diskobil for hans anbefaling af Hans Lynnerup (Limelight). Vi har besluttet at vi gerne vil have ham til at spille i vores bryllup, det bedste er at han er ledig! :) Med andre ord så kan jeg sætte endnu et flueben i min "to do-list"!

Torsdag skal jeg til møde hos frisøren for at få et endelig tilbud fra ham. Håber virkelig det er et godt tilbud! Vil rigtig gerne bruge ham. Og han har lavet en "brudeavdeling" i salonen efter at han snakkede med mig. Jeg vil rigtig gerne at hår og make-up foregår samme sted og bliver til kvalitetstid sammen med mine brudepiger og at det er i frisørsalonen vi gør os klar og kører direkte til kirken derfra. Har også bestilt en fotograf til at være med os før kirken:-) Glæder mig!!!

Men nu får jeg gå i gang med at lave noget studiearbejde... Skal midtvejsevalueres i min praktik på onsdag! Håber på positive tilbagemeldinger! (Fingers crossed!)

På tirsdag kommer min elskede kæreste hjem fra arbejde og næste weekend skal vi på vores årlige kærestetur. I år går turen til Stockholm. Det er en tradition Allan startet for 3 år siden og det er han som står for det hele. Han har booket middag på en god restaurant og så skal vi i spa hele søndagen!!!! Må indrømme at jeg føler mig som en meget heldig pige! :oops::huh::):)

:thumbsupsmileyanim: Studiearbejde.......

Ønsker jer alle en rigtig god uge, til trods for det triste november-vejr! :lol:

0

Del dette indlæg

Hej med jer!!

Ville bare lige ønske jer alle en rigtig god weekend!!! Nu er det blot en lille time til min brudepige ankommer Danmark:-) Weekenden bliver fyldt med tøsehygge og bryllupssnak :thumbsupsmileyanim: Og på mandag kommer min elskede HTB hjem fra 14 dage på arbejde -HAHA- En dejlig weekend med andre ord!

Lyder til at det bliver en rigtig god weekend, så også god weekend til dig :blush:

Tusind tak! Det blev det også :) Håber du også har haft en rigtig god weekend!

:lol:

0

Del dette indlæg

:blush:

Hvorfor kan folk ikke bare glæde sig på andres vegne!

Jeg kan sagtens forstå, at I ikke vil have børn med, og det er jo også problematisk, hvis I skal rykke hele tidsplanen pga. din søster...

:)

Tusind tak for de gode krammerne!! Jeg har, efter en snak med min far, lagt det lidt "væk" for nu og håber min søster indser hvordan hun opfører sig. Tror det stammer fra en frygt for at være til bryllup alene... Forhåbentlig møder hun en til den tid som kan få hende til at ønske noget andet. Men igen, tak for støtten!

En :thumbsupsmileyanim: til dig også!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen :)

Vi har bestemt os for at bruge en DJ i.o.m at vi gerne vil ha at der bliver spillet både lidt norsk og dansk musik. Men...Jeg kender ikke til nogen der har brugt en DJ? Hvem er gode og hvem er mindre gode?? Vi skal jo holde bryllupet i Hjørring så det skal være en som holder til et sted i Nord Jylland. Er der nogen der kan komme med nogle erfaringer? Anyone??

That's all for now!

:thumbsupsmileyanim:

Jeg vil klart pege på Hans Lynnerup, mobildiskotek Limelight. Ham har vi (og Flashlight-gruppen.dk) samarbejdet med i rigtig mange år og vores kunder er glade for det; Det kan være bryllupsfester fra det nordjyske der har været med ved bryllupsfester hvor jeg/vi har spillet, der selv skal holde fest. De føler sig trygge når de henvender sig til nogle som vi har anbefalet, fremfor bare at søge på google o.l. Hans har så også noget netværk oppe i Nordjylland i tilfælde af at han ikke kan. Jeg ved da også at Flashlight-gruppen af og til spiller jobs i det nordjyske (vi gør det kun selv hvis vi alligevel skal derovre for ellers koster det pænt meget).

Tusind tak for tips ang Hans Lynnerup! Han er blevet booket! :blush:

0

Del dette indlæg

Hej igen,

Efter at ha brugt mesteparten af aftenen (IGEN!) på BK i stedenfor på studiearbejde endte jeg op med at sidde til lidt for sent...igen igen... Meget træls....BK er virkelig vanedannende!!! Føj!

Anyway, har bl.a kigget lidt på sko og tasker og så kom jeg endelig igennem Kaizers laaaaaaaaaaange beretning og Miss-Lenas planlægning og beretning. Hold da op!!! Det er bare gennemført! :) Jeg tager hatten af for dem (og for mange af jer andre her inde) som har formået at lave en sådan et univers af inspiration. Det sætter "parasitter" som mig pris på! :thumbsupsmileyanim:

Ellers har jeg også været inde på Maidor og har skrevet mail til dem ang vielsesringe, men har fået mail om at det ikke er rigtig mailadresse... Er der nogen der kan hjælpe mig med det?? Hvordan gjorde I når i skulle få "speciallavet" ringe??

God nat:-) Tror jeg kravler ind under dynen og drømmer lidt bryllupsdrømme... (Håber bare ikke det bliver som den sidste jeg havde hvor jeg vågnet på bryllupsdagen og ingenting var klart...PANIK!!! )

:):):) fra mig til jer!

0

Del dette indlæg

6 måneder til vores store dag!!!!

Det er bare vildt! Kan ikke helt forstå at det bare er 6 måneder tilbage til jeg skal i min fantastiske kjole og få tittelen "kone"/hustru... Og jeg endelig kan kalde Allan min ektemand! :)

Jeg har ikke været så aktiv herinde de sidste måneder. Det har simpelthen været så travlt så jeg har virkelig ikke kunnet overskue at opdatere BK... Jeg er i gang med mit sidste semester på pæd.uddannelsen. P.t. skriver jeg pædagogikopgave...Den skal være færdig til på torsdag.

I morgen kommer htb hjem fra 14 dages arbejde :cheerleader3: (Glæder mig!! Altid dejlig at få ham hjem!) På tirsdag skal vi underskrive kontrakten med Byggefirmaet...Huset skal stå færdig d. 29.september!!!! Jippi!!! Og på torsdag rejser vi til Californien for at besøge min lillesøster! :-)

Det er med andre ord mange ting som sker for os p.t...Gode ting!

På bryllupsfronten står vil lidt på stedet hvil...Men satser på at når vi er tilbage fra USA så går jeg igang med invitationerne:-)

Ellers vil jeg bare ønske jer alle en rigtig god uge! (Og Happy Valentines Day i morgen! :biggrin: )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer