Gitte&Anders

Hjælp til Fotograf

5 indlæg i dette emne

Hej Piger

Min kæreste og jeg skal giftes d. 25. juni 2011. vi er ved at kigge lidt på fotografer. Det er nu ved at gå op for mig at det er en del dyrere end jeg lige havde troet:-(.

Vi har fået et tilbud på 7.000 kr. for 4 timers fotografering (Kirke, reception og location) Dette inkludere ingen trykte billeder, men kun filer. Lyder dette dyrt? Kan i anbefale andre fotografer som stadig skal kunne tage professionelle og lidt kunstneriske billeder?

Håber på lidt hjælp!

Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke, hvilken fotograf du har fået tilbud fra, men vi skal bruge Christian Zahle til vores bryllup. Godt nok får vi heller ingen trykte billeder, men vi skal betale 5200 kr. for kirke, location og 3 timer ved festen/receptionen :)

0

Del dette indlæg

Det er mange penge, men ikke dyrt for en fotograf...

Vi har dog fundet en på fyn(selvom vores bryllup er i Kbh), som har meget fornuftige priser og det er en heldagsfotograf. Er helt vild med deres billeder!

Vi skal giftes ugen før Jer, men måske de stadig er ledige d.25? De har en heldagspakke til 6.500kr

thinkfoto.dk

Priserne står lidt længere ned af siden til venstre.

Og her kan du se flere fotos http://thinkfoto.dk/thinkblog/

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået et tilbud på 7.000 kr. for 4 timers fotografering (Kirke, reception og location) Dette inkludere ingen trykte billeder, men kun filer. Lyder dette dyrt? Kan i anbefale andre fotografer som stadig skal kunne tage professionelle og lidt kunstneriske billeder?

Håber på lidt hjælp!

Gitte

Alt er jo relativt og man får - måske - hvad man betaler for. Hvis man ikke føler sig sikker er det en god ide at kigge lidt mere (ofte skal man lade sin mavefornemmelse tale). Der er adskillige gode fotografer på Sjælland. Jeg kan bare nævne Fotograferne.com og Co Foto som er nogle af dem jeg selv har mødt rundt omkring. Såvel Fotohajerne som Tosa Foto får også rigtig mange pæne ord for deres arbejder herinde. Hvad Fyn angår kender jeg positivt Bettina Pihl som også er knald dygtig.

Jeg ville nok i høj grad prøve at forhøre mig hos nogle af de fotografer som andre brugere herinde fra har brugt og anbefalet. Det kan godt være at folk har forskellige holdninger til stil og smag men det kan de gode fotografer også godt finde ud af at tage højde for (ligesom vi andre kan gøre det med musikken).

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer