Risen

HAR FUNDET KJOLEN,

30 indlæg i dette emne

Vi har egentlig ikke lavet et kroner øre budget :) , SÅ jeg fik min drømmekjole. Elin Saab stod øverst på listen og blev købt. Super smuk med kniplinger og perler, mange detaljer, og i elfenbenfarvet, bare så smukkkkk. Den kostede 59.000 host host, han så også lidt bleg ud hihi. :blush:

Rigtige flotte stof sko med lille hæl og slør i samme dessign som kjolen. Wow jeg bliver smuk........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har egentlig ikke lavet et kroner øre budget :) , SÅ jeg fik min drømmekjole. Elin Saab stod øverst på listen og blev købt. Super smuk med kniplinger og perler, mange detaljer, og i elfenbenfarvet, bare så smukkkkk. Den kostede 59.000 host host, han så også lidt bleg ud hihi. :blush:

Rigtige flotte stof sko med lille hæl og slør i samme dessign som kjolen. Wow jeg bliver smuk........

:thumbsupsmileyanim:-HAHA-:lol:

Det var dyrt, puha. hvad hedder den model?

0

Del dette indlæg

Vi har egentlig ikke lavet et kroner øre budget :thumbsupsmileyanim: , SÅ jeg fik min drømmekjole. Elin Saab stod øverst på listen og blev købt. Super smuk med kniplinger og perler, mange detaljer, og i elfenbenfarvet, bare så smukkkkk. Den kostede 59.000 host host, han så også lidt bleg ud hihi. :blush:

Viiiildt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er fandme mange penge, men det er selvfølgelig også haute couture :)

Den vil jeg gerne se. Har du ikke et billede af modellen el bedre endnu af den på dig?

0

Del dette indlæg

Ejjj er så ked. Havde sat et pænt budget af på kjole , men fandt så den smukkeste kjole hos Jesper Høvring som bare er DRØMME kjolen, men men men den koster næsten 30.000 og det er altså for meget :) .. Nogle der ved hvor jeg kan finde en der ligner eller en der er brugt? Jeg bruger 38 i størrelse .. Det er den hvide.... suk :blush:

jeg har en kjole til salg til 5500 kr.

kjolen er i elfenbensfarvet satin, med 3 meter slæb, den kan bruges med og uden skørt. Skørt og strømpebånd følger med, det er muligt at ændre lidt på kjolen selv, hvis ikke kan bryder sig om sidestykket. kan det tages af. Kjolen er med snøreryg og der er perle og broderi på slæb og top.

Kjolen er designet personligt og syet af skræder, derfor hvis en str. 38/40 er der en chance for den vil side perfekt på dig,

du finder ingen magen til, du vil blive helt unik på din store dag. SKAL SES :-) jeg vil gerne sende dig billeder af den hvis det har interesse du kan skrive til mig på ditte@6pack.dk og jeg sender nogen billeder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har egentlig ikke lavet et kroner øre budget :thumbsupsmileyanim: , SÅ jeg fik min drømmekjole. Elin Saab stod øverst på listen og blev købt. Super smuk med kniplinger og perler, mange detaljer, og i elfenbenfarvet, bare så smukkkkk. Den kostede 59.000 host host, han så også lidt bleg ud hihi. :blush:

Den MÅ jeg bare se :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer