Mallara

K & S' store dag 6/8-2011

398 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

tusind tak søde piger :bearhug: Vi havde den mest fantastiske dag...og i dag er jeg stadig helt overvældet af følelser! Jeg er træt og lykkelig og vil bruge aftenen sammen med min MAND og dejlige børn. Beretningen kommer i løbet af næste uge - det er stadig lidt for tæt på nu - jeg tuder bare jeg tænker på dagen, så beretningen må lige vente til jeg har fået lidt samling på mig selv :griner:-

Hilsen en lykkelig FRU :7himmel:

0

Del dette indlæg

Tusind gange tillykke med dagen i går! :denmarkflag:

Dejligt at høre at i også havde en fantastisk dag. Og tag du bare al den tid du har brug for sammen med din mand, i skal rigtigt nyde at være nygifte. Bare du laver en dejlig beretning med masser af billeder :wink:

0

Del dette indlæg

Kære søde piger!

Nu begynder billederne så småt at komme ind fra gæsterne - men jeg mangler stadig billederne fra fotograferne.

Derfor vil jeg i aften så småt starte min beretning med billeder fra dagene op til DAGEN! og billeder af alle DIY-projekterne.

Derefter vil jeg pakke 4 kufferter, for på fredag drager min dejlige mand, vores 2 små børn og jeg selv en uge til Sardinien på bryllupsrejse :loveshower:

Meningen var jo at vi skulle ha' været til skanderborg festival på bryllupsrejse, men det gik "desværre" i vasken pga manglende børnepasning, så nu har vi valgt en uge sydpå i stedet....det er da også et ret så lækkert plaster på såret :7himmel::griner:-

Når vi vender næsen hjemad igen håber jeg at der er dukket lidt flere billeder op og så kan jeg forhåbentligt begynde min beretning til jer :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi glæder os til beretning og billeder!! :cheerleader3:

Og god rejse - det lyder skønt! (bedre en Skanderborg og mudder hvis du spørger mig... :rolleyes: )

Ja med det vejr de lover herhjemme, er jeg også ovenud lykkelig for at vi ikke skal tilbringe 5 dage i skanderborg :lol:

0

Del dette indlæg

Uhh det bliver spændende Kristina :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at følge med!

Super godt valg med Sardinien fremfor Skanderborg, når det nu skal være. Så kan I jo fejre 1 års bryllupsdag på Skanderborg i 2012 - det er jo også papirbryllup, så det kan vel lige så godt være 2 stk. billetter, ikke? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Uhh det bliver spændende Kristina :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at følge med!

Super godt valg med Sardinien fremfor Skanderborg, når det nu skal være. Så kan I jo fejre 1 års bryllupsdag på Skanderborg i 2012 - det er jo også papirbryllup, så det kan vel lige så godt være 2 stk. billetter, ikke? :thumbsupsmileyanim:

Lige præcis!

Vi fik nemlig 2 billetter til næste års festival i bryllupsgave af Stigs forlover, som i den grad er træt af at vi ikke kommer med i år :griner:- Så nu er han da helt sikker på at få os med næste år :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig god tur sydpaa - gid det maa blive helt fantastisk, men har aldrig hoert at Sardinien skulle kunne byde paa mindre :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak :bearhug: Vi har været på Sardinien før og det er nemlig helt fantastisk, så vi glæder os bare helt vildt til at komme afsted :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer