DitteWisti

Ditte og Jan d. 16.10.10 <3

71 posts in this topic

Jeg var ovre og snakkede med fotografen på et tidspunkt, og det viste sig han havde en lille printer med, så han havde printet nogle af de billeder han havde taget indtil videre ud og lagt dem på dessert bordet! Det var så vildt, og jeg var så glad :D Vi fandt vores takkekort billede inden for ikke særlig længe ;)

Nu var aftenen ved at gå på hæld, og vi kunne jo ligeså godt skærer kagen for :D Den var lidt hård (da personalet ikke lige havde tænkt over at tage den ud lidt før) Men den var riiiigtig god og lækker!

post-43013-1287602489.jpg

post-43013-1287602494.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tog mit slør ud og holdte fast mens de andre kunne rive :thumbsupsmileyanim: Jeg måtte sige det var rart at få det af! Nu holdte håret fint resten af aftenen, som skrevet ovenover :D

post-43013-1287603044.jpg

Gæsterne begyndte ligeså stille at trisse hjemad efter det. Folk var ikke rigtig ude at danse, og festen sluttede derfor kl 2 da vi lukkede og slukkede af dernede. Der var frost udenfor, så vi tog chancen og kørte hjem *ups* :cheerleader3:

Da vi så kom hjem var der jo nogle der havde lavet bryllupsløjer. Der var sådan noget gult afdæknings tape OVER DET HELE, og itu-revet toiletpapir.. Og det var dobbelt så slemt på soveværelset! "Når ja" tænkte jeg, det skal der jo være plads til. Så får jeg klippet mig vej ind gennem værelset, så er der ris i mit vasketøj (fandt senere ud af det var i lag! Dvs. de havde taget noget vasketøj ud, lagt ris, lagt vasketøj ovenpå, lagt ris osv.) Nu begyndte jeg ikke at synes det var så sjov længere... Så var der også ris INDENI sengetøjet. Nu VAR det ikke sjovt længere! Vi brugte 10 min på at gøre sådan vi kunne gå i seng i det hele taget..

Nå men vi fik da bryllups-nats-hygget, men knaldede også brikker med det samme igen bagefter ;)

0

Annonce ♥

Og her til ALLER ALLER ALLER sidst :thumbsupsmileyanim: Min morgengave fra Jan. En LÆKKER parfume fra Marc Jacobs der hedder Daisy! Den er bare så lækker :D Og Jan kan ikke holde fingrene fra mig når jeg har den på ;) Tihi, så det er vist en win win :D

og så fik jeg en lækker kosmetik pung i sort læder, også fra Marc Jacobs :cheerleader3:

Jan blev glad for sine gaver, men spøgte lidt med (mht. bogen med gavekortene) at jeg har givet ham en gave han selv skal betale :D

post-43013-1287603325.jpg

0

Annonce ♥

SÅ var den dag ovre! :rolleyes: Et sted er jeg glad for det er overstået, for nu kan jeg sove igen :D Og jeg har en masse gode minder og billeder, og en hel minde kasse jeg bare kan hive frem :thumbsupsmileyanim:

Vi havde en hel fantastisk dag! :D:D Og det var det ALLEr vigtigste! :D

Jeg vil takke jer lydige læsere for at holde til mit (engang imellem) noget rodede måde at skrive på, og håber i har kunnet overskue det :D

Igen vil jeg henvise til mine albums på facebook hvis i vil se alle billederne ;) Og i skal være velkomne til at kommentere derinde også hvis i har den lyst :cheerleader3:

Album del 1

Album del 2

0

Lækker beretning!! Skønt at læse!!! Det lyder som om I havde en rigtig rigtig dejlig dag!!! Og sandelig om både brud og gom ikke er herre lækre!!! Jeg har dog aldrig hørt det der med boxershortsklipperiet....???!! Det må da være irriterende efterfølgende?!

Forresten!!! Hvor jeg grinte af svipseren i starten...! Jeg opfattede aldrig hvad der var gået i stykker....?

0

Lækker beretning!! Skønt at læse!!! Det lyder som om I havde en rigtig rigtig dejlig dag!!! Og sandelig om både brud og gom ikke er herre lækre!!! Jeg har dog aldrig hørt det der med boxershortsklipperiet....???!! Det må da være irriterende efterfølgende?!

Forresten!!! Hvor jeg grinte af svipseren i starten...! Jeg opfattede aldrig hvad der var gået i stykker....?

Hægten viste sig ikke at være gået i stykker alligevel :thumbsupsmileyanim: men det gjorde den sidst på aftenen.

Så jeg er igang med operation NU-skal-jeg-altså-tabe-mig. Synes det var lidt pinligt at vokse ud af kjolen :cheerleader3:

0

Endelig kom slutningen på Jeres beretning - tak for det, jeg har nydt hver en sætning og hvert et billede! :thumbsupsmileyanim:

Det ser ud til at dagen og aftenen bare har været perfekt - og hvor ser I bare smukke og lykkelige ud!

Og tillykke med Jeres nye tittel som Hr. og Fru! :cheerleader3:

Det var (og er) vi også :D

Tusinde tak :rolleyes: Vi nyder det også i fulde drag. :tunge:

0

Annonce ♥

Ditte!

Jeg kom lige til at sidde og tulre lidt rundt her på siden - og tænkte jeg lige ville læse din beretning igen - og indser jeg aldrig har skrevet i den!

Tsk tsk!

Men hermed så gjort! Dejlig beretning - dejlig dag!

Vi snakkes på søster-BK ;)

0

Ditte!

Jeg kom lige til at sidde og tulre lidt rundt her på siden - og tænkte jeg lige ville læse din beretning igen - og indser jeg aldrig har skrevet i den!

Tsk tsk!

Men hermed så gjort! Dejlig beretning - dejlig dag!

Vi snakkes på søster-BK ;)

Hehe tak :D Og ja det gør vi jo ;)

0

Annonce ♥