Risen

HAR FUNDET KJOLEN,

30 indlæg i dette emne

Ejjj er så ked. Havde sat et pænt budget af på kjole , men fandt så den smukkeste kjole hos Jesper Høvring som bare er DRØMME kjolen, men men men den koster næsten 30.000 og det er altså for meget :balloon: .. Nogle der ved hvor jeg kan finde en der ligner eller en der er brugt? Jeg bruger 38 i størrelse .. Det er den hvide.... suk :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Puh hvor en træls situation -du får lige sådan en her :thumbsupsmileyanim:

Kunne finde 2 Jesper Høvring på trendsales, men tror desværre ikke det er den rigtige.. Men smukke er de nu alligevel, de kan ses Her

og Her

Uhh tro mig jeg har kigget både trendsales og dba og det er bare ikke den :balloon: .. Men de er nu også smukke de andre han har lavet, men den med roser er bare "THE ONE" :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne det måske være muligt at få syet en lign. i et andet land? Fx kina... :thumbsupsmileyanim:

Ja det har jeg bestemt også overvejet, men er lidt bange for at resultatet er noget helt andet. Ved du hvor meget man betaler ca for en kjole lavet i udlandet? :balloon:

0

Del dette indlæg

Jeg vil ikke være lyseslukker, men tror ikke på et super resultat med en kjole fra Kina. Min erfaring siger mig at det kræver voldsom meget speciel teknik at lave blomsterne rigtigt - nok også en grund til at den koster 30.000,- havde du nu selv været fysisk ved en skrædder i Østen og kunne rette dem face2 face kunne det sikkert godt gå.

0

Del dette indlæg

Jeg vil ikke være lyseslukker, men tror ikke på et super resultat med en kjole fra Kina. Min erfaring siger mig at det kræver voldsom meget speciel teknik at lave blomsterne rigtigt - nok også en grund til at den koster 30.000,- havde du nu selv været fysisk ved en skrædder i Østen og kunne rette dem face2 face kunne det sikkert godt gå.

Ja det er også min tanke. Det er jo noget af et håndværk Jesper Hørving har lavet og nok ikke lige til at kopiere.

Øv hvor ville jeg gerne vinde i lotto ;) hihi

0

Del dette indlæg

Men hvor meget tror du de vil tage for en kjole som denne? altså er det et forsøg hver eller ville det være for dyrt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er jo HELT klar over at det ikke er samme stof og kvalitet som Høvrings - men der findes altså muligheder "derude".

Send dog en forespørgsel til en Kina-producent og når du får prisen, kan du jo gøre op med dig selv om du vil "ofre" det beløb på at gøre et forsøg og hvis det så mislykkedes, være glad for en anden model.....

Bare en strøtanke herfra.....

KH

Connie

0

Del dette indlæg

Kunne det måske være muligt at få syet en lign. i et andet land? Fx kina... :thumbsupsmileyanim:

Også lige det jeg ville forslå..... hvis det er KJOLEN, så få den syet i kina.. De laver virkelig flotte "efterligninger"

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at ringe til nogle skrædderier i København og forhøre dig om muligheden for, at de laver en der minder om den du har forelsket dig i? Frederiksberg Skrædderi er fx helt fantastisk dygtige, og det kunne jo være, at de kunne hjælpe dig inden for det budget du allerede har afsat.

Tro mig, jeg føler med dig! Det er ikke spor morsomt at have fundet kjolen og bagefter indse, at den drøm måske er langt væk... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke hvad den vil koste - jeg kan bare se at der er rigtig meget stof i den. Så med fragt, told og moms ville den måske koste 4000,- ved den skrædder jeg bruger. Jeg tror sagtens du kan få en bedre pris hvis du forhører dig, men min erfaring er bare at de siger: ja, det kan vi klare nemt og så er prisen på en kjole med halvt så meget stof og andre besparende foranstaltninger.

Det som er unikt ved kjolen er roserne. Du kan fint få noget der minder om, men det bliver kun "minder" om.

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke hvad den vil koste - jeg kan bare se at der er rigtig meget stof i den. Så med fragt, told og moms ville den måske koste 4000,- ved den skrædder jeg bruger. Jeg tror sagtens du kan få en bedre pris hvis du forhører dig, men min erfaring er bare at de siger: ja, det kan vi klare nemt og så er prisen på en kjole med halvt så meget stof og andre besparende foranstaltninger.

Det som er unikt ved kjolen er roserne. Du kan fint få noget der minder om, men det bliver kun "minder" om.

Ja det har du da helt ret I. Jeg tror simpelhen at jeg må tænke det godt og grundigt igennem og ind og prøve den en ekstra gang. Så tager jeg billede af mig med den på også må i lige fortælle den ærlige mening.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at ringe til nogle skrædderier i København og forhøre dig om muligheden for, at de laver en der minder om den du har forelsket dig i? Frederiksberg Skrædderi er fx helt fantastisk dygtige, og det kunne jo være, at de kunne hjælpe dig inden for det budget du allerede har afsat.

Tro mig, jeg føler med dig! Det er ikke spor morsomt at have fundet kjolen og bagefter indse, at den drøm måske er langt væk... :balloon:

Ja det har jeg bestemt også overvejet. Men jeg snakkede med min mor omkring det og hun sagde at det arbejde der skal laves i den kjole vil snildt løbe op på de 30000 igen.. :/

Øv havde du også bare fundet drømme KJOLEN? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det tror jeg ikke, men jeg tror mange mennesker med alm økonomi prioriterer anderledes. 30.000 er jo rigtig mange penge, der kan bruges andre steder. Men der er helt sikkert mange der drømmer om kjoler til 30.000,-

0

Del dette indlæg

Ejjj er så ked. Havde sat et pænt budget af på kjole , men fandt så den smukkeste kjole hos Jesper Høvring som bare er DRØMME kjolen, men men men den koster næsten 30.000 og det er altså for meget :) .. Nogle der ved hvor jeg kan finde en der ligner eller en der er brugt? Jeg bruger 38 i størrelse .. Det er den hvide.... suk :blush:

Hej

Jeg har en veninde, der blev gift i en meget smuk Høvring og hun har hendes til salg. Den eneste forskel på hendes og det billede du har vist, er at roserne starter en anelse længere nede (under hoften). Hun lignede en drøm og kjolen er meget lykkeligt gift ;)

Jeg ved ikke om det har interesse, når nu roserne starter lidt længere nede, men giv endelig lyd, hvis det har interesse. Tror hun vil sælge den for 18.000 kr. Stadig rigtig mange penge, men en del mindre end 30.000 ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer