Guest kilden

brudepige kjoler/ blomsterpige kjoler

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Søde Unger ;-)

Jeg selv og min kone (Snarligt) har brugt et firma der hedder zentailor.net og jeg vil vove at påstå de er experter på dette område.

Vi er virkeligt blevet guided hele vejen igennem, og både jeg selv, min smukke kone, og vore 2 børn har modtaget lækkert skræddersyet tøj fra dette firma.

Pris for 1 brudekjole + 1 smoking til undertegnede + 2 små smokings til ungerne var 8999,-kr ! Det er nok det bedste køb jeg har gjordt de sidste 10 år haha ;-))

Kan kun anbefale dem, for jeg syntes at man tit ser, folk der lejer noget og skal betale 2000,-kr, selv om det er muligt at købe et skræddersyet jakkesæt til 1500,-kr som er langt bedre end ethvert armani sæt der kan findes i magasin!

Nok fra mig, ville blot anbefale et godt firma som jeg altid har været ovenud lykkelig for at kende ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Viser lige et billed af den kjole jeg har købt til min datte og to niecer. Jeg købte den på ebay igår, så har ikke modtaget den endnu, men er meget spændt på om de passer. Men syntes det er en rigtig sød kjole og meget billig!!!!!!

post-37496-1288533013.jpg

0

Del dette indlæg

Viser lige et billed af den kjole jeg har købt til min datte og to niecer. Jeg købte den på ebay igår, så har ikke modtaget den endnu, men er meget spændt på om de passer. Men syntes det er en rigtig sød kjole og meget billig!!!!!!

post-37496-1288533013.jpg

Den har vi også kigget på :) bare på en anden side.

Rigtig sød kjole men den lille dame bestemte selv sin og hun valgte så denne her

post-44471-1288855930.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønne brude børn !!!

Mine brudepiger er alle over 21, så de vælger stort set selv.

Det eneste krav jeg har, er at det skal være samme model.

Farverne må gerne være forskellige, da vi ikke er lige pæne i samme farve (jeg er farve/stil konsulent)

Vi har aftalt at mødes i en stor stofbutik med cafeteria, for at finde modellen og derefter gå ind og handle stof og tilbehør,

da jeg skal sy alle 4 :)

Billeder kommer senere

:bearhug: Coco

nogle mulige modeller, måske de skal være 3/4 lange

post-45770-1288859939.gif

post-45770-1288859958.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer