Mallara

K & S' store dag 6/8-2011

398 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal I have allesammen :wink:

Jeg var jo inde og prøve min kjole igen i går, for at se om mit specielle slør passede til :) Vi tog selvfølgelig en maaaasse billeder, som I nu får at se nu :17:

Jeg synes bestemt at sløret passede til kjolen og ligeså snart jeg får håret sat op (vil have højt, lidt touperet hår tror jeg) vil sløret ikke virke så voldsomt som det gør på billederne.

Hvor var det bare fantastisk at få kjolen på igen...havde slet ikke lyst til at tage den af! Nu skal jeg bare væbne mig med tålmodighed, for jeg ser den nok først igen i maj :lol::)

I får lige lidt billedspam her :) Se bort fra fjogede ansigtsudtryk og sort bh (var lige den eneste rene halterneck-bh jeg havde i skabet) :)

post-45827-1296997009.jpg

post-45827-1296997052.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for de søde ord allesammen...det er bare så dejlig taknemmeligt at lægge billeder herind til jer søde piger :) :17:

Og jeg er virkelig glad for at I også synes om sløret, nu hvor det er lidt anderledes :)

Redigeret af Mallara
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak allesammen :bearhug:

Jeg har modtaget en mail i dag, hvor der står at H2B og jeg er med i Vejle Brudeløb d. 26/2 :)

DESVÆRRE skal jeg arbejde den dag, så nu vil jeg bare gøre alt hvad jeg kan for at få den vagt byttet...det kunne jo være helt vildt sjovt at komme derind :thumbsupsmileyanim:

Og så skal vi jo løbe mod Siesta keys :loveboard:

0

Del dette indlæg

Tak allesammen :bearhug:

Jeg har modtaget en mail i dag, hvor der står at H2B og jeg er med i Vejle Brudeløb d. 26/2 :bearhug:

DESVÆRRE skal jeg arbejde den dag, så nu vil jeg bare gøre alt hvad jeg kan for at få den vagt byttet...det kunne jo være helt vildt sjovt at komme derind :thumbsupsmileyanim:

Det lyder sjovt og spændende.. :) Men hvad går det ud på ??

Og så må jeg også lige sige at du ser super smuk ud i din kjole :bearhug:

0

Del dette indlæg

Tak allesammen :)

Jeg har modtaget en mail i dag, hvor der står at H2B og jeg er med i Vejle Brudeløb d. 26/2 :bearhug:

Og så må jeg også lige sige at du ser super smuk ud i din kjole :hug:

Tusind tak og i lige måde må jeg sige! Fantastisk kjole du har fået :bearhug:

Vejle brudeløb går ud på at H2B (30 par i alt) dukker op i jakkesæt på gågaden i Vejle og alle kvinderne låner brudekjoler fra panayotis og Lilly. Mændende skal så løbe 120 meter med deres respektive kærester på ryggen og de hurtigste vinder store præmier til blandt andet panayotis og Lilly :bearhug:

Jeg ELSKER sådan noget hvor det bare er sjov og ballade og når man så oven i købet kan vinde en masse..tja så er det da bare toppen :)

0

Del dette indlæg

Tak allesammen :cheerleader3:

Jeg har modtaget en mail i dag, hvor der står at H2B og jeg er med i Vejle Brudeløb d. 26/2 :hug:

Og så må jeg også lige sige at du ser super smuk ud i din kjole :)

Tusind tak og i lige måde må jeg sige! Fantastisk kjole du har fået :bearhug:

Vejle brudeløb går ud på at H2B (30 par i alt) dukker op i jakkesæt på gågaden i Vejle og alle kvinderne låner brudekjoler fra panayotis og Lilly. Mændende skal så løbe 120 meter med deres respektive kærester på ryggen og de hurtigste vinder store præmier til blandt andet panayotis og Lilly :bearhug:

Jeg ELSKER sådan noget hvor det bare er sjov og ballade og når man så oven i købet kan vinde en masse..tja så er det da bare toppen :)

Ej hvor fedt!! Super sjovt koncept.. :)

Og så har man da en brudekjole på ! Hihi det kan man jo aldrig sige nej til, om end det så ikke er ens egen.

Jeg glæder mig til at høre hvordan i klarer jer hvis du får byttet din vagt.. Jeg krydser fingre .. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer