Guest skousen

Strømpebånd

31 indlæg i dette emne

Sig mig engang er jeg den eneste der ikke vil have et strømpebånd på?

Jeg har det meget dårligt med strømpebånd, synes det er lidt vulgært. Jeg har ligesiden jeg købte min kjole og fik at vide at der fuldte et strømpebånd med været overbevist om at det skulle jeg ikke have på. 100 vild heste kan ikke få mig omvendt. Min mor synes vist det er lidt mærkeligt, og siger hvad så når gæsterne vil se mit strømpebånd.

Jeg har for at få noget lyseblå tænkt mig at sy en blå sløjfe på mine hofteholdere, den kan de så få lov til at se, hvis jeg ikke kan slippe uden om det.

Men strømpebånd - aldrig i livet!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjah, jeg kan på sin vis godt følge dig, for jeg har absolut ikke tænkt mig at vise strømpebånd (= lårbasser mv. frem til andre end min forlovede).

Jeg har nemlig nogle ordentlige "skinker" som jeg ikke er altfor tilfreds med og det sidste jeg ønsker er at skulle stå på en stol og vise dem frem til de 40 nærmeste venner og familie.... :tosset:

Hilsen Trine

0

Del dette indlæg

Hej

Har det nøjagtigt ligesom jer. Fik et godt tip der hvor jeg købte kjole. Når de mener at ville se strømpebåndet....-hiver man det op fra tasken og vifter med der. Det var så det de blev bevilget :loveboard:

Jeg har tænkt mig at gøre sådan da mine ben (str; for stor) ikke er til offentlig skue.

Håber andre synes det lyder ok og lidt skægt.....det er da lidt "utraditionel" i denne sammenhæng

0

Del dette indlæg

Hej

Har det nøjagtigt ligesom jer. Fik et godt tip der hvor jeg købte kjole. Når de mener at ville se strømpebåndet....-hiver man det op fra tasken og vifter med der. Det var så det de blev bevilget :loveboard:

Jeg har tænkt mig at gøre sådan da mine ben (str; for stor) ikke er til offentlig skue.

Håber andre synes det lyder ok og lidt skægt.....det er da lidt "utraditionel" i denne sammenhæng

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke bestemt mig for om jeg skal have strømpebånd på eller ej (fik et gratis med da jeg købte kjolen), men uanset hvad, så er der bare INGEN der får mig til at hive op i min kæmpe-stive-kjole og vise lår og hele herligheden frem for relativt fremmede mennesker og min egen familie. Så jeg håber i mit stille sind, at ingen kender den tradition (jeg gjorde i hvert fald ikke før jeg læste om den herinde), og hvis der er en fuld onkel der bliver ved med at råbe på strømpebånd, så må han sgu råbe forgæves og folk må sige jeg er kedelig. Hvis folk vil se fede blæver-lår må de gå i ZOO og hilse på elefanten. ;)

(Men endeligs ide med at have det i tasken er faktisk ret god!! Det vil jeg overveje. :loveboard: )

0

Del dette indlæg

Jeg havde IKKE strømpebånd på, og da nogle af gæsterne spurgte om de måtte se det, hev jeg simpelthen bare kjolen op - så de kunne se mine lækre, fede, brune lår-basser, UDEN strømpebånd! :loveboard: Dét lukkede munden på dem - dvs de grinede RET meget over min frimodighed!

Det er op til den enkelte hvad man foretrækker, hvad for en type man er, hvor meget man er villig til at gøre for gæsterne etc. Jeg er ganske overbevist om at INGEN vil mopse over hvis bruden ikke har noget strømpebånd på. Gør som du selv har lyst til. Lad være med at tænke på hvad gæsterne tænker og synes - det er JERES dag!

:kissthefrog:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også tænkt meget over det med strømpebånd. Jeg tror jeg kommer til at føle mig lidt dum over at stå der og vifte med benene med kjolen oppe over livet og forsøge at se smart ud samtidig... :loveboard: jeg er færdig af grin bare ved tanken. Så jeg tænker kraftigt på følge et råd fra et andet medlem herinde (kan desværre ikke huske navnet). Hun har fået lavet et par røde pige-boksershorts med mandens navn skrevet foran, og bagpå står der: your ass is mine! :respekt::)

Det synes jeg kunne være lidt sjovt at vise, så er det som om man selv styrer showet. Det eneste minus er bare at så skal kjolen hives endnu længere op... :lol:

Men det er da et bud på en anderledes og sjov måde at gøre det på, man kan jo skrive hvad som helst på shortsene. Men jeg kan ellers også godt lide ideen med at have strømpebåndet liggende i tasken (så kan man jo altid fortælle kæresten at det kommer på senere!)

Knus Chinilla

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg har en god løsning, som jeg tror jeg selv bruger, da jeg ikke er så glad for mine ben...

Jeg var til bryllups for nogle år siden, og der havde bruden valgt at klippe strømpebåndet til et stykke og sy det hele nede i bunden af kjolen, på indersiden.

Så når folk ville se strømpebåndet, løftede hun bare op i det nederste og viste det frem. Syet ind på indersiden... det var roserødt, og ikke til at undgå og se...!!

Bare en ide ;)

Hilsen

0

Del dette indlæg

Hej!

Det var mig med de røde underbukser!

Jeg tror selv det bliver sjovt! Nu har mænderne i så mange år, fået lov til at køre det der show med sjove ting på underbukserne. Nu er det slut, jeg vil også være med!

Og istedet for at stå at vise lår med et strømpebånd spændt ud til bristepunktet, så synes jeg det andet passer "bedre" til den person jeg er! taz

Men det handler vel om at finde ud af hvad man har det bedst med! Det er ens dag, så man "bestemmer" altså sådan nogen ting selv!

Hvorfor ikke lige snige i et par kæmpe mammelukker med strømpebånd uden på lige når man skal vise det! Så slipper man for at føle sig "Nøgen" og jeg tror det kunne være ret så underholdende!

Knus

Maria :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Jeg har ikke "fundet" boksershortsne endnu!

Men planen er at finde et par røde eller anden farve shorts, dem er der så mange af på markedet! Nu er jeg fra odense og der ligger, ved jeg, en del fotoforretninger og print forretninger, og det er vel ikke sværere end at få print på en t-shirt!

Man kan jo også skrive noget andet!

Men sådan regner jeg med at gribe det an!

Jeg skal nok vende tilbage når jeg har fundet ud af mere!

Knus

Maria

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg skal under ingen omstændigheder have strømpebånd på. Jeg synes ikke om det og ja tradition eller ej, så bliver der ikke noget at se hos mig.

Jeg har valgt istedet for en lille blå sløjfe på strømpebåndet at få sat to små sten på min ene negl. De er blå og kommer til at danne et hjerte. Egentlig vill jeg have haft et kors, men min frisør mente det blev lidt for bombastisk. OG faktisk synes jeg helt vildt om de små hjerte, så det bliver det.

Knus

Karina

0

Del dette indlæg

Hej -

Jeg har nu slet ikke tænkt på ikke at have strømpebånd på, men det er jo selvfølgelig ens eget valg, jeg synes bare det er en sjov tradition - og mine lårbasser er nu heller så klar på det..........

Min kommende mand er brøndby-fan..., og min veninde er kommet med den sjove idé at vi selv syr et strømpebånd i deres blå og gule farver - så skal gæsterne og især min kæreste nok spærre øjenene op....og måske de så helt "glemmer" at studere mine ben! Jeg synes det er en sjov idé!

Flikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal ikke have strømpebånd på, da jeg hører til den gruppe piger, der fylder lidt i landskabet. Har tænkt mig at købe et bukseskørt (så jeg heller ikke klistre sammen i løbet af dagen) og så sy nogle små blå sløjfer på :thanks:

0

Del dette indlæg

Hvor er der rart at se at jeg ikke er den eneste der ikke skal have et strømpebånd på. MIn mor så som sagt meget mærkelig ud i hovedet da jeg fortalte det.

I stedet for kom en veninde med et godt forslag. Hvad med at sy en lille blå sløjfe eller hjerte på hofteholderen, på den måde kan det erstatte et strømpebånd. Så det tror jeg gør. Men det bliver kun min mand der får det at se.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde egentligt tænkt mig at jeg skulle have strømpebånd på, men mest fordi at min mormor gerne vil knible et i luseblåt til mig.

Jeg har nok bene til at vise dem frem, og alle der kommer har da også set mig i shorts.

men jeg syntes det er latterligt at man skal stå og trække op i kjolen, når man er til fest.

SÅ.. jeg nupper lige ide'en men at have det i tasken.

Og så måske også den med boxershotsene

0

Del dette indlæg

Hej piger,

Jeg har nu valgt at have strømpebånd på, da min kæreste syntes at den er en skøn tradition, som skal holdes i live :thanks: Men jeg har da også overvejet at lave lidt sjov ud af det, al la "Brøndby- ideen", ved dog ikke helt endnu, havd det bliver. Det er i hvert faldt vigtigt, at det ikke bliver alt for kedeligt!

Knus Pernille :heppe:

0

Del dette indlæg

Jeg synes også man skal gøre som man vil......jeg havde det selv på....og synes det var meget sjovt, men kun fordi jeg havde taget den blå sløjfe af og syet et rødt hjerte på (det samme hjerte fra vores indbydelser, gæstebog osv.)

Men jeg er nu lidt forvirret over det du skriver......

Altså du synes strømpebånd er vulgært men ikke hofteholder??????????

Det behøver jeg selvfølgelig heller ikke at forstå, men jeg synes nu bare at det er omvendt.....jeg kunne aldrig selv drømme om at tage hofteholdere på!!

maria

0

Del dette indlæg

Det er heller ikke fordi jeg sådan har lyst til at hvis ben foran 70 gæster men min svigermor vil meget gerne have love til at lave et strømpebånd til mig og det kan jeg ikke rigtig få mig til at sige nej til.. Det vil jo så nok også betyde at jheg er nødt til at have det på, derfor har jeg tænkt på at tage et par gamacher(tror det er stavet forkert) på i en eller anden skrigende farve, man kan jo ikke se dem under kjolen alligevel og så håbe at det tager fokus væk fra mine stolper :thanks:

Jeg har spillet fodbold i mange år og det får man, som pige ikke ligefrem de pæneste ben af... Det er også uretfærdig mandlige fodboldspillerer har de lækreste ben mens kvinder bare får stopler...

0

Del dette indlæg

Jeg tager heller ikke strømpebånd på... jeg synes nærmest, at det er lidt plat...

Jeg er ikke blufærdig, men synes bare heller ikke, at der er noget romantisk eller sexy i et strømpebånd.... så hvis de råber efter det, ja, så må de jo altså blive skuffet på det punkt... eller så laver jeg noget fis med dem alle....

Knus Jane :hjerte:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer