Mallara

K & S' store dag 6/8-2011

398 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak piger :bearhug: Gode nyheder hele vejen igennem :cheerleader3:

Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med sælgeren af VERDENS SMUKKESTE FASCINATOR og det viser jeg at fjerene er hvide og blomsten er off-white, så jeg er helt overbevist om at den sagtens kan gå til kjolen :cheerleader3::cheerleader3:

Den er defor bestilt nu og jeg glæder mig helt sindssygt til at få den hjem :thumbsupsmileyanim:

Jeg har også shoppet lidt forskelligt til boudourbillederne og så må vi se hvad jeg får brugt af det :rolleyes:

Jeg fik lokket ud af H2B at han faktisk bedst kan lide hvidt lingeri....overraskelse til mig der, da det meste af mit er sort :pokey: Men så har jeg da gjort hvad jeg kunne for at finde noget hvidt til boudoir :)

post-45827-0-99221500-1304598609.jpg

Denne hofteholder i hvid

post-45827-0-52926300-1304598632.jpg

Og så et par selvsiddende strømper med bred blondekant i hvid også :biggrin: Jeg bliver hvid hvid hvid! Nu mangler jeg bare nogle pæne sko og nåh ja...BH og hipsters :fløjt:

Og så mangler jeg bare lige at høre: "HVAD SKER DER LIGE FOR DESIGN BY KARA!!"? Jeg sidder i mit bedste shoppingmode og finder de flotteste øreringe og tænker: "De er da alt for smukke, dem snupper jeg! Ej jeg kunne da også lige se hvad der ellers er..." Og det skal man så ikke gøre. Der er jo en milliard fuldstændig fantastiske øreringe derinde og hvordan har de så tænkt sig at man nogensinde skal kunne beslutte sig?? Ja jeg spørger bare...måske jeg bare skal købe allesammen :biggrin::griner:-:shooter:

Redigeret af Mallara
0

Del dette indlæg

Så er det i morgen jeg hopper i kjolen igen til 1. tilretning :cheerleader3::cheerleader3:

IHHH hvor jeg glæder mig til at komme i den igen! Men inden jeg skal i den, skal jeg lige ned til frisøren og make-up artisten og ha' lavet prøvemake-up og hår....kan torsdag blive meget bedre? :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal nok tage en maaaaasse billeder til jer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der billeder piger :thumbsupsmileyanim:

Jeg var (igen) helt forelsket i min kjole og havde slet ikke lyst til at tage den af :rolleyes: Nu skal jeg vente helt indtil d.7/7 før jeg kan få den på igen! Men så har jeg da noget at se frem til mens jeg venter på den store dag :loveboard: Frisøren sagde at frisuren var upoleret - dvs at den selvfølgelig er meget pænere på dagen, selvom jeg synes at det i forvejen var rigtig flot :)

Nå her kommer billederne. Først 2 stk af make-up og frisure og derefter i sammenhæng med kjolen :) Undskyld den dårlige billedkvalitet..

post-45827-0-69676200-1305225213.jpg

Lige et af make-up.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer